تحميل رواية كسور قابلة للجبر pdf - الحلقة التاسعة 9 - رانيا محمد السيد
لقراءة المزيد من الروايات المصرية : اضغط هنا
لقراءة المزيد من روايات رانيا محمد السيد : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الأول بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الثاني بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الثالث بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الرابع بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الخامس بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل السادس بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل السابع بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الثامن بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل التاسع بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل العاشر بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الحادي عشر بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الثاني عشر بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
لقراءة رواية كسور قابلة للجبر الفصل الثالث عشر بقلم محمد السيد رنوش : اضغط هنا
فصول رواية كسور قابلة للجبر بقلم رنوش
تحميل رواية كسور قابلة للجبر pdf - الحلقة التاسعة 9 - رانيا محمد السيد |
رواية كسور قابلة للجبر الحلقة التاسعة 9 كاملة للقراءة و التحميل pdf الجزء الثاني من عصيان زوج بقلم رانيا محمد السيد
لقراءة الحلقة السابقة : اضغط هنا
-
شخص عينيه ذعرا جسده متجمد من هول صدمة ما يري يراها امامه طائره في الجو بسبب اندفاع السيارهلها ونزلت عالارض بقوه ينظر لها بصدمه وداهمته زكرياته سريعا جعلته يتذكرها صرخ بعلو صوته عليها وركض عندها هو وفارس رفعها من الأرض داخل حضنه ودموعه نزلت رائها غارقه بدمائها هتف بها بخوف
-لمار متسبنيش اوعي تسبيني ياعمري انا مش هعرف اعيش من غيرك يالمار
هتفت لمار بصعوبه
-انت افتكرت
-هز راسه سريعا ايوا انا انا افتكرت كل حاجه خليكي قويه يالمار متستسلميش عشاني
-خلاص يافهد انا رجعتك ليا ااه انت مغتصبتش سهى دي لعبه عملتها عليك
-ششش متكلميش عشان خاطري
-رفعت ايدها تلمس وجه وهمست بضعف
-انا بحبك يافهد وفقدت الوعي
صرخ بدموع وجنون هستيري جذبها لحضنه
لااااااااا لمار متسبنيش هموت من غيرك لا لمار مش هتموتي مش هسمحلك تموتي اوعي ابعدي عني لااا
فارس بصريخ
-ماينفعش إلى بتعمله دا يالا عالمستشفي عشان ننقذها
حملها على يده وادخلها السياره وانطلق فارس بسرعه جنونيه هيا باحضانه ينظر لها بعشق شديد يهمس لها باذنها بكلمات تطمئنه أو يطمن نفسه انها بخير همس لها بوعيد انه لايترك اي شخص عذبها سوف يعلن الحرب عالجميع سوف يشاهدون غضبه الجامح
اشتاقك وقلبي يحترق ألم لرؤياكي جثه هامده أمامي حاربتي لأجل حبك ومريتي بالصعاب لأجلي سوف أضحى بحياتي لانتقم منهم جميعا
وصلو أمام المشفى دلفو إليها يصرخ بالاطباء بحده اخذو لمار منه عالعمليات
فارس بحزن على صديقه ضمه لحضنه وصرخ بعلو صوته وصوت شهقاته تشق قلوب الجميع في المشفى دموع رجل وانهيار رجل على حبيبته
-اااااه لمار هتروح مني يافارس انا السبب لمار وابني بيموتو وانا السبب
-اهدا يافهد اهدا عشان خاطري لازم تقوى عشانها زي ماهيا كانت قويه بيك
جاء اخواته والعائله فارس بلغهم وبلغ أهل لمار للمجئ
أسر؛ أن شاء الله هتبقى بخير يافهد ادعيلها
-يارب يارب متحرمنيش منها انا اموت لو بعدت عني انا عارف اني غلطان لما نستها بس متعاقبنيش العقاب دا متاخدهاش مني
محسن انصدم من ابنه يبكي بانهيار شديد جذبه داخل حضنه يهديه
