رواية خيانة زوجي كاملة للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا

رواية خيانة زوجي الحلقة الأولى للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا
لقراءة المزيد من روايات الكاتبة دودا حودا : اضغط هنا
رواية خيانة زوجي كاملة للتحميل والقراءة pdf هي رواية إلكترونيه مميزة للكاتبة الغنية عن التعريف دودا حودا وهي تُنشر مجانًا وبشكل حصري على مدونة يوتوبيا
رواية خيانة زوجي كاملة للقراءة والتحميل pdf بقلم دودا حودا

رواية خيانة زوجي كاملة قراءة + تحميل pdf  

لتحميل الرواية pdf : اضغط هنا
-
أنا سعاد ٣٢سنه كبيره عارفه اتاخرت في الجواز شويه مش عارفه يمكن علشان شكلي مش حلو بس خالص انهارده فرحي سامح زميلي في الشغل بابا الحمد لله سايب ليا مبلغ محترم بس بشتغل لاني عندي فراغ كبير بابا وماما متوفين وانا عايشه لوحدي عندي عمتو سميه بس مش بحب اقعد عندها جوزها رخم جدا وبحس أن عينه زايغه ويوم ما سامح طلب يتقدملي كان بيرخم عليه اوي انا هتجوز في شقه بابا وماما لأن سامح ظروفه مش هتسمح أن يجيب شقه اه نسيت اقول ان سامح اصغر مني ب٣سنين وبجد صاحيه فرحنا اوي كلمت سامح
سعاد :الو ايوه يا حبيبي
سامح :الهانم صاحيه متاخره ليه
سعاد :هو انا عرفت انام الا الفجر اميره نومها زي الزفت
سامح :مش فاهم هي بايته ليه
سعاد :سامح لو سمحت اميره دي اكتر من اختي
سامح :انا مكنتش حابب أن تباتي في الشقه اليوم ده في الشقه
سعاد :منا قولتك اروح ابات عند اميره انت قولت لا
سامح :اميره ميتخلني ساكت يعني عمتك اللي من دمك ولا صحبتك
سعاد :سامح والنبي سامح ارجوك بلاش انهارده نكد
سامح :انا نكد اقفلي اقفلي وقفل السكه في وشها
وكان سامح علي سريرو وجمبه بنت اسمها ايمان
ايمان :خالص هتتجوز
سامح :,اعمل اي بقي بس كان نفسي اتجوز وحده بحبها
ايمان :طيب ليه عملت في نفسك كده
سامح :هي اللي جايبه كل حاجه أقل عروسه عايزه شقه وعفش
ايمان :يعني مش هشوفك تاني
سامح :وانا اقدر يا موزه ابعد عنك
وفي شقه سعاد كانت قاعده عامله تعيط
سعاد :هو انا مش مكتوب ليا فرحه الباب اتفتح ودخلت اميره الاوضه
اميره :ذنبي اي عالشان انام علي الارض ماكنتي جيتي تنامي عندنا احسن
سعاد :لا هنا احسن
اميره :لاااااااا بقولك اي وحيات امك انا عايزه انهارده ضحك وبس وانهارده فرحي يا جدعان عايز كله يبقي تمام
سعاد : هههههههههههه يا مجنونه بس بس
اميره :بس اي قومي اقرصي يا بت وخلصوا ونزلو راحوا الكوفير
البت اللي شغاله في الكوفير
بامانه شيفاه ان هيبقي بشعرك
سعاد: لا شعري اي مش هينفع
اميره :ده يوم في العمر
سعاد :مش عايزه مشاكل
اميره:جربي قولي ليه
سعاد ماشي واتصلت وفتحت الاسبيكر
سعاد :الو ايوه يا سامح
سامح :معاكي يا سعاد
سعاد :هو ينفع اعمل شعري واكون بيه مكان الطرحه
سامح :انتي عبيطه ولا متخلفه مافيش الكلام ده
اميره :ده يوم في العمر يا سامح
سامح :انتي وحده سهله وعادي تبقي كده هي ليها راجل يحكمها
سعاد قفلت الصوت :عيب يا سامح بتقول اي
سامح :وانتي حسابك معايا بعدين وقفل السكه
اميره :اي فيه اي واقفين ليه كده هو زي اخويا وواخد عليا يلا شغلوا اغاني
سعاد كانت هتعيط
اميره :احنا غطانين مكنش ينفع نعمل كده ده واحد بيغير عليكي يا موزه دخلت اميره الحمام وفضلت تعيط جامد وفي الفرح كانت اميره نازله رقص وخلصوا الفرح وكانت عايزه تفضل مع سعاد علشان تقلعها الفستان
سامح :رايحه فين
اميره :الفستان لازم يروح الصبح وبعدين ماما هطلع العشاء
سامح :شكرا ليكون احنا عرسان ولازم نكون لوحدنا
سعاد :بتقول اي يا سامح
سامح :بصراحه انا مش بطيق صحبتك دي
اميره :سعاد ادخلي الشقه لو سمحت
سعاد :اصل ....
اميره :مبروك يا عروسه ادخلي الشقه
ودخلت
سعاد :مش وقته بس لازم اعرف أن واخد مني موقف ليه وعلشان بحب اختي مش صحبتي بس لازم اشوف فيه اي واصلحه لاني مش هقدر ابعد عن سعاد
سامح : هههههههههههه هنشوف بكره تقولك مش عايزه اعرفك تاني
لقراءة الحلقة الثانية : اضغط هنا  
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-