رواية انتقام وعشق الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم أميرة محمود
رواية انتقام وعشق الجزء الثالث والثلاثون 33 بقلم أميرة محمود
رواية انتقام وعشق الحلقة الثالثة والثلاثون 33 بقلم أميرة محمود
رواية انتقام وعشق الفصل الثالث والثلاثون 33 بقلم أميرة محمود |
رواية انتقام وعشق الجزء الثالث والثلاثون 33 بقلم أميرة محمود
ي ده يوسف عندنا ايه النور ده كله
يوسف ، حبيبتي يا خالتو دائما جابره بخاطرى
ايلا ، أنا عزمته عالمحشي بتاعك ياست الكل وبصراحه هو ماصدق واجا معايا جرى
ساره ، خلاص لو كده هعمله كل يوم عشان اشوفك يا حبيبي
ايلا ، مامي يوسف هيراجع معايا كل اللي راح منه عشان ميعدش السنه ويجيب تقدير
ساره ، خلاص تعالي كل يوم ذاكر مع ايلا ولو وقفتوا في حاجه انا موجوده معاكم
يوسف ، تسلمي يا خالتو ياقمر
ساره ، حبيبي يا چو خلص ياللا غدا انت وايلا وانا هنضف التربيزه تذاكروا عليها
ايلا ، طب هروح اغير هدومي اول
ساره ، ماشي يا حبي وانا هحط الاكل عما تخرجي
بعد خمس دقائق
ايلا خرجت بسلوبيت علي شكل ارنوب وعمله شعرها قرنين شكلها بصراحه كان قمر
يوسف ، ههههه ايه اللي انتي لبساه ده
ايلا ، ارنوب اي رايك قمر صح
يوسف ، مش قمر اوي علي فكره
ايلا كشرت وغيرت ملامح وشها ، لا أنا قمر واخلي من ست ميرا بتاعتك كمان
يوسف ، ههههه لا ميرا احلي
ايلا ، طب اوم امشي مش هتاكل من اكلنا
ساره خرجه بالاكل وسمعت كده ، عيب يا ايلا ايه اللي بتقوليه ده
ايلا ، ماشي ماشي يا يوسف
يوسف ، ماشي بيعرج
ايلا ، اييييي خفه
ساره ، بس بقي ياللا كلو عما اصحي ايلان مراحتش المدرسه انهارده أصلها تعبانه
يوسف ، تعبانه ملها
ساره ، بطنها بتوجعها
يوسف ، اممم سلامتها
ساره دخلت لايلان وايلا قعدت تاكل ويوسف قاعد يتفرج عليها
ايلا ، مش عارفه امسك الشوكه خالص يوووه
يوسف حط الشوكه في الطبق وراح يأكلها
ايلا فتحت بقها وهي سرحانه في عنين يوسف ويوسف مادد أيده وسرح في عنين ايلا
ايلا ، في ايه
يوسف ، في محشي
ايلا ، انت بتبصلي كده ليه
يوسف ، مش عارف
ايلا ، يوسف مالك بتبصلي كده ليه
يوسف ، احممم هي ايدك لسه بتوجعك
ايلا ، المكسوره بتوجع التانيه بقي مبتوجعش بس وارمه مبعرفش امسك حاجه بيها
يوسف ، اومال عملتي شعرك كده ازاي وغيرتي ازاي
ايلا ، ايلان غيرتلي وهي اللي مسرحاني
يوسف ، أنا آسف عشان أنا السبب
ايلا ، هو انت كل شويه تتاسف في ايه يابني أما أقوم انده لمامي شكلها نامت جنب ايلان
يوسف ، هتندهيلها ليه
ايلا ، عشان تيجي تاكلني أنا جعانه اوي
يوسف ، افتحي بوقك وانا هأكلك
ايلا ، لا عشان تقعد تقولي يا نونه والكلام الرخم بتاعك
يوسف ، طب افتحي بوقك يا نونه ههههه
ايلا ، اهي مامي خرجت اهي مامي تعالي اكليني والنبي أنا جعانه اوي
ايلان ، بردك عملتي محشي يا مامي نفسي اكل حاجه بحبها
ساره ، هو في حد ميحبش المحشي
ايلان ، أناااااا ومش هاكل
يوسف ، ده انا جاي مخصوص عشان المحشي ده انتي مجنونه
ايلان ، والنبي اسكت انت كمان
يوسف ، طب وربنا لماكلك المحشي امسكيها ياخالتو وانا هحطه في بقها غصبا عنها
ساره ، اشطه ياللا يا يوسف
ايلان ، خلاص والله خلاص هاتي يا مامي وانا هاكل لوحدي
ساره ، عالم مبتجييش غير بالعين الحمرا
يوسف ، ازاي هتاكل محشي وهي بطنها بتوجعها دي لازم تاكل حاجه مسلوقه أنا امي قرفاني مسلوق بسبب وجع البطن
ايلا بصت لامها وراحوا واقعين علي روحهم من الضحك
يوسف ، بتضحكوا ليه
ساره راحت علي ودن ايلان ، أقوله بنضحك علي ايه واللا هتاكلي الاكل كله والله هفضحك
ساره ، اصل
ايلان ، مامي المحشي تحفه تسلم ايدك
ساره ، كل يا حبيبي متحطش في بالك هو رائد مطلعش معاكو ليه
ايلا ، قالنا رايح يجيب حاجه ومش هيتأحر
الباب خبط