رواية انتقام وعشق الفصل الثالث 3 بقلم أميرة محمود
رواية انتقام وعشق الفصل الثالث 3 بقلم أميرة محمود |
رواية انتقام وعشق الفصل الثالث 3 بقلم أميرة محمود
ساره ، تفتكرى هترجع
ام ساره، اه ياحبيبتي
،،،،،،،،،،
بقولك يا حبيبتي نسيت حاجه في الشركه وراجعلك
نرمين، اكيد يا أبيه
نرمين حصل لها حادث ادي الي حدوث شلل لها جميله الخلقه عيناها خضروتان وقصيره البنيه شعرها اسود طويل عمرها ٢٣ عام ليس لها في الدنيا سوى اخيها
سليم ، اكيد ياحبيبتي فجأه تليفونه رن
اهلا ازيك ياغالي عامل ايه
ايمن، لا غالي ولا زفت انت خطفت البنت
سليم، تؤتؤتؤ حد قالك اني بخطف بنات
ايمن، طب عايز ايه وترجعلي بنتي
سليم، المصنع بتاع ابويا
ايمن، ده بعيد عن شنبك
سليم ،لا بعيد ولاقريب فكر وكلمني
ايمن ، انا هعرف هجيب بنتي ازاي
سليم ، ماشي نبقي نشوف سلام يااا ايمن باشا وابقي عرفني اول ماتوصلها
رائد، ياللا بينا يا باشا
،،،،،،،
في الشركه
سليم ، الايميل وصل
السكرتيره ،اه يافندم وفي شويه أوراق عايزاك تمضي عليهم
سليم، ماشي هاتي
السكرتيره ، احنا دي الوقت الساعه تسعه ممكن حضرتك تمضي على الأوراق وانا اروح
سليم ،ماشي
السكرتيره، ثواني يافندم
،،،،،،،،،،
رائد ، مش هتروح ياباشا الساعه بقت حداشر
سليم، خلصت كل حاجه وماشي حالا ياللا بينا
،،،،،،،،
في المخزن
سليم ، افتحولي
اتفضل يافندم
سليم، الله القطه المخربشه اخبارك
فرح، احسن منك
سليم، ده انتي مش قادره تقفي علي رجلك وبردك بتتلمضي
فرح، ، انت عايز ايه مني
سليم ،اقتلك بس مش دي الوقت
فرح ،اومال امتي
سليم ،اما اخد حقي الاول من ابوكي
فرح ،طب ممكن اشرب
سليم،. بس كده هات ازازه مايه يابني
رائد، اتفضل يا سليم باشا
رائد يد سليم اليسرى فسليم لم يقدر علي فعل شئ بدونه هو طويل القامه شعره بني اللون عيناه زرقاء عمره ٣٠ عام فهو صديق سليم منذ الطفوله بيحترم صديقه أمام الناس أما بينه وبينه فلا يوجد تكاليف
سليم ، بصي شوفي الميا بتنزل ازاي وفضل يكب الميا عالارض
فرح ، انت مش بني ادم
سليم ، اه والبركه في ابوكي
فرح ، هي اجت عليك وسابته ونزلت قعدت عالارض
سليم ، متفكريش هتصعبي عليه تؤتؤ انسي وسابها وخرج
محدش يعطيها بق ميا ماشي
ماشي يا باشا
،،،،،،،،،،،،،،
نرمين ،حبيبي اتاخرت ليه انا استنيتك بس انت اتاخرت واتعشيت عشان اخد العلاج
سليم ،الف هنا ياحبيبتي
رائد ،اللي حضرتك توقعته حصل ايمن تحت وبرجالته
سليم ، أنا نازله حالا
نرمين ، في ايه ياحبيبي
سليم ، مفيش حاجه عن اذنك ياحبيبي بالحق كلمت دكتور في المانيا وهنروح قال في امل
نرمين، انت لسه عندك امل ده انا فقدت من زمان الامل
سليم ،ده أنا عندي امل وحسين وفؤاد ??
