رواية انتقام وعشق الفصل السابع عشر 17 بقلم أميرة محمود

 رواية انتقام وعشق الفصل السابع عشر 17 بقلم أميرة محمود

رواية انتقام وعشق الفصل السابع عشر 17 بقلم أميرة محمود

رواية انتقام وعشق الفصل السابع عشر 17 بقلم أميرة محمود

اااااه ياسليم بطني الحقني
سليم ، مالك في ايه اكيد من اللي اكلتيه ده كله
فرح ، انت بتبصلي في الاكل
سليم ، ابصلك مين ده المطعم كله كان بيبص معايا 
فرح ، ااااه بموت
سليم ، طب اومي ياللا نمشي اسندي عليه 
فرح راحت مرجعه مره واحده كل الاكل علي سليم
سليم ، اعااا ايه ده الله يقرفك
فرح ، خلاص ارتحت يا سليم 
سليم ، ارتحتي مين ابو شكلك أنا ندخل الحمام انضف هدومي
فرح ، ماشي 
استنت اول ماسليم دخل الحمام وخرجت جرى ركبت تاكسي
،،،،،،رؤؤؤؤ،،،،،،،
منال ، خليكوا يا حبايبي اتعشوا معايا بدأ ماباكل لوحدي
رائد ، خلاص ماشي ايه رايك يا صرصور
ساره ، رائد متستفزنيش الله يسترك
رائد ، طب صرصور صرصور صرصور
ساره ، والله انت رخم ولو قولتلي كده تاني بجد والله هقعد مع ماما حبيبتي ومش هروح
رائد ، لا وعلي ايه متزعليش يا ساره هانم
ساره ، ايوه كده اتظبط
،،،،،ؤؤؤ،،،،،،،،،،
سليم ، اووف مش راضي الريحه تروح ربنا يسامحك يا فرح وخرج من الحمام 
سليم ، ياااا 
المتر ،نعم يا سليم بيه
سليم ، هي المدام اللي كانت هنا راحت فين 
المتر ، خرجت اول ما حضرتك دخلت الحمام
سليم راح جرى ركب عربيته وراح علي بيت منال
،،،،،رؤؤؤؤؤ،،،،
منال ، خلصتوا خناق
ساره ، ده الطبيعي بتاعنا يا ماما
منال ، والله فرح وحشتني كانت عامله حس للبيت 
الباب خبط
منال ، ياترى مين اللي جاي دي الوقت وراحت تفتح
فرح ، أنا اجييييت
ساره ، ياريتك كنتي جبتي سيره مليون جنيه يا ماما
منال ، مليون جنيه ايه دي فروحتي عندي بالدنيا تعالي يا حبيبتي ادخلي اومال جوزك فين
فرح ، خلعت واجيت من غير مايعرف
الباب خبط 
فرح ، أنا ندخل والنبي ماتقولي اني هنا
رائد ، هو انتي عملتي حاجه واللا هو عمل فيكي حاجه
فرح ، لا أنا داخله 
منال فتحت الباب 
سليم ، انتي هنا يا هانم
منال ، ايه الريحه دي وهدومك مبلوله ليه
سليم ، الهانم إحداها اغديها بره رجعت عليه دخلت انضف هدومي سابتني وخلعت
منال ، فرح يا فرح
فرح خرجت ، نعم 
منال ، ينفع اللي عملتيه في جوزك ده
فرح ، ااه ينفع من بعد جمايله عليه وعلي فكره يا سليم أنا قصدت اكل كتير عشان أما باكل كتير برجع فملقتش احسن منك ارجع عليه
منال لطشتها بالقلم ،. انتي اتجننتي ايه اللي بتقوليه ده
فرح بسريخ ، اااااه اتجننت اتجننت من يوم ما فكرت انكم بتحبوني أنا بكرهكم كلكم دي الوقت واقفين معاه بعد اللي عمله فيا
سليم ، طب اهدي بس كده غلط عليكي
فرح ، يا عيني اه غلط عليه بص يا سليم بيه أنا مش عنت عايزاك عشان بقيت بالنسبالي حاجه مقرفه بجد والله أنا بقيت بكرهك من كل قلبي ولو سمحت طلقني بالذوق علي فكره انا عارفه ومتأكده انك عايز ترجعلي عشان اللي في بطني بس مش عشاني واقولك علي حاجه شعرايه من ولادي مش هتلمسها انت فاهم
سليم ، اه فاهم وشكرا اوي يا بنت الاصول أنا ماشي ومش هاجي هنا تاني
رائد ،. استني بس يا سليم وشده أيده مينفعش استني
سليم ، سيبني يا رائد لو سمحت
رائد ، أنا هموت واسيبك والله ربنا يسامحك هرجع
