رواية اغتصاب ولكن الحلقة الثامنة للقراءة والتحميل pdf بقلم نور الشامي

رواية اغتصاب ولكن الجزء الثامن للقراءة والتحميل pdf بقلم نور الشامي

لقراءة المزيد من روايات الكاتبة نور الشامي : اضغط هنا
رواية اغتصاب ولكن الحلقة الثامنة - رواية اغتصاب ولكن البارت الثامن - رواية اغتصاب ولكن الجزء الثامن 8 - رواية اغتصاب ولكن 8 رواية اغتصاب ولكن بقلم نور الشامي - روايات نور الشامي
رواية اغتصاب ولكن الحلقة الثامنة للقراءة والتحميل pdf بقلم نور الشامي


فصول رواية اغتصاب ولكن للكاتبة نور الشامي للقراءة أو تحميل pdf 


  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الأول بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الثاني بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الثالث بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الرابع بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الخامس بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل السادس بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل السابع بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الثامن بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل التاسع بقلم نور الشامي : اضغط هنا
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل العاشر بقلم نور الشامي : اضغط هنا 

رواية اغتصاب ولكن بقلم نور الشامي الفصل الثامن كاملة


لتحميل الرواية pdf : اضغط هنا 

لقراءة الحلقة السابقة : انظر الروابط في الاعلى.

الفصل الثامن
اغتصاب ولكن

انصدم غسان من فعلتها واغمض عيونه بقوه حتي يستطيع السيطره علي اعصابه ثم ابعدها عنه بقوه وتحدث بغضب شديد مردفا : ماااالك انتي مكنتيش اكده اي ال حوصلك انتي اتجننتي خااالص اكده
عنود بتذمر: انت مش عايزني اشمعنا عهد بجا علشان هي احلي مني صوح
غسان بحده: انتي شاربه اي مستحيل تكوني طبيعيه اكده
عنود بضحك: اه شاربه ... شربت عصير

نظر غسان اليها بتفحص ثم اقترب منها وحملها وذهب بها الي سيارته ثم الي احطي العيادات الطبيه وعندما وصل دخل غسان فورا فوجد شاب يجلس علي المكتب في نفس سنه تقريبا وعندما وجده نهض من علي المكاب واحتضنه بشطه ثم تحدث بابتسامه مردفا: غسان عامل اي وحشتني جووي
غسان بضيق : وانت كمان يا حسن وحشتني جووي حسن بجولك اي شوف الهبله دي مالها اكشف عليها

نظر حسن الي عنود وتحدث بابتسامه مردفا: عامله اي يا انسه جوليلي انتي زينه
عنود بضحك: زينه جوووي انت عامل اي
حسن بضيق: واخده ماده مخدره
غسان بصدمه: نعم واخده اي هي كانت معايا طول النهار مخدتش اي حاجه وبعدين انت مكشفتش عليها
حسن: من غير ما اكشف يا غسان انا اجدر اعرف زين الشخص ال جدامي مااله انت ناسي اني دكتور ودا شغلي وانا متأكد انها واخده ماده مخدره لو نامت هتصحي طبيعيه بس لازم تعرف بتاخد اي جبل ما تدمنه ومحدش يجدر يمنعها

تنهد غسان بضيق ثم اخذ عنود وذهب الي بيته واوصلها حتي غرفتها وطلب من الخادمه ان تبقي بجانبها ثم دخل الي غرفته فوجد عهد تجلس تشاهد التلفاز وامامها طبق فواكه كبير فتحدث بسخريه مردفا : هي الحامل بتاكل كل دا ولا انتي ال طول عمر اكده
عهد بضيق: ماما ومامت امجد حددوا معاد الخطوبه بكره ان شاء الله وعني عارف والحجه جمر وجولنا لعنود بس شكلها كانت مشغوله
غسان بضيق: وانا اعمل اي تحبي اجوم ارجصلك بالمناسبه السعيده دي
عهد بحزن: انت بتكرهني اكده ليه انا عملتلك اي لكل دا حرام عليك بجا
غسان بغضب شديد: انتي غبيه ولا بتكدبي الكدبه وتصدجيها انتي ناسيه انتي عملتي اي ولا لع يا بنتي فووجي انتي روحتي عملتي علاقه مع واحد واتهمتيني اني اغتصبتك وكمان جايه تجوليلي انك حامل هو انتي مجنونه طيب امجد هيكون مبسوط وابنه مش هيعرفه اصلا
عهد بتوتر: امجد ملوش صالح بحاجه وكفايه بجا ال عملته بلاش تلبس حد تهمه معملهاش امجد خلاص هيبجي خطيب اختي وبس
غسان بسخريه: انتي عايشه في الوهم وبتكدبي الكدبه وتصدجيها هنصحك نصيحه علشان انا شاب وعارف دماغ كل الشباب كويس جووي مفيش واحد بيحب واحده ويأذيها او يسيبها تبجي مع حد غيره

