رواية مصائب أمل الفصل الثالث 3 بقلم دودا حودا
رواية مصائب أمل البارت الثالث
رواية مصائب أمل الفصل الثالث 3 بقلم دودا حودا |
رواية مصائب أمل الجزء الثالث
وجريت اميره علي بيت امل لابسه بيجامه وفضلت ترن الجرس
امل :تعالي يا ست الكل
اميره :ست الكل وريني ايدك
امل:انها سليمه هههههههههههه
اميره :انتي حيوانه وجزمه
امل :مهو لو انتي كنتي لميتي نفسك
وجيتي بهدوء مكنش ده حصل
اميره:انتي بتستعبطي والجرس رن
امل :افتحي دي مني
اميره :منك لله يا بعيده وفتحت
مني :اهلا ازي حضرتك فين امل
اميره :تمثيليه
امل:هو انتو مش عندكم هدوم خروج
كل واحده جايه بالبيجامه
مني :وربنا انا اتغطيط عليكي
امل :بوصي ده عيد ميلاد الهانم وهي
مش راضيه تيجي وانا قولت اعملها ليهامفاجاه عملت اي فكرت وعملت المسلسل العربي ده
اميره:اقسم بالله انتي مش هترتاحي
الا لما تموتي واحده فينا والحرس رن
امل :افتحي دي ميرا
اميره :انتي كمان عملتي فيها كده
امل :افتحي بس وفتحت الباب
ميرا:مساء الخير فين امل
اميره :امل كويسه
ميرا :يابنتي انا حفظتها خالص والله
وعارفه أن هي عايزه حاجه مننا
اميره:اعرفك مني موظفه معانا وصاحبه
امل من زمان
ميرا:اهلا بيكي
امل :يلا نطفي الشمع كل سنه وانتي طيبه يا حياتي
اميره :وانتي طيبه ربنا ما يحرمني منك
بس تبطلي جنان فون امل رن
امل :ده عماد جوزك
اميره :ينهار اسود موبيلي في البيت
الو ازيك يا عماد
عماد :امل متعرفيش اميره فين
اميره : انا مراتك مش عارف صوتي
عماد : وحضرتك بتعملي ايه عند امل 12:00 بالليل
اميره : لما تيجي هاقول لك
عماد : اجي فين انا لسه راجع من الشغل تعبان
اميره : ما هو انا مش هينفع انزل عشان لابسه البيجامه
عماد : و هو انت نزلتي من البيت عندي البيجامه
اميره : والله لما تيجي هاقول لك
عماد : زي ما رحتي ارجعي سلام
اميره : الو الو منك لله يا امل ده انا هطلع عينك
امل : مالك يا بت في اي
اميره :عماد روح وانا هطلع عينك
امل :وانا مالي المهم يلا نأكل التورته
مني :بس لازم تبطلي اللي بتعملي فينا
ده والله وحده هتموت بسبب كده
ميرا :مين الاخت
امل :مهي قالت ليكي مني
ميرا :تمام
امل:طبعا انت يا مسيطر محدش يقدر
يكلمك نص كلمه
ميرا :وانتي فاكره أن ده كويس
اميره :مش احسن من اللي معايا
ميرا : لا والله مش احسن وبعدين نقفل
علي الكلام بقي دلوقتي وبصت لمني
مني :احممم انا لازم امشي علشان ماما
اميره :يابنتي اقعدي هنمشي سوا
مني :لا مش هينفع كل سنه وانتي
طيبه يا استاذه اميره
اميره :بوصي بينا وبين بعضينا مافيش
استاذه تمام
مني :تمام
اميره :انا نسيت صحيح عملتي في
في مشكلتك
banner
امل :بعدين بقي هبقي اقولك وبصت
علي ميرا
ميرا :اي انا اللي بقيت غريبه بينكم
امل :لا موضوع مش يخصنا
مني :يلا سلام ومشيت مني
اميره :هو انتي هتفضلي دبش كده
ميرا :لا بس دي حد انا معرفوش بس
هي كان عندها مشكله اي
امل :عمرك ما هتتغيري
اميره :يلا سلام انا ماشيه
امل :اصبري خدي هديتك
اميره : يابنتي ما كفايه التورته
امل :وده ينفع وجابت ليها علبه
قطيفه فتحتها لقيتها سلسله عليها صوره باباها وماماتها
اميره :اقسم بالله انا بحبك ربنا يخليكي
ليا يا عمري وباستها
ميرا :هديتك هجبها ليكي بكره في الشغل
اميره :ربنا يخليكم ليا سلام
امل :هو اي اللي سلام خدي هنا تعالي
اميره :في اي
امل :ادخلي اللبسي حاجه انزليها بيها
اميره :اه صحيح ودخلت لبست حاجه وروحت
اميره :مساء الخير
عماد :قولي صباح الخير الساعه كام
اميره :انا اسفه بس
عماد :قولتك الساعه كام
اميره :واحده ونص
عماد :وفي ست محترمه تيجي في
وقت زي ده
اميره :والله العظيم امل
عماد :اي امل دي عامله ليكي سحر
طيب هي ولا ليها حد يسأل عليها
انتي اي بقي
اميره :اوعدك مش هتكرر تاني
عماد :مهو ده اللي هيحصل اتصلي
بيها وقولي ليها انا مش عايزه اعرفك
تاني
اميره :لا طبعا مينفعش كده
عماد :اقسم بالله لو ما عملتي كده
لارمي عليكي يمين الطلاق دلوقتي انا اضمن منين أن مش بتجيب رجاله في شقتها وانتو هناك
اميره. اخرس قطع لسانك انا عمري ما اعمل حاجه تغضب ربنا
عماد :قولتك قدامك حل من الاتنين يا تتصلي وتدخلي تنامي يا اما تنزلي وورقتك هتيجي ليكي خدي وخدت الموبيل واتصلت
اميره :الو ايوه يا امل
امل :اي وصلتي مالك فيكي اي عماد
زعق ليكي
اميره :أمل انا مش عايزه اعرفك تاني
امل : هههههههههههه تمثيلك فاشل والله
اميره :أنابتكلم بجد
امل :الو الو
ميرا :في اي
امل :مش فاهمه واتصلت بيها لقيتها
حطاها في البلاك ليست
يتبع
- لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية مصائل أمل)