رواية قد ملكت عهد القدر الحلقة التاسعة 9 للقراءة و تحميل pdf بقلم يارا ياسر

تحميل رواية قد ملكت عهد القدر pdf الحلقة التاسعة 9 بقلم يارا ياسر
لقراءة باقي روايات يارا ياسر : اضغط هنا
لقراءة باقي حلقات رواية قد ملكت عهد القدر : اضغط هنا
رواية قد ملكت عهد القدر الحلقة التاسعة - الفصل التاسع - البارت التاسع - الجزء التاسع - رواية قد ملكت عهد القدر بقلم الكاتبة رنا ياسر كاملة للتحميل pdf أو القراءة كاملة مكتوبة
رواية قد ملكت عهد القدر الحلقة التاسعة 9 للقراءة و تحميل pdf بقلم يارا ياسر

تحميل وقراءة رواية قد ملكت عهد القدر الفصل التاسع 9 بقلم الكاتبة يارا ياسر

لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا
لتحميل الحلقة التاسعة pdf : اضغط هنا
-

قد ملكت عهد القدر
الفصل التاسع


في اليوم التالي حضر الجميع في مكتب اللواء محمد عبد المجيد
اللواء : في عمليه خطيره جدا بتتطلب السفر لأمريكا لان في ناس كانوا مزروعين هنا عشان يقدموا معلومات مهمه لأمريكا والمطلوب منكم انكوا تسافروا وتجيبوا المعلومات ديه وتعرفوا الشبكه اللي ورا الموضوع ده
الجميع : تمام يافندم
اللواء: اسر انت مع امنيه وانت ياعمرو مع يارا
عمرو واسر بصدمه : نعم
اللواء بتعجب: اي في حاجه

عمرو : لا ولاحاجه يافندم
نظرتا امنيه ويارا الي بعضهما بسخط
سافروا جميعا الي امريكا بعدما وضعوا خطه محكمه واتفقوا ع ان يتفرقوا كل اثنان مع بعضهما ويبحثون في جهه
كان الجميع يشعر بالضجر ف امنيه كانت تريد ان تكون مع عمرو واسر كان يريد ان يكون مع يارا وايضا يارا وعمرو كذلك
مع امنيه واسر
امنيه ممده شفتيها للأمام: هنروح فين

اسر : هنروح دلوقتي نستريح ونبتدي بكره تمام
امنيه متنهده : تمام
اسر بمزاح لكي يخفف من حده التوتر: اي ياست البنات ياللي وريتي عمرو اللي محدش قدر يوريهوله
ابتسمت امنيه لجملته فلقد راقت لها كثيرا قائله : عشان اللي يفكر يقف قدامي بس
اسر : إوعي ياجامد انت يامعدي
ضحكت امنيه ع كلماته بصوت عالي جعله ينسحر بجمال ضحكتها
نظرت إليه وجدت اعين لامعه معجبه فتوترت واحمرت خجلا مما زادها جمالا وزاده اعجابا
امنيه مهمهمه: احم احم
استفاق اسر : اااه يلا بينا
دلفا الي البيت كان دافئا
اسر :خليكي بقي وانا هروح اعمل اكل
امنيه بإعجاب : اي ده بجد
اومأ اسر موافقا
امنيه : واااااااو انا جايه معاااااك هااااه هاااه
اسر مبتسما ع طفولتها: تمام تعالي
قفزت امنيه بسعاده : اشطااا


