رواية جوازه سوده عمياء ولكن الجزء الخامس بقلم كوكي سامح
أخيرًا نشرت الكاتبة المُبدعه كوكي سامح الحلقة الجديدة من رواية جوازه سوده عمياء ولكن
واليوم نشر الكاتبة الفصل الخامس من الرواية الرائعه
والكاعدة جلبنا لكم رابط تحميل pdf للرواية مع رابط قراءتها
لنسهل عليكم عملية القراءة
فنحن نعلم أن عدد عشاق وقراء روايات كوكي سامح كبير جدًا ولهذا جلبنا لكم رابط تحميلها
مع مع قراءتها
واخبرنا في التعليقات
من أي نوع انت؟ من مُحبي تحميل الروايات أم قراءتها أون لاين؟
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الأولى بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثانية بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثالثة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الرابعة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الخامسة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة السادسة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة السابعة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة الثامنة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة التاسعة بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
لقراءة رواية جوازة سودا عمياء ولكن الحلقة العاشرة 10 بقلم كوكي سامح : اضغط هنا
رواية جوازه سوده عمياء ولكن الحلقة الخامسة بقلم كوكي سامح |
رواية جوازة سوده - عمياء ولكن الفصل الخامس بقلم كوكي سامح
لقراءة الفصل السابق من الرواية : اضغط هنا
لقراءتها كاملة : أضغط هنا
-
امنيه.. خلاص يا داده روحى انتى حضرى الفطار وانا هشوف نيره فالحمام وقالت فى سرها الداده دى غريبه نيره ازاى هتروح الحمام من غيرها دى مببتحركش غير معاها
الداده جريت على الدور اللى فوق وخبطت على اوضه حازم وهو رد وقالت الفطار جاهز يا بيه ولما فتح الباب فضلت تبص فى الاوضه علشان تشوف نيره ومكانتش موجوده وحازم رد وقالها حاضر شويه وهنزل وقالها هى امنيه صحيت ولا لسه رددت وقالت اه رد وقالها خلاص يا داده روحى دلوقتى وانا هنزل
الداده متلغبطه وخايفه على نيره جداً وقالت هى راحت فين ويا ترى حصل ايه امبارح
امنيه قامت وخرجت بره الاوضه وراحت لحد الحمام وفضلت تخبط عالباب وراحت فتحت الباب ودخلت وفضلت تصوت وقالت نيره قومى مالك يا حبيبتى
حازم نزل من فوق وخد السلالم جرى والداده نزلت معاه وكانت مرعوبه وراحوا لحد الحمام وشافوا نيره واقعه على الأرض وامنيه بتصوت
حازم.. فى ايه
امنيه.. معرفش أنا دخلت لقيتها واقعه فالحمام وغرقانه مياه مش عارفه فى ايه
الداده.. يا نهار اسود هى ست نيره ماتت ولا ايه
حازم.. ماتت ايه يا ست انتى! اسكتى خالص مش عاوز اسمع صوتك
.. وحازم شال نيره ودخل بيها على اوضتها وقال برفان بسرعه وفعلا الداده اديته برفان واول لما خلى نيره تشمه فاقت على طول
امنيه.. الحمد لله
حازم.. انتى كويسه يا نيره
نيره.. الحمد لله متتخضوش عليه
الداده.. حصل ايه انتى فيكى ايه رددت وقالت مفيش يا داده انا قومت من النوم وامنيه نايمه ومحستش بيه وملقتكيش جمبى وروحت الحمام واول ما خدت الشاور حسيت بدوخه روحت لابست البورنس ومحستش بنفسى غير دلوقتى
حازم قال فى سره يا لهوى يا بنت اللعيبه عمياء قال والله انا اللى ما بشوف انا والغلبانه امنيه دى انتى شيطان والشيطان يصقفلك كمان
حازم.. الحمد لله انك بخير
امنيه.. انا هروح اغسل وشى يلا يا حازم
رواية جوازه سوده عمياء ولكن الجزء الخامس - روايات كوكي سامح
وامنيه خرجت وحازم قبل ما يخرج قرب من نيره وقال انتى الشيطان يرفعلك القبعه
نيره. ههههههه روح وراها قبل ما تاخد بالها
الداده دخلت البلكونه وعملت نفسها مش واخده بالها
حازم.. هستناكى على الفطار
الداده خرجت من البلكونه وقالت حصل ايه يا ست نيره امبارح سبع ولا ضبع رددت وقالت سبع طبعا وقريب اوى هوصل لهدفى بس اوعى تسبينى يا داده
الداده.. انتى بنتى ومش هسيبك لحد ما اموت
وقالت انا خارجه احضر الفطار
امنيه.. حازم ما تلم عينك شويه
حازم.. فى ايه بلاش الغيره دى وبعدين قولتلك قبل كده انتى روحى وحياتى رددت وقالت بجد وانا بحبك اوى وبغير واوعى تقول انها عمياء لا دى جميله وبيضا كمان وشعرها اصفر إنما انا شكلى عادى رد وقالها مش بالشكل صدقينى انا بحبك وبعدين انتى اللى قولتى نعيش هنا ياريت بلاش تزهقينى رددت وقالت خلاص والله بس حبى ليك بيخلينى اغير موت ونزلوا فطروا وقعدوا كلهم على السفره
.. تليفون امنيه رن وكان مديرها فى الشغل وقالت لحازم ده خالد المدير بتاعى هرد عليه وارجعلك
حازم.. نيره انتى كويسه بصت ناحيه صوته وقالت نفسى افتح عنيه علشان اشوفك ياريتنى كنت بشوف انا حاسه انى عاجزه رد وقالها ده امر الله رددت وقالت صح انت عندك حق وقامت من على السفره
امنيه.. هى نيره قامت ليه رد وقالها اسأليها معرفش لقيتها قامت لوحدها
نيره خرجت الجنينه وبتتسند وفضلت تعيط وتقول انا عمياء وهى مفتحه انا غنيه وهى فقيره انا تعبت بس مش هسبها دى ضيعت حقى وانا عميت بسببها ومش ههنيها ولا يوم
وبعد مرور ايام وشهرين من خاينه نيره لأمنيه
..وفى يوم امنيه قامت تعبانه وبترجع وتعبانه اوى وعملت اختبار حمل وعرفت انها حامل ونزلت جرى من على السلم وهى بتقول نيره نيره وكانت نيره فالجنينه وكان حازم فى شغله
نيره.. نعم يا امنيه
امنيه.. فى خبر حلو هيفرحك انا حامل حامل وهبقى أم بعد 7شهور رددت وبكل برود وجزت على اسنانها وقالت مبروك
امنيه.. انا هروح اكلم حازم وافرحه
وفعلا سابت نيره وقامت تكلم حازم
الداده.. مبروك يا ست الستات
نيره.. خلاص يا داده كلها 7 شهور زى ما قالت ومش هتشوف يوم راحه وخلاص المراد تم
الداده.. هتعملى ايه
نيره.. هقول لحازم انى حامل......
-
لقراءة الحلقة التالية : اضغط هنا
(لا تنسى كتابة تعليق ليصلك اشعار بالحلقات الجديدة من الرواية)