رواية اغتصاب ولكن الحلقة التاسعة للقراءة والتحميل pdf بقلم نور الشامي

رواية اغتصاب ولكن الجزء التاسع للقراءة والتحميل pdf بقلم نور الشامي

لقراءة المزيد من روايات الكاتبة نور الشامي : اضغط هنا
رواية اغتصاب ولكن الحلقة التاسعة - رواية اغتصاب ولكن البارت التاسع - رواية اغتصاب ولكن الجزء التاسع - رواية اغتصاب ولكن الحلقة التاسعة 9 - رواية اغتصاب ولكن بقلم نور الشامي - روايات نور الشامي
رواية اغتصاب ولكن الحلقة التاسعة للقراءة والتحميل pdf بقلم نور الشامي


فصول رواية اغتصاب ولكن للكاتبة نور الشامي للقراءة أو تحميل pdf 


  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الأول بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الثاني بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الثالث بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الرابع بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الخامس بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل السادس بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل السابع بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل الثامن بقلم نور الشامي : اضغط هنا 
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل التاسع بقلم نور الشامي : اضغط هنا
  • لقراءة رواية اغتصاب ولكن الفصل العاشر بقلم نور الشامي : اضغط هنا 

رواية اغتصاب ولكن بقلم نور الشامي الفصل التاسع كاملة


لتحميل الرواية pdf : اضغط هنا 

لقراءة الحلقة السابقة : انظر الروابط في الاعلى.
-

الفصل التاسع
اغتصاب ولكن

توقف امجد فجأه وتحدث بألم: ااااه
نظر الجميع اليه بدهشه فتحدثت عنود مردفه: مالك يا امجد اي ال حوصل
نظر امجد اليها بتعب شديد ووجه يتصبب عرقا فأقتربت منه زينات وتحدثت بخوف مردفه: مالك يا جلبي انت زين
لم تكمل زينات جملتها وفجأه فقد امجد وعييه فأقتربت عهج منه بدون وعيي وتحدثت بلهفه مردفه: امجد جوووم ماالك اي ال حوصلك
نادر بحده للحرس : شيلوه بسرعه عاي العربيه يلا لازم نروح المستشفي

اقترب الحراس منه وجملوه وذهبوا جميعا من البيت فنهضت عنود لتذهب ولكن اقترب منها غسان بسرعه ومسك يديها ثم تحدث بحده مردفا: علي فين عاد يا حلوه
عنود بضيق: سيبني يا غسان امجد تعبان جوي ولازم اطمن عليه
غسان بحده: تطمني علي مين يا روح امك انتي هتجعدي اهنيه لا تطمني ولا زفت متخافيش هو شويه وهيفوج دي حاله بسيطه هيعملوله غسيل معده وهيبجي زين متخافيش
عنود بصدمه: انت سممته انت ال عملت اكده
غسان برود: لا انا بس حطيتله دوا في العصير تخلي بطنه توجعه ويفقد وعييه وهيجوم
عنود بعصبيه: سيب ايدي انا عايزه اروح اطمن عليه مينفعش اكده في النهايه دا خطيبي
غسان بسخريه: لسه ملبستيش دبلته يبجي مش خطيبته ولا هتلبسي الدبله انتي هبله مفكره اني هخليكي تتجوزي انسي
عنود بعصبيه: انت متجوز اختي ومل يوم تأذيها وتذلها وبوظتلي خطوبتي وجاي دلوجتي تجولي اكده انت عايز اي تاني حرام عليك
غسان بحده: انا معملتش حاجه من كل دا ومجربتش من اختك لا دلوجتي ولا بعدين انتي ازاي مش واثقه فيا اكده انا كنت متوقع انك الوحيده ال هتصدحيني بس استغربت ان كل الناس مصدجاني ما عادا انتي .. انا بحبك ومجدرش المس بنت غيرك مستحيل اخونك ومستحيل اعمل حاجه زي دي انتي امبارح كنتي تعبانه وحاولتي اكتر من مره تجربي مني وانا كنت اجدر اعمل كل ال انا عايزه وكنتي هتبجي انتي ال غلطانه بسانا معملتش اكده علشان بحبك اولا ومجدرش اذيكي ثانيا علشان لا دي تربيتي ولا انا اتعلمت اكده مش معني اني غني ومعايا كل حاجه وهبجي كبير الصعيد بعد ابوي ربنا يخليه يبجي دا يسمحلي اعمل ال انا عايزه في بنات الناس والاهم من كل دا انا مستحيل ابجي زاني يا عنود مش هغضب ربنا علشان اي حد مهما كان