القي غسان كلماته ثم اخذ ملابسه ودخل الي الحمام فجلست عهد تشعر بخوف شديد من كلام غسان ولكن تراجعت في تفكيرها وتحدثت لنفسها مردفه: لع لع امجد بيحبني جووي وانا عارفه اكده بلاش اتأثر بكلام حد
في الصباح استيقظت عنود من نومها وهي تشعر بألم شديد في رأسها حاولت ات تتذكر ما حدث بالامس ولكن لم تستطع فنهضت من علي الفراش وطخلت الي الحمام واخذت حمام دافئ ثم ارتدت ملابسها وخرجت من الغرفه فوجدت الجميع في حاله فوضي فأقتربت منها عهد وتحدثت باباسامه حزن مردفه: مبروك يا جلبي حضري نفسك بجا علشان الخطوبه
عنود بضيق: هو غسان فين يا عهد
عهد: تحت يا جلبي مع جسام بيحضروا للخطوبه غسان من الصبح وهو بيرتب كل حاجه بنفسه
عنود بحزن: عهد انتي بتحبي غسان
عهد بتمثيل : لع يا عنود مش بحبه ومجدرش احب الشخص ال دمر حياتي متعرفيش هو بيعمل فيا اي مش بيهمه اي حاجه ولا ال عمله هو كل ليله عايزني بالعافيه ومهنا جولتله لع مش بيسمع مني
عنود بصدمه: غسان .. هو ليه بجا اكده انا بكرهه مكنتش اتوقع انه يطلع منه كل الاذي والشر دا

في الجهه الاخري عند غسان كان يقف مع جسام يباشرون بعض اعمال الخطبه وهو ينظر في هاتفه بضيق شديد ثم تحدث بغضب مردفا : ماشي يا وسخه انا هعلمم ازاي تجولي عليا اكده
جسام بضحك: مالك يا ابني انت بتكلم نفسك
غسان بضيق شديد: الوسخه دي بتجول لعنود اني كل ليله ببجي عايزها بالعافيه وكلام كتير جووي
جسام بحده: هي عايزه اي بالظبط منك ... وبعدين استني انت زارع ميكروفنات وكاميرات في كل مكان في الفيلا اكده
غسان بضيق: اومال اسيب الكل يعمل ال علي مزاجه اهنيه وانا جاعد زي الاهبل المفروض اعرف كل حاجه بس معني كلام عهد مع عنود ان عنود متعرفش حاجه وان الخطه من عهد وامجد بس طيب لو اكده امجد عايز يتجوز عنود ليه وامبارح حسن جالي ان عنوج كانت واخده حاجه مخدره بس انا لما فتشت في شنتطها ملاجيتش اي حاجه يبجي ازاي بجا اكيد ليهم خطه تانيه

جاء جسام ليتحدث فقاطعه احدي الحراس واعطاه ظرف ثم ذهب فذهب غسان الي غرفته واغلق الباب وفتح الظرف ثم وجد فلاشه فوضعها في جهاز اللاب توب الخاص به وجلس ليشاهد وجلس علي الفراش ينظر الي جهاز اللاب توب وبه مقطع ساخن بين امجد وعهد وعلي وجهه ابتسامه خبيثه فأقترب منه جسام وتحدث مردفا: وبعدين هتعمل اي تاني اكده هتبحي جضيه زنا صوح
غسان ببرود: لع دي هتبجي جضيه جتل امجد فاكر اني السبب في موت اخته من زمان واني انا ال جتلتها وهو غبي ميعرفش ان الحادثه قضاء وقدر وان هي ال جات جدام عربيتي وانا سايج بسرعه علشان اكده هدفعه تمن كل ال بيعمله غالي حاجه من الاتنين هي ال هتوحصل يا امجد يجتل عهد يا عهد تجتل امجد بس انا مش هسمح بكده لازم ارميهم الاتنين في السجن الجتل رحمه ليهم يلا علشان عريس الغفله شكله وصل
نهض غسان واغلق اللاب توب ثم سحب الفلاشه واخذها وخرجوا فوجدوا الجميع يتحدثون بابتسامه وبعد دقتئق نزلت عنود وهي ترتدي فستان سواريه محتشم وحجاب قصير بعض الشئ فنظر غسان اليها بضيق ثم اقترب منها امجد وتحدث بابتسامه مردفا: شكلك حلو جووي
عنود بابتسامه حزينه: شكرا

مسك امجد يديها وسط نظرات عهد الحزينه وغسان الغاضبه ثم جلسوا بجانب بعض فتحدثت فتحيه بابتسامه: اشرب يا ابني العصير اشربي يا عنود
اخذ امجد العصير فأبتسم غسان بخبث وتناوله فتحدث نادر بابتسامه مردفا: يلا يا ابني جدم الشبكه لعروستك
اخذ امجد الشبكه من زينات وجاء ليضع الدبله في يد عنود فتوقف فجأه وووووو
-
يجب وضع تعليق على هذه الصفحة ليصلك اشعار بالحلقات الجديدة من الرواية.

تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-