فرح ، أنا رايحه فيلتي ومش جايه هنا تاني وفتحت الباب ونزلت 
منال ، فررررح لو نزلتي وروحتي هناك انسي انك ليكي ام
فرح ، انسوني كلكم 
ساره نزلت جرى مع فرح ، ممكن تهدي بقي ينفع الفضايح دي
فرح ، هو أنا اللي عملتها 
ساره ، يعني رجعتي علي الراجل وخليتي منظره كده شوفي واقف ازاي بزمتك مش صعبان عليكي 
فرح بصت علي سليم وجالها هستريت ضحك علي منظره
سليم ، شوف عماله تضحك عليه ازاي 
رائد ، مابصراحه منظرك مسخره هههههههه
سليم ، حاسب كده يا رائد انا هروح
رائد ،. يا مدام فرح هتعملي ايه
فرح ، أنا طالعه لماما اصالحها
رائد ، طب تعالي يا سليم نتعشي فوق
سليم ، أنا اتعشيت خلاص وراح ركب عربيته ومشي 
فرح طلعت هي وساره ورائد لمنال
منال قعده بتعيط علي السلم
فرح طلعت ، ماما أنا اسفه والله وراحت قاعده جنبها
منال ، طب وبالنسبه للراجل اللي جرحتيه في بيتي
فرح ، من بعد خيره عليه
منال ، هو انتي مش هتنسي ليه بذمتك هو ده سليم الهوارى اللي كان عنيه محدش يقدر يبص فيها من شده حدتها
فرح ، أنا علمت عليه هههههه
منال ، فرح أنا بتكلم بجد ينفع ولادك يتربوا من غير ابوهم
فرح ،. هو عامل كده عشان ياخدهم مني ويرميني
منال ، استحاله دي عنيه كانت بتبص عليكي بكل حب 
ساره ، هو انتم هتفضلوا قاعدين عالسلم كتير ماندخل نتكلم جوه
منال دخلت هي وفرح وساره ورائد
،،،،،،ؤؤؤؤؤؤؤ،،،،،،
سليم روح الفيلا
نرمين ، حبيبي انت جيت اومال فين فرح مشوفتهاش 
سليم ، رجعت بيتها
نرمين ، اتخانقتوا تاني ياسليم اعاا اي الريحه دي
سليم ، أنا طالع اخد شاور عن اذنك 
،،،،،ؤؤؤؤ،،،،،،،،،،
سليم دخل الحمام وافتكر كل اللي حصل بينه وبين فرح 
سليم لنفسه ، أنا غلط هي مش بتسامح ليه انا عارف اني قسيت اوي بس ليه كده يا فرح أنا والله اتغيرت عشانك ارجعك ليه تاني ازاي 
،،،،،،،ررؤؤؤؤ،،،،،،،،،
صباح تاني يوم
فرح قامت من النوم اخدت شاور وصلت فرضها ولبست ونزلت راحت الشركه
فرح ، الو ايوه يا مراد تعلالي حالا
مراد دخل ، خير يا مدام فرح 
فرح ، أنا عايزه اتنازل عن المصنع لسليم الهوارى وعايزه اصفصف كل ممتلكات ايمن او بابا وهتبرع بيهم
مراد ، متاكده
فرح ، ايوه انا مش هصرف فلوس حرام علي ولادي كلم سليم وعرفه اني هتنازل ولو يجي نخلص كل حاجه
مراد ، تمام هكلمه حالا عن اذنك ياهانم
،،،،،،،ؤؤؤؤؤؤ،،،،،
مراد ، ايوه ياسليم بيه فرح هانم هتتنازل عن المصنع لحضرتك وهتتبرع بكل ممتلكات ايمن الله يحرقه 
سليم ، انت متاكد
مراد ، ايوه فلو حضرتك تجيب المحامي بتاعك وتشرفنا حالا عشان نخلص الموضوع ده عشان الهانم شكلها تعبانه اوي
سليم بخضه ،. تعبانه ازاي
مراد ، حاسس انها بتتكلم بصعوبه 
سليم ، طب أنا جاي حالا سلام
،،،،،ؤؤؤؤؤ،،،،،،،،
فرح ، ااااه عضمي أنا هكلم ماما اقولها
منال ، ايوه يا فروح
فرح ، ماما عضمي بيوجعني جامد وحاسه اني سخنه وبعرق جامد
منال ، شكلك اخدتي دور برد تقيل طب أنا جيالك حالا
فرح ، أنا في الشركه وهتاخر شويه
منال ، بردك روحتي مش قولتلك دي فلوس حرام
فرح ، كنت برجع حقوق البشر
منال ، ماشي يا حبيبتي انا هروح استناكي متتأخريش عشان السخونيه غلط عالبيبي
فرح ، ماشي يا ماما سلام
يتبع...
لقراءة الفصل الثامن عشر : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-