رواية طفلتي الخائفة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

 رواية طفلتي الخائفة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة 2 الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة 2 الحلقة الحادية والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة 2 الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

رواية طفلتي الخائفة 2 الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم شهد عبدالسلام

سليم ضحك ومسك ايديها قبلها:مافيش يا روح قلبي 
ليله بزعل و سابت ايد سليم
سليم: حبيبت قلبي في ايه 
ليله:ايه زعلك 
سليم: مافيش صدقيني 
ليله بطفوله:يا كداب بتكدب عليا 
سليم ومسك ايديها وقرب منها:انا كداب يا ليلو 
ليله بتوتر من قربه:لا
وشويه بيبقي قدام الجامعه 
سليم: ينفع تخلي بالك من نفسك 
ليله بزعل:لا 
وهتنزل 
سليم وبيمسكها من دراعها 
سليم: راحه فين 
ليله:هنزل 
سليم: اسمعي الكلام 
ليله بطفوله بتحرك رقبتها:لا 
سليم بحب وبيكلمها كانه بيكلم طفله: طب ليه يا بنوتي 
ليله :عشان بتكدب عليا 
سليم قرب منها وليله اتوترت 
سليم جنب اوزنها :هتسمعي الكلام
ليله بطفوله:اه 
سليم ولسه مقرب منها:هتخلي بالك من نفسك 
ليله:اه 
سليم قبلها في جبينها:بنتي شطوره طول عمرها 
 ليله:هتاخر بقي 
سليم: طب ثانيه كنت هنساه 
سليم:الفون ده يبقي معاكي 
ليله:ده مش بتاعي 
سليم: خلي ده معاكي والحاجات دي تمام يا روحي 
ليله:حاضر 
سليم: المحاضره تخلص هتطلعي تلاقي السواق هنا 
ومسك وشها بحنيه
سليم بحب: تخلي بالك من نفسك لو اي حد عملك حاجه تكلمني او تقوليلهم انتي مين 
ليله بضحك:خلاص بقي هتاخر اووي 
ونزلت 
سليم فضل مركز فيها شويه 
في شركة سليم 
اياد:سيليا عايز اوراق الصفقه الاخيره 
سيليا :حاضر يا مستر اياد 
وشهد بتدخل 
شهد ومش ملاحظه اياد:سيليا عايزه.....
وبتسكت و بتلاحظ اياد 
شهد بخوف:ايه اللي حصلك 
وبتقرب منه 
سيليا بتستغراب 
اياد بيمسك ايديها و بيدخل المكتب و يبقفل الباب 
وشهد مركزه بس في وش اياد و كل تفكيرها ايه اللي حصله
شهد بخوف:مستر اياد ايه اللي حصل 
اياد ومقرب منها: ايه يا قلب مستر اياد 
شهد بتوتر:انت مقرب كده ليه 
وبتبعد 
واخيرا اياد ثبتها في الحيطه ومحاوطها 
اياد بحنيه:واحشتني بقالي كام يوم مش بشوفك 
شهد بتوتر:انت بتقول ايه يا مستر اياد 
اياد وعيونه في عيونها:انتي خليتي فيها مستر ولا استاذ حتي 
شهد بقوه مصطنعه:ابعدد يا اياد بدل ما اضربك وتزعل 
اياد ضحك:واحشتني يا شرسه انتي 
وبيقرب اكتر 
وفجاء باب المكتب بيدق 
اياد بِعد عنها وبيفتح الباب 
وشهد متوتر 
اياد فتح الباب 
سليم :ايه يا حمار قافل ليه 
وبيلاحظ شهد 
شهد من كتر توترها خرجت 
