رواية احببت مصارع الفصل الحادي عشر 11 بقلم يوستينا سامي
رواية احببت مصارع البارت الحادي عشر
رواية احببت مصارع الفصل الحادي عشر 11 بقلم يوستينا سامي |
رواية احببت مصارع الجزء الحادي عشر
#احببت_مصارع
(11)
نور بفرحة ماشي
نور لنفسها :هو انا فرحانة اوي ليه كدة ..علشان هشوفه وهو نايم ...طب ليه وانا مالي بيه اصلااا
فوقي يا نور ده لو في عدو ليكي هيبقي هووو
فهد: يلا يا نور ادخلي
وفعلا نور دخلت الاوضة ......
نور شافت يوسف نايم بتيشرت كت (مش فانلة بلاش عفانة 😂😂😂) وبنطلون شروال رصاصي وكان شكله حلو اوي
بدأت تبص عليه بحب وتأمل اوي
نور في سرها: يخربيت جمالك ..اي ده يا اخي بقي
بصتله بحسره : يا خسارة يا يوسف بجد يخسارة
وبدأت تطلع هدومهااا وهي بتطلع هدومها حست بايد بتتحط علي وسطها اتخضت اوي وفاجاه يوسف حط أيده علي بوقهااا
يوسف بنظرة حب : جاية عندي برجليكي ..ليه
نور بتبص في عينيه: انت كنت صاحي مش كدة ..ده مش شكل حد نايم
يوسف بيقرب من ودنها :هو انا عارف انام... انا من ساعة ماشوفتك والنوم طاير من عيني
نور بهدوء: يوسف ...ابعد عني
يوسف بوجع:... لسه خايفة مني يا نور ... انا مكنتش في وعي صدقيني انا يومها كان معمول عليا فخ علشان اخسر المباراه ووقعتي انت في طريقي ...ولله يا نور انا عمري ما عملت كدة ..ويوم ما احاول اعتدي علي حد هعتدي علي طفلة
نور اتوجعت اوي لأنها افتكرت الي بتحاول تنسااه
وزقت يوسف بكل قوتها: ..ابعد عني يا يوسف ..ابعد
يوسف قلق من رد فعلها ؛ نور اهدي ...
نور بحدة : اوعي انا عايزة أخرج ..وعلفكرة انت كنت صاحي ...يا كداب انت وصاحبك
يوسف مسك ايديها جامد وراه ضهرها
نور بتحاول تبعده : اوعي يا يوسف انت اتجننت ولا ايه ..سيب ايدي
يوسف: لا يا نور والاخر مرة بقولهالك انت لازم تسامحيني...
نور بتريقة: لازم ....ليه بقي إنشاءالله
يوسف : أيوة لازم ..لازم يا نور علشان انا مظلوم ...نور انا من يوم ماجيت وشوفتك وانا حاسس اني اعرفك ....نور انا بحس ...اعاااااااا
نور ضربته برجليها 🙈🙈
يوسف بوجع: يابنت ......
