رواية خيانة زوجي الحلقة الثالثة 3 للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا
لقراءة المزيد من روايات الكاتبة دودا حودا : اضغط هنا
رواية خيانة زوجي الحلقة الثالثة 3 للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا |
رواية خيانة زوجي الحلقة الثالثة + تحميل pdf
لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا
لتحميل الحلقة الثالثة pdf : اضغط هنا
-
مرمر :يخربيت شيطانك انت اي في حد كده
سامح:انتي مش فاهمه يعني اي تعيشي مع حد انتي مش بتحبي
مرمر :يابني ارحم نفسك وارحمها وطلقها
سامح:تاني انتي عبيطه منين يا بنتي انا صاحب البيت عايز يمشيني يعني في اي وقت هيقولي اطلع برا ومرتبي في قد اي علشان اتجوز خليني ساكت والنبي
مرمر :وانت مش نفسك تكون اب
سامح:طبعا نفسي بس من حد بحبه مش سعاد
مرمر :طيب ما تحاول تحبها شكلها انسانه كويسه وبتحبك بجد
سامح :مش قادر والله حاولت بس مش عارف ليه في حاجه بعداني عنها وفي بيت سعاد
اميره : بت بقولك اي افرضي بوزك ده مينفعش جوزك يشوفك كده
سعاد :وهو بعد اللي سمعته ده هيكمل معايا ليه شكلا مش حلوه واكبر منه وكمان مش بخلف
اميره :لو بيحبك هيشوف حاجات تانيه كتير حلوه فيكي كفايه روحك الحلوه دمك الخفيف انسانه محترمه فيكي صفات كتير كويسه وبعدين هو كان يطول يتجوز وحده زيك انا جعانه عندك اكل اي
سعاد :قومي شوفي في التلاجه
اميره :لا روحي اعملي انتي وعايزه اكلم سامح
سعاد :ليه عايزه اي منه
اميره :اكيد مش هقوله بحبك يعني هههههههههههه
سعاد :الموبيل عندك واتصلت اميره ب سامح
سامح :نعم يا سعاد
اميره :لا انا اميره عامل اي
سامح :تمام
اميره :هو انت فين
سامح :داخل علي البيت هي سعاد فيها حاجه
اميره :اه مش راضيه تاكل الا لما تيجي بقولك اي والنبي عايزه منك خدمه
سامح معاكي
اميره :عايزه منك علبه شوكولا حلوه ورد جميل اقسم بالله سعاد نفسيتها في الأرض
سامح :وانتي بقي اللي بتقولي تعامل مراتي
اميره :لا طبعا مقصدتش انا عارفه أن في تفاصيل صغيره ممكن تعدي من الراجل وهي بجد محتجاك جنبها وتفرحها
سامح :تمام ماشي وطلع سامح معاه ورد شوكولاته وفتح الباب ودخل
سعاد :حبيبي انت جيت
سامح :احلي ورد لاحلي سعاد في الدنيا واخلي شوكلاته
سعاد :ده بجد معقول وحضنت سامح ربنا يخليك ليا يا حبيبي
سامح :هو انا ليا غيرك يا عمري ربما يخليكي ليا يارب
اميره :لااااا انا كده عزول امشي بقي واهو جالك يا ستي اللي هيضيع همك
سعاد :والله ما يحصل لازم تتعشي معانا
اميره :بس اصل ...
سامح :مسك ايد اميره جامد معقول تمشي من غير ما نأكل لاطبعا
اميره :اتكسفت اوي بس قالت ماشي
سعاد :حضري السفره وانا هجيب الاكل
اميره :تمام ياقلبي وراحت تشيل الورد والحاجه اللي علي السفره لقت سامح واقف ورها عالطول وبيتكلم في ودنها تحبي اسعدك في حاجه
اميره وقع منها فازه الورد وجسمها بقي يترعش جامد
سعاد :فيه اي
اميره :معلش. وقعت غصب عني
سعاد :فداكي يا روحي
اميره :معلش انا لازم امشي دلوقتي بعد اذنكم وقبل ما اي حد يتكلم كانت وخده الشنطه ومشيت وسعاد بصت ل سامح
سعاد :أصلها حساسه اوي تلاقي افتكرت انك هتزعل علي الفازه
سامح :ماشي يلا الاكل جاهز انا جعان
سعاد :اه يلا بينا وكان عالاكل قاعد ساكت مش بيتكلم خاص
وعامل يفكر هو انا ازاي مكنتش واخد بالي من جمال البت اميره دي بجد طلعت شخصيه لذيذه اوي ويرجع يقول لا اعقل كده دي قريبه اوي من سعاد مينفعش أن تعمل حاجه تخلي يحصل مشكله بينك وبين سعاد طيب مانا بأسلوبي اخلي سعاد تقولي اتجوز وأروح اقولها ازاي وفين واكيد لو اتجوزت هيكون في الشقه هنا فقول ليها ازاي اجيب وحده تعمل معاكي مشاكل وأحاول أن اخلي سعاد هي اللي تعرض عليا اني اتجوز اميره هي بتحبها يااااااه لو الحلم ده يتحقق
↔
سعاد :مالك يا سامح
سامح :هه مافيش حاجه باكل
سعاد :انا بفكر اعمل حقن مجهري
سامح :مش وقته يا سعاد
سعاد :امال امتي انا شيفاه بدل ما السن يجري بيا احلق واعملها
سامح :ولو عملنها ومحصلش يبقي فلوس واترمت عالارض
سعاد :حبيبي بس
سامح:يوووووووو اسكتي بقي انا قرفان لوحدي اقولك انا سائب البيت ونازل ونزل وراح لمرمر
مرمر :اي ده فيه اي مگلتنيش انك جاي
سامح :مخنوق اوي وعايز اتكلم معاكي
مرمر :ادخل جوا تعالي ودخل وحضرت الشيشه وراحت قعدت جنبه
مرمر :مالك فيك اي
سامح :البت اميره دي طلعت حلوه اوي
مرمر :يخربيتك صحبت مراتك
سامح :تفتكري ممكن اقدر اقنع سعاد اني اتجوزها
مرمر :نعم ياعمر تتجوز مين امال انا هبقي اي
سامح:مرمر انتي صحبتي مينفعش اتجوزك ينفع اخونك وانتي مراتي
مرمر:هات الشيشه دي واطلع برا يلا
سامح :كده يا مرمر
مرمر :بقولك امشي انا صابره كل ده وتيجي تقول كده يلا برا وقفلت الباب والله لاخرب عليك عيشتك ماشي يا سامح وتاني يوم راح عند الشغل عن اميره
اميره :اي فيه حاجه سعاد حصل ليها حاجه
سامح :لا سعاد بخير بس انا كنت عايز اتكلم معاكي شويه
اميره :سمعاك اتفضل
..........
يتبع
لقراءة الحلقات التالية من الرواية : اضغط هنا