ذهبا الي المطبخ وكان يعد الطعام بسهوله وابتكار
امنيه : استني كده ااااا
كادت ان تقع لكنه لحقها وامسك بها سرح كثيرا بعينيها الجميلتان وهي ايضا راق لها كثيرا اقترب اكثر فأكثر الي ان قبلها ثم ابتعد وهما يلتقطان انفاسهما قائلا : انا انا اسف انا اسف
مع يارا وعمرو
زفرت بقوه وهي تنظر له بطرف عينيها
عمرو : انا برده مش طايق ابص ف خلقتك ف مش لازم تتأفأفي كده كلها كام يوم وهنرجع
ضحكت يارا عاليا وسحرته بضحكتها ثم قالت بسخريه: وهو انت تطول تبص ليا اساسا
نظر إليها بطرف عينه من رأسها لقدمها قائلا: لا مانتي مش من النوع اللي تعجبيني
ضحكت مره اخري ثم قالت ببرود: فعلا اصل انا بعجب البني ادمين بس
وقف قبالتها بغضب واجهته هي بتحدي
عمرو بغضب مكتوم : انتي مش واخده بالك انك بتتعدي حدودك
تخطته قائله ببرود : مش انا اللي بدات
امسك بيدها وشدها ليحاوطها في الجدار لالا انتي مجنونه رسمي


اعطته ضربه غير متوقعه جعلته يصرخ ألما
عمرو متألما: يابت المجنونه ضيعتي مستقبلي
يارا بسخريه : افضل ما ضيع عمرك
اكملت طريقها الي البيت اللتي سيجلسون به ووصلت وابدلت ملابسها وجلست
وجدته اتي
ولم تنظر له وانشغلت بهاتفها الي انه قد تقدم منها قائلا بغضب : انتي يابتاعه انتي روحي شوفيلك حاجه تعمليها
لم تعيره اهتماما وظلت تنظر الي هاتفها فأخذه منها قائلا: إوعي تفتكري نفسك ظابط انتي.... لم يستطع تكمله مايقول فلقد كانت ستبرحه ارضا إلا انه لم يسمح لها بذلك
قيد اطرافها جميعها ولم تستطع ان تفك جسدها وكلما حاولت فشلت
عمرو بهمس : اسمعي الكلام هحبك غير كده ف هتشوفي اللي عمرك ماشفتيه
استكانت حركتها حتي وهم بأنه انتصر بأبتسم بأنتصار الا انه تلقي صفعه قويه وهربت هي الي الغرفه واغلقت الباب عليها وظل هوه ينظر لبقعتها بغضب كبير وصدمه
ومع غلقه الباب القويه استيقظ كلا من امنيه واسر فزعين اجل فلقد كان ذلك حلما
امنيه وهي تلتقط انفاسها وتنظر حولها لتجد انها بغرفتها ووجدت يارا مستيقظه وتكتب إحدي رواياتها
يارا: مالك
امنيه بحيره : حلم غريب اوي يا يارا
يارا وذهبت بجانبها ع السرير :احكيلي طيب
حكت لها الحلم مما جعلها تفكر وتتعجب
امنيه : هاه تفتكري اي او اي تفسيرك للحلم


يارا بتعجب: حلم غريب اوي مش لقياله تفسير
امنيه زمت شفتيها
يارا : تفتكري اي
امنيه: مش عارفه
في الجانب الاخر
استيقظ عمرو بفزع
وجد اسر يتصل به
عمرو : الو
اسر : الو ياعمرو
عمرو : في حد يتصل بحد ف الوقت ده
اسر : ده ع اساس انك كنت نايم وصحيتك
عمرو بنفاذ صبر : عاوز اي يازفت
اسر : انا حلمت حلم غريب
عمرو : حلم اي
حكي له اسر الحلم


عمرو بتعجب : غريبه
اسر : طيب تفتكر اي
عمرو بحيره : مش عارف
في صباح اليوم التالي
لم ينم احد منذ ان استيقظ وذهبوا مستيقظين جميعهم
دلفت امنيه الي مكتب عمرو ويارا الي مكتب اسر
لكن جاء العسكري يخبرهم بأن هناك اجتماع هام عند اللواء
دقت قلوبهم بخوف من ان يتحقق ذلك الحلم
وذهبوا جميعهم الي اللواء
ياترا اي هيحصل ؟! توقعاتكوا ورئيكوا يهمني
لقراءة الحلقات التالية : اضغط هنا 
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-