-استرجل يافهد انت راجل لازم تهدأ عشان تعرف تتصرف
-لا انا مش راجل انا معرفتش احمي مراتي يابابا معرفتش احميه واتقتلت قدام عيني ومعرفتش اعمل حاجه مراتي والي في بطنها بيموتو جوا وانا السبب
صفعه نزلت على خده وأكمل بقوه
-فوق يافهد لازم تفوق عشان تاخد حقها من الي عمل فيها كدا مش وقت انهيار دا
وجذبه لداخل حضنه وأكمل بدموع خلت الجميع يبكون على بكائه
-مراتي يابابا حب عمري قتلوها هيحرموني منها يابابا
سامح؛ اجمد يافهد بإذن الله هتبقى كويس اهدا
بعد ساعه من الوقت خرج الطبيب وعلى وجه علامات الحزن
فهد؛ طمني يادكتور مراتي عامله ايه
الطبيب؛ المدام اجهضت الجنين
فهد بسرعه؛ مش مهم المهم هيا عامله اي طمني بو سمحت
الطبيب باسي
-بصراحه حالتها حرجه جدا يعني لو قامت منها للأسف مش هتقدر تمشي
محسن؛ اكيد في علاج يادكتور
الطبيب
-ايوا في بس هيطول العلاج هياخد وقت أهم حاجه ال٢٤ ساعه يعدو على خير هتبقى كويسه ادعولها هيا دلوقتي بين أيادي ربنا
فهد بلهفه
-عاوز اشوفها يادكتور لو سمحت
الطبيب؛ مش هينفع يافهد غلط
-مش هعمل صوت انا بس هطمن عليها من بعيد
-ماشي اتفضل مع الممرض تعقمك وتدخل
دلف الغرفه عندها دقات قلبه تتسارع في صدره انصدم من منطرها وجهها شاحب شحوب الموتى وكدمات زرقه وجهها متورم وجسدها متوصل باسلاك كهربائيه لابقائها على قيد الحياه اقترب منها بحزن وجلس جوارها امسك يدها ويتذكر لحظاته سويا
همس لها بدموع منهمره
-فوقي ياقلبي اوعي تسبيني لوحدي يالماري
يقبل يدها بعشقا جارف حقك عليا يالمار اخد يلمس وجهها المتورم بقلب ينبض بفزع وخوف والم لالمها ثم همس لها بوعيد بالانتقام ممن اذاها قبل جبينها بحب وهمس لها هجيب حقك يالمار وراجع استنيني
خرج من عندها وعلامات الغضب على وجه غضب لو خرج سوف يحرق اليابس والأخضر سوف يدمر كل شي سوف ينتقم منهم أشد انتقام على مافعلوه بعشقه وروحه
كاد فارس أن يركض وراه إلا أن يد محسن منعته من الذهاب خلفه وهتف بثقه
-شيبه يافارس دي معركته لازم يدفعهم التمن للي كانو السبب في بعدهم عن بعض
افترقنا وبعدونا عن بعض رغم الظروف الا ان قلوبنا ابت أن ترضخ لمطلبهم ظلت قلوبنا مرتبطه مع بعضها روح واحده في جسدين أرواحنا مرتبطه نفهم بعض بدون كلام استحاله يفرقونا أو يبعدونا احنا لبعض مهما يكون لأن اتخلقنا لبعض لا يوجد قوه عالارض لتفريق بنا غير الموت الموت بس هو الي هيفرقنا
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
في بيت سميحه
يحتفلون بانتصارهم للفوز على لمار وقالها
هتفت سميره بغل
-انتي متأكده انها ماتت يابت
-ايوا ياخالتي اكيد ماتت
سميحه بانتصار
-يالا في داهيه كدا بقى الطريق فضيلة مع فهد كدا كدا هو فاقد الذاكره وبعدها ندخل شهد ترسم على فارس ومخليه يتجوزها نعمل التمثليه عليه زي مانتي عملتي وبكدا ابقى اطمنت عليكم مالك ياسميره زعلانه ليه مش فرحانه
- لا بالعكس فرحانه بس زعلانه على متولي زمانه عرف بالي حصل لبنته واكيد منهار عشانها كان نفسي ابقي معاه عشان اواسيه
-كتك خيبه انتي لسه بتحبيه يامنيله
-بحبه دي كلمه قليله دانا بعشقه محبتش حد اد متولي حتى محسن حاولت احبه بس معرفتش كل مره كنت بشوف متولي وانامع محسن بحبه اوووي نفسي يرجع لحضني بس هو بيحب مراته ومش عاوز يسبها تصوري اني عرضت نفسي عليه وهو رفض وضربني وطردني من بيته زي الكلبه
بتتكلم غافله عن من يسمع كلامهم
أكملت كلامها
يومها قررت احرق قلبه على بنته اول مره لما بوظنا فرامل العربيه ونفدت منها كل مره كانت بتنفد من الموت
صدمه وقعت على راسه يتلقى الصدمات فوق رأسه من والدته الذي خططت لقتل زوجته