سليم بغمز:جيت في وقت غلط 
اياد بضحك:طول عمر 
سليم: طب اخلص في يومك ده واتلم يا اياد قولتلك البنت محترمه 
اياد:انت هتستهبل مش قولتلك ان هتجوزها
سليم: طب اخلص عندنا ميتنج 
وبيطلع 
في الجامعه 
انس:اهلا بيكو انا دكتور انس 
وبدا يشرح المحاضره ومركز علي ليله 
و بتخلص المحاضرات 
وهتطلع 
......::انسه ليله يا ليله 
ليله بتقف :نعم 
وبيقرب عليها انس 
انس:عامله ايه 
واول ما بيقرب من ليله ليله بتعرف هو مين 
ليله بابتسامه:الحمد لله حضرتك عامل ايه 
انس:بلاش حضرتك انا الحمد لله 
ليله:انت رجعت مصر امته
انس ضحك:  من يومين ومها نازله النهارده 
ليله : تجي بسلامه يارب معلش عشان مستعجله 
انس بحرج:طبعا اتفضلي 
وطلعت 
وبترن علي سليم ومش بيرد 
وبتركب مع السواق 
ليله بزعل في سرها:يوو بقي كل رن ومش بترد 
وشويه و سليم بيتصل 
سليم: ايه يا روحي
ليله :كل ده عشان ترد كنت فين 
سليم:معلش كنت في ميتنچ
ليله :ماشي 
سليم: انتي فين دلوقتي 
ليله:في العربيه وراجعه 
سليم: هترجعي تاكلي فاهمه 
ليله:هستناك وناكل سوا 
سليم: سمعتي قولتلك ايه 
ليله:لا باي 
وبتقفل 
والوقت بيمر ليله بترجع تاخد شاور وتنام وسليم بيروح المطار وبيرجع هو ومها و انس و ليلي 
في الڤيلا اسد ومالك 
سليم:كنتي نايمه 
ليله:اه 
سليم: انا عند حور وتاليا 
ليله بزعل:بتروح من غيري 
سليم: انا جت عشان مها جت النهارده 
ليله:اه انا عارفه انس قالي 
سليم: نعم يا حلوه قولتي ايه 
ليله بتوتر:مقولتيش حاجه 
سليم: غيري هدومك وتعالي 
ليله: حاضر 
وبتقفل 
وبتروح 
وبيتجمع سليم وتميم و عمر وانس و لؤلؤ ولوليا وليلي 
تميم بمشاكسه:علي كده البنات عجبتك في الجامعه 
انس ضحك:انت لسه ذي مانت يلا متغيرتش 
تميم بحب و عيونها علي لؤلؤ:اموت في الجمال 
عمر بجديه:بجد ممكن اقوم اكسر دماغك
وبتدخل عليهم ليله 
ليله :واطين بتضحكه من غيري 
لؤلؤ :اعاااا ليله وبتجري عليها 
لؤلؤ بحب :وحشتني اووي 
لوليا حضنتها:واحشتني يا ليلو 
ليله:وانتو وربنا 
ليله :عامله ايه حمد الله علي السلامه 
ليلي:الله يسلمك يا روحي 
ليله:ايه ده هو ابيه اسد مش معاكم 
ليلي:لا في شغل كتير في الشركه معرفش ينزل
ليله:ربنا معاه
عمر:ليلو عامله ايه يا حبيبتي 
ليله بضحك:الحمد لله يخويا انت عامل ايه بقي من غيري 
عمر ضحك:مش لاقي حد يصالحني علي لوليا 
ليله بضحك:عشان تعرفي قمتي  
تميم:حازم حازم 
ليله ضحكة:بسيوني بسيوني 
تميم بغمز:عامله ايه يا ست 
ليله بكسوف:كويسه
زين:عامله ايه 
ليله :الحمد لله وحضرتك 
كل ده و سليم قاعد هيموت من غيرته عليها 
ليله:هروح اشوف مها واحشتني اويي 
وهتطلع من الغرفه 
سليم: استني 
وقرب منها وطلع علي غرفتها 
ودخل وقفل الباب 
ليله بفرحه وبتضحك:شكرا اووي انا فرحانه جدا يا سليم 