نظرت عنود اليه بحيره فكلامه مقنع بدرجه كبيره فنظر اليها غسان وتحدث بضيق مردفا: انا عارف انك مش مصدجاني طيب تعالي وانا هوريكي بنفسك
اما عند امجد،في المستشفي وقفت عهد امامه بخوف شديد بعدما اخبرهم الطبيب ان حاله امجد مستقره ولا يوجد شئ يستدعي الخوف فأقتربت قمر من فتحيه وتحدثت بضيق مردفا: حجه فتحيه ممكن ننزل نتكلم في كافتيرا المستشفي شويه
فتحيه بابتسامه: ماشي يلا يا حجه

نزلت فتحيه وقمر الي الاسفل ثم طلبوا عصير وتحدثت قمر بضيق مردفه: يا حجه احنا مجدرين ان امجد غالي عندكم بس ال عهد عملته انهارده ميصوحش انتي شايفاها مبطلتش عياط من وجت ما اغمي عليه وكانت خايفه عليه جامد عهد معملتش حساب انها متجوزه ولا انها حامل لو لسه بتحب امجد احنا ممكن نستني لحد ما تخلف وناخد الولد وغسان يطلجها وتتجوز امجد
جاءت فتحيه لتتحدث فقاطعتها صوت زينات وهي تتحدث مردفه: لع يا حجه جمر عهد عمرها ما هتكون لأمجد هي دلوجتي متحوزه وامجد خطيب اختها وجريب هيبجي جوز اختها وبس
فتحيه بضيق: الحجه زينات بتجول الصح يا حجه جمر امجد هيبجي جوز عنود وبس

اما في غرفه امجد فتح عيونه ببطئ فوجد عهد امامه فتحدث بتعب مردفا: انا فين اي ال حوصل
عهد بسعاده: حبيبي انت بجيت زين

اعتدل امجد في جلسته وجاء ليتحدث فدخلت عنود وتحدثت مردفه: حمد لله علي سلامتك بجيت كويس
امجد: الحمد لله بس انا اي ال حوصلي
غسان ببرود: مش عارفين بس تجريبا اكلت حاجه مش حلوه وهي ال عملتلك اكده

نظر امجد اليه بشك ثم تحدث بخبث مردفا: اسف يا حبيبتي علشان خطوبتنا باظت بسببي بس صدجيني هعوضك
غسان ببرود: ابجي عوضها بعد الامتحانات بجا امجد علشان عنود الايامدي عندها امتحانات ومش فاضيه
امجد بضيق: نستني بعد الامتحانات عادي بس هيبجي جواز علطول مش خطوبه
غسان بابتسامه: طبعا هيبجي احلي فرح
عنود: بعد اذنكم هروح اشوف ماما

القت عنود كلماتها وذهبت الي الخارج فتحدث غسلن بحده مردفا: لو خلصتي عياط حضري نفسك علشان نروح ومتجلحيش امجد هيطلع انهارده حمد لله علي سلامتك يا امجد
ابتسم امجد بضيق فخرج غسان بسرعه ووجد عنود بيديها شريط من الحبوب فركض تجاهها وسحبه منخا قبل ان تأخذه ثم تحدث بغضب مردفا: انتي مجنونه اي ال هتاخديه دا انتي اكده هتيجي مدمنه انا عايز اعرف في اي واي حكايه البتاع دا معاكي دا ترامدول
عنود بحده: انا عايزاه هااته دا ال بيخليني ابجي كويسه

نظر غسان اليها بغضب ثم اقترب منها وتحدث مردفا: عنوووود متخلنيش اتعصب عليمي علشان مش عايز اعمل حاجه انا مش حابب اعملها يلا انزلي استنيني تحت في العربيه
عنود بتوتر: هروح بيتي ماما جالت اكده اننا هنروح بيتنا
غسان ببرود: الحجه فتحيه دلوجتي في جسم البوليس مع ابوي وامي علشان بيتكم اتحرج من نص ساعه يا حبيبتي جالها اتصال وهي جاعده مع مانا ان البيت اتحرج واكيد ابوي وماما هيخلوها تيجي تجعد عندنا
عنود بعصبيه: انت ازاااي تعمل اكده وتحرج بيتنا
غسان بغضب شديد: اومااال اسيب مراتي تجعد في بيت بهيد عني انتي ناسيه انك مراتي ولا فقدتي الذاكره وووووو

عايزه توقعاتكم ورأيكم وازاي عنود بقت مرات غسان ويا تري اتجوزها امتي وازاي وهو اصلا متجوز اختها عهد يعني حرام يجمع بين اختين لو لاقيت تفاعل كبير هنزل اقتباس بليل في السر وكل سنه وانتوا طيبين والناس ال هتبدأ صيام من بكره ان شاء الله صيام مقبول للجميع 
يجب أن تضع تعليق ليصلك اشعار بالحلقات الجديدة من الرواية.


تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-