رواية حبيبتي المجنونة الفصل السابع عشر 17 بقلم ميساء عنتر
رواية حبيبتي المجنونة البارت السابع عشر
رواية حبيبتي المجنونة الفصل السابع عشر 17 بقلم ميساء عنتر |
رواية حبيبتي المجنونة الجزء السابع عشر
(الاخير)
حبيبتي_المجنونه
عز بهمس:ومين قال إني هتجوزك
كارما بصدمه:عاوز تعيش معايا ف الحرام ي عز
عز ضحك بصوته كله:حرام اي بس ي سافله
كارما بذهول:امال
عز:اتجوزك لي ونتي اصلا اصلا مراتي
كارما بغباء:اه قول كد اييييي مراتك
عز بضحك ع شكلها:اه والله مراتي
كارما:ازاي
عز:أناا بحبك من زمان ي كوكو وكتبت عليكي ع ميبقاش حرام نومنا مع بعض في اوضه واحده وان شاء الله هرجع اكتب الكتاب تاني
كارما بفرحه:بجد يعني أنا مراتك ي عز
عز بحب:ايوا يقلب عز
كارما نطت ف حضنه بسعاده : بحبك اوي ي عز
عز بحب:ونا بعشقكككككك يقلب عز
وقضوا ليله جميله جدا مع بعض
ف شقه انس وليان
ليان:بتحاول تغير ع الجرح بس مش قادره
انس دخل وشافها كدا قرب منها بسرعه:كنتي نادي عليا ي ليان
ليان بعياط:بيوجعني اوي ي أنس فات شهر بحاله وبردو لسي بيوجعني
انس حضنها بحب وهو مش عارف يعمل اي ع يهون وجعها: اهدي ي حبيبي خدي حبايه المسكن دي وارتاحي
ليان اخدت الحبايه والوجع بدأ يقل وانس غيرلها ع الجرح بخوف وتوتر
وكل شويه يسألها انتي تعبانه أنا وجعتك أنا آسف
ليان بابتسامه حب:ربنا يديمك ليا ي عيووني
انس حضنها بحب:ويديمك لياا ي حبيبتي
فات اسبوع ع الأحداث دي
ف كافيه****
عز وكارما وانس وليان قاعدين
عز:الفرح كمان اسبوع دا اخر كلام
كارما ببوز:مش هلحق اجهز حاجه ي عز
عز بغمزه:كله موجود يقلب عز
كارما اتكسفت منه وسكتت
انس:اي رايك ي لي لي
ليان بحب:ال تشوفه ي أنس
عز:يبقي بعد اسبوع من النهارده
الكل:تمام
عز اخد كارما وراحوا البيت
الهام:عز تعالي عاوزاك
عز لكارما:اطلعي انتي ي كوكو
كارما بطاعه:حاضر
الهام:ف واحد بيقول أنه ابو كارما وجاي ياخدها
عز بغضب:ياخد مين دا انا كنت اخدت روحه
الهام بتوتر:اهدي ي بني تعالي شوفه
عز دخل لقي راجل يبدو عليه الشيب
عز بحده:افندم
الراجل(مرسي):عاوز بنتي
عز بصراخ:بنتك ال رمتها ف ملجأ صح صح وهي لحد الان فاهمه انك ميت
مرسي بعياط:أنا آسف كنت غلطان أنا بقالي كتير بدور عليها ومصدقت اني لقتها
عز ببرود كالثلج:كل دا مش فارق معايا لان كارما مراتي
مرسي بصدمه:ايييي
عز لسي هيتكلم قاطعه صوت كارما
كارما ببرود اكتسبته من عز:زي ماعز قال أنا مراته
مرسي قرب منها جه يحضنها
كارما حطت أيديها ف وشه:لو سمحت متلمسنيش انت مش ابويا ياريت تبعد عني وعن جوزي
مرسي بحزن:ربنا يسعدك ي بنتي
كارما بجمود:شكرا
مرسي بصلها بصه اخيره ومشي
كارما طلعت اوضتها قعدت تعيط
عز : هطلع اشوفها ي ماما اكيد بتعيط
الهام:اطلع ي بني
عز طلع وشاف كارما بتعيط بشده قرب حضنها وقعد يقرأ قرأن لحد ما نامت
عز قبل عيونها وحضنها ونام
واخيرا فات الاسبوع بين ترتيبات عز وانس للفرح
وليان وكارما بيشتروا لبس وحاجات
يوم الفرح"
عز بتصفير: دا اي القمر دا بس
كارما بخجل:ونت كمان قمور
عز حضنها وميل ع شفتيها وقبلها بعمق
كارما بعد ما بعد:عز اي ال عملته دا عيب
عز:انتي مراتي يبت
كارما ضحكت واخدها ونزلو
انس متكلمش قرب حضنها ولف بيها
انس : مبروك عليا انتي
ليان: ا الله يبارك فيك
انس ضحك ع توترها واخدها ونزلو القاعه
عدي الفرح عادي وسط هزارهم وفرحتهم ببعض ورقصهم
ف بيت عز وكارما
عز بغمزه:طب اي ي جميل
كارما وهي ع وشك العياط من الكسوف:ع ع عاوز اي ي عز
عز حضنها برقه وكارما بدأت تهدأ وقرب منها وقبلها بعمق ووشالها
كارما كانت ف عالم تاني من لمساته
(سكتت شهرزاد)
ف بيت انس وليان
انس بحب: اتوضي يلا
ليان: حاضر
ودخلت اتوضت وطلعت وصلي بيها انس وقال دعاء الزوجين
ليان قلعت الاسدال بكسوف وكانت لابسه قميص ابيض ضيق
انس بانبهار:ي صلاه النبي وشالها واطبق ع شفتيها الصغيرتين مثلها
(سكتت شهرزاد)
بعد فتره"
انس بحب:انتي كويسه ي حبيبتي
ليان بكسوف:ايوا
انس بعشق:بحبك
ليان بحب؛وانا بموت فيك
ف شقه عز
عز بحب : بعشقك ي عيوني
كارما بحب و ضعف: وانا كمان بعشقك
عز حضنها بحب وابتسم وقال:أنا حبيبتي مجنونه
كارما ضحكت وحضنته بحب : وانا حبيبي مجنون
ف اوضه الهام قاعده تصلي وتدعي
الهام بحب لولادها:ربنا يباركلي فيك ي عز انت وانس ومشوفش فيكم حاجه وحشه ابدا ويرزقكم بالذريه الصالحه يا رب العالمين
تمت.
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية حبيبتي المجنونة)