رواية خيانة زوجي الحلقة الخامسة 5 للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا
لقراءة المزيد من روايات الكاتبة دودا حودا : اضغط هنا
رواية خيانة زوجي الحلقة الخامسة 5 للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا |
رواية خيانة زوجي الحلقة الخامسة + تحميل pdf
لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا
لتحميل الحلقة الخامسة pdf : اضغط هنا
-
سعاد :هو انتي تعرفني
مرمر :اه اعرفك ممكن ادخل
سعاد :سعاد اتفضلي طبعا ودخلت مين حضرتك بقي
مرمر :بوصي انا جايه اقولك خدي بالك من نفسك اوي وحرصي علي فلوسك من سامح
سعاد :ايوه يعني مين حضرتك
مرمر :انا اللي جوزك كان موعدني أنه يتجوزني بعد ما يتجوزك وطلع واطي وزباله
سعاد :انتي بتقولي اي امشي اطلعي برا
مرمر :عالفكره انتي ممكن تخلفي بس سامح بيديكي منع حمل
سعاد :انتي كدابه
مرمر :بوصي انا عارفه انك مش ممكن تصدقني بس ممكن اكدلك
سعاد :ماشي وريني
مرمر اتصلت ب سامح فضل يكنسل عليها
سعاد :امممممم وبعدين
مرمر :اصبري بس واتصلت تاني فتح
سامح :نعم عايزه اي
مرمر :اخس عليك يا سموحه اهون عليك
سامح :عايزه اي يا مرمر مش حورنا اتقفل
مرمر :ويهون عليك ايامنا
سامح :مش انتي اللي عملتي كده
مرمر :حقك عليا ولا شكل مراتك خالص ملت عينك ومش بقيت محتاج لمرمر يا وحش
سامح:مراتي مين بلاقرف هو انا طايقها اصلا
مرمر :امال مالك فيك اي
سامح :طيب انا في الشغل هجيلك بليل ماشي
مرمر :هستناك يا عمري
سعاد :لا لا كدب محصلش معقول سامح لاااااااا وفصلت تعيط
مرمر :اهدي يا بنت الحلال كده واسمعني كويس ده كلب وواطي ولازم تضمني حقك منه
سعاد : حق اي العفش ده انا اللي جيباه ودي شقتي وبدأت تكسر في العفش وبقت منهارة جدا
مرمر :يابنتي اهدي بس مينفعش كده
سعاد :امشي اطلعي برا مش عايزه اشوف حد هنا برااااااااا
سامح روح لقاه سعاد قاعده عامله تعيط والعفش متكسر
سامح :سعاد مالك فيكي اي قومي انتي قاعده كده ليه
سعاد :انا بحبك
سامح :مالك فيكي اي
سعاد : انا بقول أنا بحبك
سامح:اكيد وانا طبعا بحبك
سعاد :بجد يعني حابب تخلف مني
سامح :اكيد بس ازاي
سعاد :تبطل تحط ليا برشام منه الحمل في العصير هيحصل حمل عالطول
سامح :سعاد مالك فيكي اي
سعاد :مالي يا واطي يا زباله يا خاين اقسم بالله لاخرب بيتك
سامح :انتي بتشمتمني يا بنت الكلب وضربها بالقلم انتي نسيتي نفسك يابت انتي كنتي بتحري ورايا
سعاد :غلطانه كنت أعقد من غير جواز بدل ما اتجوز واحد واطي زيك
سامح :انا هوريكي مين اللي واطي يا زباله ومسكها كتفها ونزل فيها ضرب لحد ما اغمض عليها ولما فاقت
سامح :قوليلي بقي الكلام ده جبتي منين
سعاد :مرمر الزباله اللي زيك جت وقالت ليا علي كل حاجه
سامح :اه يا سعاد مش بحبك وعايز اتجوز عليكي وعارفه مين اللي هموت عليها اميره صحبتك وجبها بمزجها أو غصب عنها وهتجوزها هنا قدامك
سعاد :بجد ازاي انا انخدعت فيك
سامح :احفظي لسانك لو عايزه عمرك يطول كام يوم واتصل بمرمر
مرمر :نعم عايز اي
سامح :اقسم بالله لدفنك حيه يا مرمر
مرمر. :اتكلم علي قدك يا شاطر لو راجل قرب ليا وانت عارف مين ورايا هخليه يعمل منك شاورما امشي من هنا ياض
سامح:ياولااااااااد الكلب ومسك سعاد من شعرها والله لاموتك
سعاد :موتني واخلص انا بكرهك اقسم بالله ندمنا اني عرفت واحد زيك
سامح :هموتك بس مش دلوقتي هخليكي تتمني الموت يا سعاد والله انتي تقولي عليا كده اخلص من مرمر الكلب الاول وبعدين افضالك انتي واميره وراح جاب اتنين بودي جارد حسام وأحمد
سامح:انا هدفع ليكم اللي انتم عايزينه بس عايز مرمر دي ميبقاش فيها حته سليمه
احمد :عيب عليك يا شبح انت عمرك طلبت منها طلب واحنا مش نفذنا ليك
سامح:قد القول يا رجاله والله واطلعوا علي مرمر في الطريق الصحراوي ووقفوا العربيه ونزلوا فيها ضرب وراحت المستشفي وراح ليها سامح
مرمر :انت اللي عملت كده اقسم ب ربي باخد حقي مني
سامح :احنا كده خالصين عملتي ليا مشاكل وخربتي بيتي كسرت ايدك ورجلك المره الجايه دماغك
مرمر :والله يا سام لاوريك
سامح :ابعدي عني يا مرمر احسنلك
مرمر :منك لله يا شيخ وراح سامح البيت ودخل الاوضه اللي فيها سعاد
سعاد :عطشانه عايزه اشرب
سامح :ماكنتي عايشه بحترامك وخالص انتي اللي عملتي في نفسك كده
سعاد :طيب هات شويه مياه
سامح :اميره جايه دلوقتي وهي هتشربك
سعاد :ارجوك اميره لا سيب اميره
سامح:انا خالص مسافر بكره ولازم اخد حقي منها هي كمان وخد موبيل سعاد وفضل يتصل علي اميره مش بترد وفي الاخر ردت
اميره : نعم عايزه اي
سامح؛بصوت مكسور الو ايوه يا اميره
اميره :,نعم فيه اي
سامح:عامل اتصل بيكي بقالي كام يوم سعاد بتموت
اميره :اي بتقول اي ازاي
سامح بعياط انا مش قادر اتكلم
اميره :انا جايه حالا ومافيش مش نص ساعه وجرس الباب رن
فتح سامح وهو عينه ملينا دموع ودخلت اميره
يتبع
لقراءة الحلقات القادمة من الرواية : اضغط هنا