نرمين، ربنا يخليك ليا يا حبيبي
،،،،،،،،،،،،،
بنتي فين يا سليم
سليم ، ماقولتلك مبخطفش بنات
ايمن ، وديني لو لمست منها شعراي هيكون اخر يوم في عمرك وسألبه ومشي
سليم ، أنا طالع انام محدش يعطيها بق ميا كلامي يتسمع
ماشي يافندم
،،،،،،،،،،،،،
تاني يوم الصبح
نرمين ،صباح الخير يا حبيبي
سليم ، صباح الجمال علي عيونك ياقمر
نرمين، بكاش
سليم ، اخس عليكي
نرمين، والله ماتزعل يا حبيبي
سليم ،انا قايم نازل رايح شغلي
نرمين، ماشي ياحبيبي في سلامه الله
،،،،،،،،،،،،،،
حد حطلها اكل او شرب
رائد، لا ياباشا
سليم ، طب أنا دخلها افتحوا الباب هاتوا ازازه ميا
رائد ، اتفضل يا باشا
سليم يخربيت جمالك ملاك نايم علي الارض وراح جايب ازازه الميا وكببها فوقها
فرح ، اعع في ايه
سليم ، قولت اصحيكي
فرح ، هو انت هتيجي كل شويه تحرق دمي وتمشي
سليم، يا تكلمي معايا بأدب يا متكلميش
فرح ، تصدق فعلا أنا غلطانه
سليم ،بسبب اعترافك بغلطتك هخليهم يجبولك فطار
فرح ، مش عايزه من وقامت واقعه مغمي عليها
سليم شالها بسرعه وطلعها غرفه في الفيلا
نرمين ،في ايه ياسليم مين دي
سليم، مش وقته هاتلي حاجه افوقها بسرعه يا رائد
رائد ، اتفضل البرفن اهو يا سليم
سليم نيمها علي السرير وقعد يفوق فيها
رائد، دي ممكن تكون ماتت اهو خلصنا منها
سليم، لا مش عايزها تموت دي الوقت قبل مااصفي حسابي مع الكلب ابوها
رائد، طب اجيب لها دكتور
سليم ،طب كلم احمد يجي بسرعه
رائد ، ماشي
نرمين دخلت ، مين دي يا سليم وفيها ايه انت بتجيب بنات الفيلا يا سليم اخص عليك
سليم ، انتي تعرفي عني كده
نرمين ، اومال مين دي وخليك صريح
سليم ، دي بنت اللي قتلو ابوكي وامك والسبب في اللي حصلك
نرمين، طب وجيبها هنا ليه
سليم ، هاخد بطارهم
نرمين ، لا ده انت اتجننت بجد هتقتل بنت خد حقك من الراجل مش من البنت وحرام دي ذنبها ايه
سليم بزعييق ، ذنبها أنها بنته
نرمين ، ترضي حد يعمل فيا كده
سليم ، ارضي لو انا ظلمت وسرقت وقتلت
رائد ، الدكتور احمد وصل
سليم ، دخله
احمد ، سلام عليكم خير ياسليم
احمد دكتور باطنه وجهاز هضمي يبقي ابن عم سليم عنده ٢٩سنه بيحب نرمين كل أمله أنها تبقي كويسه طويل القامه قمحي البشره عيناه بنيتان جسمه رياضي
سليم ، أنا عايز البنت دي متمتش عايزها تعيييش ضرورى
احمد ، مين دي اصلا
سليم بزعييق ،مش وقته شوفها ياللا
احمد ، هبوط في الدوره الدمويه شكلها مأكلتش ولا شربت أنا عايز المحلول ده بسرعه يتركبلها
سليم ، خد هاته بسرعه يا رائد
احمد، مين البنت دي سليم دي جريمه شكلها قاصر ودي جريمه كبيره
سليم ، ملكش فيه
احمد ،هو ايه اللي ملكش فيه
سليم، زى ماسمعت
نرمين ، محدش قادر عليه يا احمد منشف دماغه جامد
احمد، طب قولي بس عملت فيك ايه مع انها شكلها متقدرش حتي تعلي صوتها عليك
سليم ، رائد جبت العلاج
رائد، اه اهو يا سليم
