رواية احببت مصارع الفصل الخامس 5 بقلم يوستينا سامي

 رواية احببت مصارع الفصل الخامس 5 بقلم يوستينا سامي

رواية احببت مصارع البارت الخامس

رواية احببت مصارع الفصل الخامس 5 بقلم يوستينا سامي


رواية احببت مصارع الجزء الخامس 

#احببت_مصارع
(5)
وفعلا نور جريت علي اوضتها بس فاجأه سمعوا صوت صريخ جامد فكلهم جريوا علي أوضة البنات 
بس مفاااجاه 
هنا واقفة علي الكرسي ونور كمان جمبهااا 
فهد بخضة : ايه ده في ايه 
هنا بعياط:  فار هاااا 
ابراهيم: طب اهدوا طيب يا بنات تعالوا احسن تقعوا 
نور بخوف :انا مش خايفة علفكرة دي هنااا 
عمر :احنا هنمثل ما انتي عندك فوبيا منهم تعالي هاتي ايديك وانزلوا يلااااا 
نور: انت عبيط انا مش بخاف منهم وفعلا قاومت خوفها ونزلت من علي الكرسي وراحت لباباها 
هنا بعياط: انا مستحيل انام في الاوضة غير لما يمووت 
عادل اخدها في حضنه :تعالي طيب بس 
ادهم بحنية : خلاص بطلي عياط ولله ليموت يا ستي النهاردة 
يوسف: اه يا هنا ولله ليموت يا ستي بس بطلي عيااط  ادهم روح البلكونة وفهد اوضتنا وعمر اوضته علشان نعرف نتمكن منه وانا ونور هنا في الاوضة وعمو واونكل في الصالة علشان لو حصل حاجة وخرج من هنااا 
نور بتوتر :لا طبعا 
يوسف ببرود :انا اسف معرفش انك بتخافي لو خايفة زي هنا خلاص استني لما نموته 
نور بحدة :قولتلك مبخفش 
ابراهيم: طب يلا احسن يستخبي ومنعرفش نلاقيه 
يوسف بستفزاز :ازاي لو هرب من كله مش هيهرب من نور 
هنا :لا بس نور ...
نور بعند : وانا موافقة يلااااا 
وفعلا كل واحد راح أوضة ويوسف ونور مع بعض وإبراهيم وعادل كانوا عارفين أن دي رخامة بس واثقين أن يوسف هيعلمها الادب 
يوسف عمال يشيل في كل حتة في الاوضة وحاسس بتوتر نور ونفسهاااا : ايه خايفة 
نور بتوتر ...لا ..لا 
يوسف ضحك :واضح اوي ..اهوو 
نور: اعاااااااا وفعلا يوسف موته واتفاجاه لما لقه نور مسكت في ضهره وبتنهج جامد 
يوسف: مات اهوو بصي 
نور خافت خبت وشها في كتف يوسف :  شكله بشع بشع بجد 
يوسف:  اومال عاملة فيها عبدو موته ليه طلاما بتخافي 
نور بهدوء عكس العادة :مش بخاف عندي فوبيا غصب عني 
وبعدها كلهم دخلوا ونضفوا مكان الفار واتعشوا وناامووو بس هناك عيووون لا تستطيع النوم !😂
_______________________&&
فهد معرفش ينام فخرج من الوصول البلكونة 
فهد: الوو نمتي 
البنت لاا صاحية 
وفاجاه جيه يوسف 
يوسف : فهد ..انت صاحي 
فهد بصوت واطي :طب سلام بأي 
يوسف :مالك كنت بتكلم مين 
فهد :ولا حد 
يوسف غمزله: ده جو يلاا 
فهد :لا يا يوسف مخك راح لبعيد اوي 
يوسف :مالك يا فهد مضايق ليه كدة من ساعة ماجينا
فهد:  ده حقيقي مضايق ..اه مضايق
يوسف: طب من ايه يا بني اتكلم... انا سامع 
فهد بحدة :  من ابويا الي بيعتبرني لحد دلوقتي عيل ومش مقنع اني كبرت بقي  من حقي أخطط حياتي زي ما احب 
يوسف : ياااه ده الي مضايقك طب ما كلنا جينا معاك مش لوحدك يعني 
فهد : عارف يا يوسف لو كان جايبني هنا فعلا علشان يعرفني علي نور أو حتي اشوفها تنفعني ولا لاء ...كنت هقول بيحبني وخائف عليااا لكن يلعب بيا ويفهمني أنه جايبني هنا ليااا ويطلع كان عاملني طعم ليك لاااااا.. انا مش اقل منك علشان يعملك انت اعتبار وانا لااااء ....انا هرجع مصر بكرة 
وسأبه ودخل اوضته 
يوسف في سره:  ياه يا فهد طلعت مضايق مني انااا وبصراحة ليك حق ..ربنا يسامحك يا عمي هتكون السبب في عداوتنا بس لا انا مش هسمح بكدة 
احم احم 
يوسف:  هنا ايه صاحية يعني 
هنا:  انا اسفة لو ضايقتك بس كنت عايزة اطلب منك طلب ممكن 
يوسف :اه طبعا اومري 