هجم مره واحده عالباب صافعا اياه بقوه انتفضو على أثره واتفجاءو بيه اترعبو من منظره لقد اطلقو الأسد الحبيث من قفصه أصبح حرا طليق سوف يلتهم الجميع
سميره بحنيه
-ابني حبيبي
فهد بصريخ افزعها
-ابنك انا ابنك ولما انا ابنك بتعملي فيا كدا ليه عملالك ايه عشان تدمريلي حياتي كدا انتي ام انتي استحاله تبقى ام الأم مش كدا متجرحش ابنها الأم بتبقى مبسوطه لما تشوف ابنها مبسوط لكن انتي طول عمرك قرفاني في عيشتي انتي السبب في تدمير حياتي مهمكيش انا هيحصل فيا اي لو اذيتي مراتي وبنتي مغكرتيش فيا قلبك مخافش لو إلى حصلي دا حصلهم وخسرت مراتي وبنتي بس شوفي ربنا انا الي ركبت العربيه وعملت الحادثه
فهد انا
-انتي ايه انتي واحده خاينه وانانيه مبتحبيش غير نفسك وبس ليه عملتي فيا كدا ليه تحرميني من مراتي
هتفت سميره بغل
-عشان بكرها قولتلك بلاش البت دي واتجوز بنت خالتك بس انت اصريت وعملت إلى في رأسك يافهد
-الحب والجواز مش عافيه انا محبتش غيرها ليه تبوظيلي حياتي انتي شيطانه
-اتكلم عدل يافهد انا امك
-للأسف امي ماتت وعشان انتي امي مش هعرف اند ايدي عليكي انا بكرهك ياسميره بكرهك
لمح سهى وسميحه بيحاولو الهرب جذبهم من رقبتهم وصفعهم بقوه شديده
جذب سهى إليه صفعها بشده وهمس لها
-انتي بقى حسابك تقيل معايا يا؛؛؛؛ صفعه هدفعك التمن غالي صفعه دفعها بعنف وقعت عالارض بصق عليها وصرح فيهم
-والله لهتدفعو التمن غالي انتو التلاته رفع هاتفه ضرب أرقام أتاه الرد بعد دقيقه دخلت الشرطه
سميره برعب
-فهد انت هتحبس امك
فهد بعصبيه
-ماليش ام امي ماتت ال هحبسها دي واحده قاتله قتلت مراتي والي في بطنها ووجه كلامه الظابط
دول إلى قتلو مراتي وحاولو يقتلوها كذا مره قبل كدا
الظابط؛ اقبضو عليهم
^^^^^^^^^^^^^^^^^
في المشفى
دلف للداخل يركض إليها بقلبه قبل جسده وهتف
لمار كويسه يابابا
-
حركه مريبه داخل الغرفه عندها أثارت قلقه نظر لهم بقلق نظر ناحيه البنات وجدهم يبكون هتف بذعر
-مراتي فيها ايه
اقتربو أشقائه منه وهتف
-ادعلها يافهد قلبها وقف و
قطع كلامهم ركضه لداخل الغرفه عندها وجد الأطباء حولها ينعشون قلبها يحاولون إنقاذها بشتى الطرق
جذبت الممرضه الغطاء عليها دليلا على وفاتها لكنه أسرع اليها ومنعها وهتف بها بعصبيه
-انتي اتجننت مراتي عايشه مامتتش
الطبيب؛ اهدا يابني البقاء لله
لاااا لمار عايشه مش هتموت هيا عايشه انعش قلبها تاني هيا عايشه
دلف أشقائه الغرفه يمنعوه عن الطبيب
دفعهم بقوه عنه وصرخ فيهم لمار عايشه مش هتموت وتسبني هيا بتهزر معايا عشان نستها بس هيا عايشه فين الجهاز اعملها إنعاش
الطبيب يابني فوق مراتك ماتت
لاااا مستحيل اوعي انت دكتور متخلف بقولك عايشه انا حاسس بيها
جذب جهاز الإنعاش ووضعه على قلبها بحاول إنعاش قلبها أمله في ربنا كبير لمار فوقي مش هسمحلك تموتي
صرخ بالطبيب زود الزفت دا
الطبيب؛ يابني إلى بتعمله دا غلط
امسك فهد يد الطبيب يتوسله بدموع غزيره
-ابوس ايدك انقذها هيا عايشه والله بالله عليك حاول تاني
رق قلب الطبيب على حالته
-حاضر يافهد هحاول
جذب جهاز الإنعاش وحاول مره اخرى وهو يدعي لنا من صميم قلبه بأن تفوق وفجاءه سمعو صوت دقات قلبها انصدم الجميع منهم ومن الترابط بينهما هيا كانت جثه هامده وهو أصر انها بخير ترابط روحي ومعجزه الهيه
فهد بلهفه عايشه صح
الطبيب بابتسامه
-ايوا عايشه القلب اشتغل سبحان الله
سجد فهد لربه وشكره
اعتدل وهم بالاقتراب منها ولكن
صوت صفعه قويه نزلت عليه وانصدم الجميع منه
يتبع إنتظروني بكرا ياقمرات
تفاعل قوووي بقى يابنوتات😍😍😍
ومحدش يقول البارت صغير عشان مخنقكمش😂😂😂😂
لقراءة الحلقات القادمة من الرواية : اضغط هنا