رواية خيانة زوجي الحلقة الرابعة 4 للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا
لقراءة المزيد من روايات الكاتبة دودا حودا : اضغط هنا
رواية خيانة زوجي الحلقة الرابعة 4 للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا |
رواية خيانة زوجي الحلقة الرابعة + تحميل pdf
لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا
لتحميل الحلقة الرابعة pdf : اضغط هنا
-
سامح /انامش عايزك تزعلي مني لو فيه يوم عملتك وحش
اميره /انت اخويا يا سامح وانا علشانسعاد ممكن اسامح في اي حاجه سعاد غلبانه وبتحبك اوي ياريت تخليك جمبها هي محتجاك اوي
سامح /بس انا صغير ونفسي ابقي اب برضه وبالنسبه للحقن المجهري الامل ضعيف جدا
اميره /عايز الحل السريع
سامح /اكيد طبعا
اميره /عليك وعلي الاستغفار والصلاه وقرب من ربنا وسعاد بنت حلال ربنا هيرضيها بسرعه والله بعد اذنك علشان عندي شغل
سامح مسك ايد اميره اسمعني بس
اميره /مكن ايدي اتعود انك تتكلم معايا بالكلام مش باللمس مفهوم
سامح /طيب ماتيجي نسافر يومين وسعاد بتحبك اوي اكيد هتبقي مبسوطه وانتي معانا
اميره /سامح انا بحب سعاد اه بس ليا اهل طبعا وهي هتكون مبسوطه معاك انت اكتر مني وضحكت نص صحكه ومشيت
سامح /يخربيت جمالك انتي كنتي غايبه عني فين يخربتك وبدات معاملته تتغير مع سعاد ومش بياكل معاها
وبدا يبعد عن مرمر مش بيروح ليها خالص وفيه يوم راح احمد زميل اميره
احمد /اميره احنا عندنا مقابله مع استاذ شريف فاكره ولا اي
اميره /اه يا احمد بس هنتاقبل فين
احمد /هنتاقبل فيه كافيه جمب الشغل هنا
اميره /مش انت هتكون معانا
احمد /احمد ايوه طبعا وراحت اميره واحمد الكافيه
احمد /مالك فيكي اي
اميره /هو مكنش ينفع نخلي المقابله دي في الشركه احسن
احمد/هنا احسن عالشان نعرف نتكلم معاه وبعدين قلقانه ليه مانا معاكي اهو
اميره /بصراحه عمري ما عملت مقابله شغل برا
احمد /هو انتي ليه يا اميره مش اتخطبتي لحد دلوقتي
اميره /ايه عند عريس هههههه يعني مش ليت حد اللي يقدر يفهم دماغي
احمد /بجد انتي حد محترم اوي والله وربنا يرزقك باللي شبهك
اميره /وانت بقي عدا سنه علي موت مراتك مش حاسس انت بنتك محتاجه ام
احمد بصراحه امي مش مخلايني احس بالموضوع ده وخده بالها من البنت اوي ومش عايز اجيب ليها مرات اب غير اني لسه متعلق بمراتي مش هكدب عليكي
اميره /ربنا يخلي ولدتك بس هي برضه مش هتقدر علي انها تخلي بنتها ان البنت
وجه استاذ شريف /مساء الخير وكانت الصدمه لما اميره بصت علي التربيزه اللي قدمها وشافت سامح وقاعده مع بنت وكان عمال يلعب في شعرها وبيوشوشها في ودنها وضحكتها كانت فظيعه وكان كل تفكريها سعاد وتكسر قلبها ولا تسكت ومتخربش علي صحبتها وعدا شهر واميره شافت سامح كذه مره مع بنات بس مكنتش عايزه تقول لسعاد وفي يوم سعاد رنت عليها
سعاد /الو ايوه يا ميرو تعالي حلا عايزكي
اميره/ حاضر بس خير ولا اي
سعاد/ انا هقفل التلفون نص ساعه والقيكي هنا
اميره/استر يارب وراحت جري
سعاد/ احلي حاجه فيكي مواعيدك
اميره /انتي بستهبلي صح ينفع كده
سعاد/ لما تعرفي انا عيزاكي في اي هتعرفي ان ليا حق
اميره /راحت قعدت علي الركنه وبتاكل تفاح ها قولي خير
سعاد /خالص انا هعمل العمليه
اميره /عمليه عمليه اي
سعاد/ اميره مش ناقصه غباء الحقن المجهري هجرب ولو محصلش هعملها تاني بصراحه كسره سامح قدامي تعباني وكفايه انه صابر عليا لحد دلوقتي
اميره /انا عايزكي تفكري كويس في الموضوع العمليه دي
سعاد/ ههههههههه انتي اللي بتقولي كده امال فين بقي هموت واشوفك ام وعايزه اشيل عيالك
اميره/طبعا عايزه كده بس مش عارفه ليه مش مرتاحه دلوقتي
سعاد /اميره فيكي اي بتلفي ودوري ليه اميره /جوزك بيخونك وانا شوفتك اكتر من مره
سعاد /خدت نفس طويل انتي كدابه واطلعي برا مش عايزه اشوفك تاني
اميره/لا مش كدابه وانتي عارفه انه مش بيحبك ومعاكي علشان فلوسك بس برحتك سلام ومشيت اميره
سعاد/لا لا اوعي تصدقي الكلام ده هي اكيد غيرنا منك لا يارب تكون كدابه لا انا معرفش اعيش منه غبرو لا ةالنبي ياربي سامح لا ايوه حتي لو كلامها صح لما يبقي اب هيتغير والجرس رن اميره حبيبتي اكيد وفتحت لقيت بنت لبساه فظيع وبتاكل لبانه بطريقه بشعه
سعاد /ايوه مين
مرمر /انا مرمر وعايزه اتكلم معاكي يا سعاد
يتبع
لقراءة الحلقات القادمة من الرواية : اضغط هنا