وبيتقرب منه وبتحضنه 
سليم حضنها وقبلها من شعرها 
سليم: طب ينفع كده كنت طالع اعاقبك 
ليله بزعل: ليه 
سليم بغضب: بتضحكي شويه وشويه تهزري يا ليله احنا هنستهبل 
ليله بزعل:كنت فرحانه عشان شوفتهم 
سليم وبيحاول يبقي هادي علي قد مايقدر:كنتي لا يا روحي انتي تفضلي مبسوطه وفرحانه وكل حاجه برحتك يا حبيبت قلبي بس بهدوء يا روحي 
ليله:حاضر 
سليم:يلا ننزل يا حبيبتي 
وبتنزل 
ليله بهزار:اهلا يا ست هانم كل ده غياب
مها:يا حبيبت قلبي وبتحضنها عامله يا روحي 
ليله:الحمد لله يا روحي 
وبتسلم علي بقيت العائله بحب 
اسد:تعالي يا حبيبت قلبي عايزك 
ليله:حاضر يا عمو 
وبتدخل معاه 
في المكتب 
اسد:انتي كويسه 
ليله بابتسامه:اه يا عمو كويسه 
اسد:مش عايز كدب 
ليله:مش بكدب وربنا يا عمو وربنا كويسه 
اسد:يعني سليم بيعاملك حلو 
ليله بتوهان:اوي ابيه سليم ده طيب اوييي و بتكمل بخفوض و قليل الادب اووي 
اسد:بتقولي ايه 
ليله:لا مش بقول يا عمو بس ابيه سليم كويس خالص وبيكلمني حلو وطريقته 
مالك:طب خلاص يا يختي يا بتاعت ابيه سليم 
ليله اتكسفت ووشها كلو بقي احمر 
اسد ضحك:بس يا مالك ماتكسفهاش 
مالك ضحك:دي بنتي حبيبت قلبي وبيحضنها 
اسد:طب هتقعدي معانه ولا مع سليم 
ليله بكسوف وتوتر وهي في حضن مالك 
ليله:بصراحه يا عمو عايزه اقعد مع ابيه سليم وبتكمل ببراءه عشان اتخبط في حيطه و مجروح 
مالك وبيطبطب عليها وهي في حضنه بمشاكسه:يا حنينا انتي يا ام قلب كبير 
ليله مكسوفه وبضحك:في ايه يا مالك الله 
مالك:مافيش حاجه يختي 
وبيدخل سليم 
سليم بستغراب:هو في ايه 
ليله:ابيه 
وبتسيب حضن مالك بتلقائيه 
مالك:يا واطيه بتسبي حضني وراحه للواطي ده 
ليله ضحكة:وحضنته تاني:يا روحي  انا مقدرش 
وبتحضن مالك تاني 
سليم بغيره:ده بجد يعني تعالي يا بت 
ليله:تؤتؤ 
وبتدفن وشها في حضن مالك 
اسد:اقعد يا سليم 
مالك وبمشاكسه وعايز يعصب سليم :ايه يا حبيبتي مش هترجعي ل دكتور يامن كل شويه بيكلمني 
ليله خافت من رد سليم 
واسد ومالك كاتمين ضحكتهم بالعافيه 
سليم بعصبيه: لا يخويا مش هترجع ل خراااا و مش عايز اسمع اسم البني ادب ده في البيت تاني وانتي تعالي 
وبيمسك ايد ليله 
مالك بجديه:سيب ايديها يلا سيب 
سليم بيسبها 
اسد بضحك:اقعد يا سليم وانتي يا حبيبت قلبي اطلعي اقعدي معاهم 
ليله بتطلع 
اسد :هتعمل ايه يا سليم
سليم: في ايه 
مالك:هتتجوز ليله
سليم: هتجوز مراتي 
ليله بصدمه:ايه
(للتوضيح مها اخت اسد كانت جايبه ولد في الجزء الاول اسمو اسد ده ابنها الكبير و هو في لندن مع عمر ومها نزلة مع انس فتره هي و ليلي وهيرجعه تاني )
يتبع..
لقراءة الفصل الثاني والعشرون : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-