هنا : ممكن لما تروح بكرة مع نور تخد بالك احسن ولد يضربها أو يعمل اي حاجة..انا مش عارفة ليه قولتلك كدة ..بس هو هيخاف منك علشان انا عرفت انك ظابط .علفكرة نور متعرفش 
يوسف'  اممم طب هو ممكن يعمل كدة ليه 
هنا بتوتر :اصل ...اصل 
يوسف: قولي يا هنا سرك في بير 
هنا: بصراحة كدة نور ضربته قدام النادي كله ورفعوا قضية ونور كانت هتتحبس فيها وحوار كبير اووي 
وكان شرطه أنه يضرب نور في النادي علشان شكله 
يوسف بغل: طب وتروح ليه بقي هناك 
هنا :علشان المسابقة والتدريب 
يوسف :غبية اوي اختك دي 
هنا: بصراحة انا قولت اقولك خوفت عليها وعلي عمر 
حتي شمس صاحبتها مختفية معرفش ليه 
يوسف: متخفيش يا هنا طول ما انا موجود 
هنا بابتسامة رقيقة: طب تصبح علي خير
_______________________________
تاني يوم الصبح 
في اوضه الشباب فهد ويوسف في اوضه 
وابراهيم و ادهم في اوضه 
فهد :صباح الخير 
يوسف وهو علي السرير :صباح الفل...مبوز ليه 
فهد ضحك :انا اسف يا يوسف 
يوسف ا:سف انا مش سامع ولا فاكر حاجة شكلك كنت مضايق بس وقولت كلمتين عباط عادي بتحصل يا شبح 
فهد: بصراحة اه مضايق ومخنوق  وعايز اكل البت الي برا دي
يوسف: لا دي سبهالي بقي ده انا هربيهااااااا 
فهد :ياريت بقي ...بس في حاجة اهم بصراحة 
يوسف: ايه في ايه قوووول 
فهد :لا مش دلوقتي يلا قوم اجهز يلا قوووم 
وفعلا خرج فهد بعد ما جهز بس بقه نور علي آخرها 
نور بعصبية :انت يا ابني فين الزفت الي معاك انا ورايا تدريب 
فهد ............
نور بعصبية أكبر: هو انا مش بكلمك. 
فهد بحدة :وانا ليا اسم لو ندهتي بيه هرد غير كدة ولا هعبرك 
نور :انت بارد .....
عادل  جيه وشافها نووور: ازاي تقولي كدة 
نور :يا بابا غلط فيااا 
فهد :انت كمان كدابة ده انا قاعد لقيتها جاية تقول شكل للبيع 
عادل :اعتذري يا نور 
نور: بابا انا....
عادل بحدة :بسرعة 
نوربغصب وكسرة :انا اسفة
خرج يوسف من اوضه وهو عارف أنه ماخرهاا 
يوسف ببرود :صباح الفل يا جماعة 
نور بحدة:. يلا معندناش وقت يلااا 
يوسف: بس انا متعودتش انزل منغير فطار 
نور بعصبية: انا هعزمك في النادي يلا بقي 
يوسف: طب فين عمر 
نور: لا هيجي ورانا يلااااا يا يوسف بلييز 
يوسف بفرحة :يلاا بينا  
فهد:: وانا كمان نازل سلااام 
________________________________&&
في بيت فهد فضل يخبط لحد ما البنت امبارح فتحتله 
فهد: ايه نايمة 
البنت :لا صاحية .عايز ايه 
فهد بضحك :انت خايفة مني ولا ايه ..انا جايبلك اكل وماية 
البنت: طب ادخل بس سيب الباب مفتوح 
فهد :ماشي يا ستي حاضر 
وفعلا دخل 
فهد :انا جايبلك حمام ومحشي ومدلعك 
البنت :انا مش جعانة خالص ..
فهد بضحك: لا مهو واضح فعلا...بقول ايه انت عرفتي اسمي ..انت بقي اسمك ايه 
البنت بتوتر :اسمي ....
فهد بضحك: ايه نسيتي اسمك ولا ايه 
البنت خافت تقول اسمها : اسمي ....ج..جميلة 
فهد: لا ولله فعلا اسم علي مسمي يا جميلة 
البنت :شكرا ممكن بقي تمشي ..
فهد :اوبا انا بطرد عادي... خالص اممم ماشي يا جميلة 
بس هبقي اجي تاني اطمن عليكي اوعي تفتحي لحد أو تنزلي من هنا ولو عوزتي اي حاجة كلميني 
البنت: حاضر....وفعلا مشي فهد وهو حاسس أنه سايب قلبه فووق وحاسس بحاجة غريبة بس بيقول لنفسه أنها بس صعبانة عليه مش اكتر  
________________________________
في النادي 
يوسف:  ادينا وصلنا قبل الميعاد اهدي بقي
نور اصلك مش عارف المدرب بتاعي صعب ....
وفااااجاه 😳😳😲

لقراءة باقي حلقات الرواية اضغط على (رواية احببت مصارع
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-