رواية احببتك صدفه الفصل الرابع 4 بقلم حبيبة كوكب
رواية احببتك صدفه البارت الرابع
![]() |
رواية احببتك صدفه |
رواية احببتك صدفه الجزء الرابع
قد يعجبك ايضا
---ايي انتي بتقولي ايي
=بقول انك كداب
---ليه بتقولي كدا يا حبيبه
=عشان
---عشان ايي
=هههههه عشان انا بحبك اكتر يا مراد
---علي فكره انتي وقعتي قلبي روحي ي شيخه حسبي الله ونعمه الوكيل
=بهزر ي رمضان اي مابتهزرش
--لاياختي بهزر وراح قفل ف وشي
فضلت اضحك وروحت حكيت لليان
--والله ياحبيبه انتي مجنونه
=مجنونه لي بقي يااخت ليان
---مفيش حد عاقل يعمل اللي عملتي حضرتك
=ماقولتلك كنت بهزر
---تعرفي انا لو مكانه كنت عملت ايي
=كنتي عملتي ايي
--ولا كنت عرفتك تاني والله.
=خلاص بقي ي لولو
--حبيبه اتصلي بيه
=لي بقي ان شاالله مش هو اللي قفل ف وشي
---هو انتي مش شايفه انك غلطانه قومي كلمي يلا
=طيب يااختي
--قومت دخلت البلكونه واتصلت علي مراد بس ماكنش بيرد اتصلت كتير روحت خت تليفون ليان عشان مش متسجل عنده واتصلت
--الوو
=ايي دا ماانت بترد علي ارقام غريبه اهو مش بترد عليا لي يااستاذ
---عايزه ايي ياحبيبه
=عايزه اقولك انا اسفه
--اه وبعدين
=ماتزعلش مني
--وبعدين
=ماكنتش اقصد
--وبعدين
=هو ايي اللي بعدين انت موركش غير وبعدين
--عايزاني اقول ايي
=يووو بقي يامراد
--ياقلب مراد ياروح مراد
=ايي دا مين بيتكلم
--ايي بحبك
=حبيبي تسلم
--صبرني يارب المهم انا هعدي عليكي دلوقتي
=لي
--عشان هنخرج
=ايي هنخرج ناكل صح
---بحب مفجوعه ياناس
=بقي كدا طب مش هخرج
---لا لا لا خلاص انا اسف ياقلبي
=ايوه اتعدل كدا
---اجهزي بقي انا جاي
=طويب
---طويب اسمها طيب
=طيب ولا شرير ههههه
---اقفلي ياحبيبه اقفلي سلام
=سولام
وقفلت وجريت للمخابرات اللي هي ليان طبعا
--ليان ي ليان
=عايزه ايي يابت
--قلب البت والله المهم انا خارجه مع مراد
=طب استني هاجي معاكي
---لا طبعا ماينفعش تيجي معانا واحده وخطيبها خارجين تيجي معانا تعملي ايي
=خلاص براحتك شوفي بقي هتعملي ايي من غيري بعد كدا
--لا لا لا دا انا بهزر معاكي انتي صدقتي ولا ايي
=ايوه اتعدلي كدا
--يلا بقي قومي اجهزي عشان مراد جاي
=طيب
وقومت انا وليان جهزنا ومراد وصل وخرجت انا ومراد وليان وطبعا مراد اتصدم ان ليان جت
وروحنا قعدنا ف كافيه لقيت ليان ماسكه التلفون بتلعب في لقيت مراد اتكلم وقال
--ليان ماتقومي تتمشي شويه
=لا مش عايزه اتمشي
---لي بس دا الجو حلو اوي
=ياعم انا عاطف معاكو هنا مش هقوم
---عاطف عاطف
=ايي الهبل دا اسمها حازم حازم
--حازم مين
=ماتشوفي خطيبك دا يا حبيبه دا مش عارف حاجه خاالص
---والله انا مش عارفه اقولك ايي ي ليان انتي ومراد عاملين زي العيال الصغيره
=كدا طيب ع العموم انا هقوم اتمشي شويه وهاجي تاني بس مش عشانك لا عشان حبيبه بس
--- حاولي ماتجيش
= نعم بتقول ايي
--- بقول ترجعي ب السلامه يالولو
=اه بحسب
ليان قامت تتمشي
--ايي بقي يا قلبي
=ايي يا مراد
---هو ايي اللي ايي يا مراد دا انا ماصدقت ان اختك قامت المهم بقي بقولك
=عايز ايي
---كنت عايز اقولك اي رايك نخلي كتب الكتاب الاسبوع الجاي
=كتب كتاب مين
---صاحبي كتب كتاب صاحبي بس هو مش فاضي وبعتني انا .. كتب كتابنا يا حبيبه
=اه اه افتكرت
--نعم ي قلبي هو انتي نسيتي
=ياحبيبي في حاجات كتير مهمه بفكر فيها عشان كدا نسيت
---وايي هي بقي الحاجات المهمه ديي حضرتك
=يعني مثلا كنت بفكر لما نخرج هاكل ايي
--وايي تاني
=ولما اروح اكل ايي
---يابنتي هو انتي حياتك كلها اكل
=لا لا لا انا ماسمحلكش تغلط ف الاكل........
.......يتبع
- لقراءة الفصل التالي اضغط على (رواية احببتك صدفه)
ستصدر قريبًا على مدونة يوتوبيا رواية المتداول التي تم طلبها مِنا كثيرًا وهي أول رواية مصرية تدور أحداثها حول تداول الـ فوركس والعملات ستتعلم من خلالها تداول العملات بأقل خسائر مُمكنه وكيف يُمكنك الربح من خلال شراء وبيع العقارات رواية بإمكانها تعليمك كيفية الربح من تداول الذهب والعملات والفوركس كيف يُمكن لشخصًا في بداية حياته مثل (عيسى) في الرواية أن يُحقق ثروة مالية كبيرة فى مدة قصيرة.