نور بفرحة : معلش بقي يا دنجوان زمانك ...الكلام ده يتقال لحد غيري حد ممكن يصدقك فعلا ...جتك القرف
اه وعلفكرة الضربة دي يا شبح علشان تفكرك بيااا هاااه
نور خرجت من الاوضة وسابت يوسف بيتوجع يا عين امه وراحت البلكونة لفهد
نور: انت عارف انك واطي شبه بالظبط بقي بتقولي أن هو مش صاحي وادخل الاقيه مستنيني اصلا يا كداب
فهد بكدب :لا والنبي يا شيخة قولي كلام غير ده
نور مسكته من التيشيرت: ولاه انت كداب يلااا
فهد: ماتهدي يا شبح صلي في قلبك الواد كان عايز يتناقش معاكي ....قوليلي بس لو ضايقك ولله افرمه
نور :ههههه ادخل اطمن علي صاحبك ..انا رايحة انام
الهي وانت جاهي أصحي الاقيكي انتوا الاتنين اتقلبتوا جوز شبشب يا رب
فهد بصوت واطي: يارب لاااا.....يوسف الواد تلاقيها بلعته ولله
___________________________&&
في أوضة يوسف
يوسف بوجع: لا متفقناش علي كدة يا نور حرام عليكي كان نفسي في عيل يشيل اسمي ...اعااا
فهد :يوسف انت عايش الحمدلله ...مالك يا واد انت كويس ولا ايه بنت المجنونة دي عملت فيك اي
يوسف بوجع : غشيمة اوووي يا فهد
فهد :فهم قصده ههههه كراكتر نور دي بجد
ؤالهوووي دي الساعة ٤ عجبك كدة يا عم الحنين اخلص. بقي انا رايح اجهز علشان اجيب شموستي
يوسف :ياه هتلاقي حد بيبيع شمسيات دلوقتي
فهد رمي عليه المخده: خفة دم امك دي مش مستحملهااا يا اخي ممكن اموت منك
وفعلا فهد جهز نفسه وكانت نور خرجت من أوضتها بتعمل فطار ليها
فهد بخضة : ياماااا
نور: ايه يا عم شوفت عفريت
فهد بضحك: طبعا انت كمان بتسالي ..غريبة
نور: فهد خد بالك من نفسك احسن تحصل صاحبك هااه
فهد فهم قصدها :طب ليه ما الطيب احسن ده انا حتي وحيد ابويا وامي .....علفكرة يا نور ليكي عندي مفاجاه هتعجبك اوي
نور :لا بجد ايه
يوسف بغل :انا هقولك
نور بخضة :انت افففففف
فهد بضحك: طب اسيبكم انا بقي وفعلا فهد نزل ومافيش حد معاهم
يوسف برخامة: اعمل فيكي ايه
نور بتوتر :بقولك ايه هزعلك ..خاف مني وبتحاول تجري لكن يوسف بيمسكها وبيشدها لاوضته
نور :اوعي يا يوسف انت موديني فين اوعي سيبني بقولك احسن ولله اضربك
يوسف قفل الباب بالمفتاح : مش هتخرجي من هنا يا نور غير لما تسامحيني غير كدة لااااااااا
وكمان هتتعاقبي علي الي حصل من شوية واظن فكراااه
فاجأه طق طق
عمر :يوسف ..اصحي يا ابني يلااااااا
نور 😲😲😲😲😲
يوسف احمس 😜😂
______________________________&&&
فهد كان مستني شمس تنزل وفعلا نزلت وهي لابسة النقاب وكان شكلها ملائكي اوي انبهر بيه جدا
شمس كانت ماسكة العكاز وبتحاول تمشي بيه وخصوصا انها اول مرة تنزل الشارع
فهد: تعالي حسبي ...علي مهلك
شمس :ايه اتاخرت عليك انا اسفة بس ولله مش عارفة البس النقاب ....شكلي كويس
فهد بعدم وعي :اووي ...اقصد أيوة حلوو
شمس بكسوف : ميرسي يا فهد
فهد تليفونه رن: الوو
علي :الو يا فهد فين يوسف
فهد: يوسف في البيت في أي مالك ياض
علي :اصلي بكلمه من بدري ومش بيرد يا فهد اوعوا ترجعوا مصر جوز ام البنت الي يوسف بعتلي اسمها قدم بلاغ وهيوقفوكم ومش بعيد يقبضوا عليكم
فهد بصدمة : ايييييه ...طيب يا علي تمام اقفل دلوقتي
شمس بخوف: ايه يا فهد مالك ايه حصل
فهد :شمس انت لازم تتجوزيني
شمس: ايييه .....
فهد : زي ما انت سمعتي جوز امك قدم بلاغ وكدة هيجيبوكي بسهولة جدا وانا مش هقدر اعمل حاجة لازم تبقي قدام الحكومة مكتوبة علي اسمي حتى لو في الحقيقة مش كدة ...فاهمة يا شمس
شمس بخوف: بس اهلي مش هيسيبوك يا فهد انا خايفة عليك اوي
فهد ببتسامة : متخفيش عليا يا شمس ..المهم انت موافقة .
شمس بفرحة : اه موافقة يا فهد
وفاجاااااه
شمس بخضة : حاسب يا فهد
اولا تفتكروا ايه الي حصل !!!؟
بصوا البارت ده قديم وانا نزلتوا علشان الناس زعلانة بس بجد غصب عني
لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت مصارع)