سليم ، ركبهولها وامشي ياللا يااحمد بسرعه
احمد، انت بتتكلم كده ليه
سليم ،بعمل ايه مانت اللي مصمم تدخل نفسك في اللي ملكش فيه
احمد، ماشي ياسليم أنا خلصت عن اذنكم أما امشي قبل ما الاقيك بتجيب البواب يطردني بره
سليم ، متزعلش مني بس اعصابي مشدوده شويه هي البت دي هتفوق امتي
احمد، شويه كده وهتفوق لوحدها
نرمين ، والله شكلها كيوت اوي
سليم ، كيوت مين اطلعوا بره كلكم
سليم خرج راح غرفته وقفل الباب علي فرح
رواح نام عالسرير
سليم ، معقول الملاك ده بنت الشيطان ده
موبايله رن
سليم ، اوووف كنت لسه بفكر فيك يا شيطان
ايمن، هتفضل حاجزها عندك كتييير
سليم ،اما تتنازل عن المصنع
ايمن ، ولو متنزلتش
سليم ، هخلي الجادردات اللي عندي يعملو عليها حفله
ايمن، لو حد قرب من بنتي أنا هنسفه
سليم ، طب أنا نفسي اشوف هتنسفه ازاي
ايمن، زي مانسفت ابوك وامك
سليم ، وقسما بالله لهخليك تتمني الموت مش هخليك تموت موته عاديه والله لهندمك وراح قافل السكه في وشه
سليم ، والله لهنتقم منك يا ايمن الكلب وهبعتهالك جسه وقام دخل الغرفه اللي فيها فرح
فرح ،. اااه مش قادره أما أقوم اروح الحمام هو أنا فين اصلا
سليم ، فتح الباب ، الله انتي فوقتي
فرح بصوت ضعيف ، للاسف مامتش
سليم ، لا لسه عايزك عايشه أنا هخليكي تتمني الموت انتي وابوكي
فرح ، أنا بتمناااه اصلا من زمان من يوم ما مامي ماتت بس ربنا مش رايد
سليم ، افرحي بقي هانولهولك انتي قايمه ليه عايزه تهربي
فرح ، لا عايزه اروح الحمام
سليم شاورلها بايده ، هناك اهو
فرح ماشيه مش قادره تمشي ولسه هتقع
سليم جرى عليها مسكها من وسطها
فرح ، لو سمحت سيبني هعرف اروح لوحدي
سليم فضل باصص في عينيها ، اا
فرح ، ايه شيل ايدك كده عيب
سليم سابها وعطاها ضهره ومشي أيده علي شعره بغضب من نفسه
سليم ، في ايه هي عينيها بتكهرب كده ليه انا لازم ابقي شديد معاها مينفعش كده
فرح اتاخرت في الحمام
سليم راح يخبط ، انتي كويسه وسمعها عماله تعيط
فرح كانت قاعده عماله تعيط
سليم ، في ايه مبتخرجيش ليه
فرح قامت غسلت وشها وفتحت الباب وخرجت
سليم ، أنا نازل رايح الشركه حسك عينك تخرجي بره باب الفيلا شيفه الحراس اول ماتفكري انك تعتبي بس بره الفيلا هتكوني مضروبه بالنار فاهمه
فرح حركت رأسها بماشي
سليم ،نزل راح الشركه يخلص الاجتماع ويروح
،،،،،،،،،
في الفيلا الباب خبط
فرح ، مين
نرمين ، أنا نرمين ممكن ادخل
فرح ، اتفضلي
نرمين دخلت ، أنا جبتلك الترنج ده عشان لو هتاخدي شاور عشان انتي بهدومك من امبارح وانتي تقريبا نفس عودي
فرح ، شكرا ليكي بس مش خايفه يزعقلك
نرمين، هو عصبي بس قلبه حنين ياللا خدي شاور وتعالي نتعشي مع بعض هو هيتأخر فتعالي كلي معايا قبل مايجي
فرح ، أو شكرا ياقمر
نرمين ، أنا خارجه هستناكي تحت ياللا باي
فرح دخلت اخدت شاور ولبست الترنج وعملت شعرها ديل حصان ونزلت عشان تتعشي مع نرمين
نرمين ، اي القمر ده شعرك جميل اوى أنا كنت مفكره أن شعرى طويل
فرح ، انتي اللي قمر
نرمين ،طب ياللا ناكل
فرح ماشي
فرح قاعده بتاكل مع نرمين فجأه نرمين بصت ورا فرح بصدمه
سليم دخل لقي نرمين بتتعشي هي وفرح
سليم شد فرح من شعرها ، انتي ايه اللي نزلك
نرمين ، أنا يا سليم البنت مأكلتش حاجه فقولتلها تيجي ناكل سوا
سليم قعد يجرها من شعرها وطلع السلم بيجرها من شعرها
نرمين ، حرام عليك ياسليم ليه كده
سليم فتح باب الاوضه وراح رميها علي الارض
فرح ، ااااه بدموع أنا عملتلك ايه لكل ده انا ذنبي ايه
سليم ، ذنبك انك بنته
فرح ،. لو سمحت اقتلني وخلصني
سليم ، قولنا مش دي الوقت
فرح ، أنا هريحك مني انت وبابي وطلعت تجرى تفتح الشباك ترمي نفسها
سليم ، جرى شدها دخلها
سليم بزعييق انتي مجنونه
فرح ، أنا تعبت تعبت من كل حاجه أنا مش عايزه اعيش انا ذنبي ايه لكل ده
سليم ، اول مايتنازل عن مصنع ابويا اللي ابوكي اخده أنا هريحك واخلصك من الدنيا دي كلها
فرح ، تصدق انت حيوان بجد
سليم ، مين ده اللي حيوان يابنت الك ل ب وراح ضربها بالقلم
فرح مناخيرها نزفت من شده القلم ، علي فكره انا مش خايفه منك اصلا
سليم ، لا ده انتي جريئه اوي وفضل يقرب عليها لحد مالزقها في التسريحه
فرح ، انت هتعمل ايه
سليم شد منديل من علي التسريحه وراح مسحلها الدم
فرح بصتله باستغراب ، هو انت مجنون
سليم بص في عنيها ، اسكتي عشان الدم يقف
فرح دقات قلبها بقت سريعه ، طااا
سليم ، هششش
فرح ، طب ابعد شويه مينفعش كده الدم وقف
سليم فضل باصص في عينيها جامد
فرح ، في ايه ابعد انت لازق فيا علي فكره
سليم فاق مره واحده من سحر عينيها ، اااا أنا ماشي
فرح ، طب وربنا مجنون
،،،،،،،،
سليم في غرفته ، هو اي ده دي عينيها فيها سحر رهيب أنا مينفعش ابص في عينيها تاني أما انام عينيها مش بتروح من بالي اووووف أما أقوم اشرب سيجاره
فرح ، ده مجنون والله بس والله لهندمه علي اللي عمله فيا أما أقوم اقف في البلكونه جايز اعرف أهرب
فرح راحت وقفت في البلكونه بتبص لقت سليم واقف بيشرب سيجاره اوووف بقي اي اللي مصحييه ده
سليم ، دي ايه اللي موقفها دي الوقت في البرد ده شكلها عايزه تهرب
سليم راح جرى غرفه فرح وفتح الباب ودخلها البلكونه من غير ما تحس
فرح ، هو راح فين ده كان لسه واقف احسن يمكن دخل يتخمد أما ادخل أنا كمان انام
بتلف بجسمها
فرح بصوت ، اعاااااا عفريت عفريت الحقوني
سليم حط أيده علي بقها وشدها يدخلها
سليم ، يخربيتك يا مجنونه ده انا
فرح فضلت رساله بخوف وبعدين شالت أيده مره واحده من علي بقها ، انت ايه اللي جيبك هنا انت اتجننت واللا ايه
سليم ، انتي ايه اللي موقفك في البرد ده في البلكونه
فرح ، اتخنقت وقفت اغير جو
سليم ، وحيات امك انتي هتستعبطي
فرح ، مسمحلكش تجيب سيره امي فاهم
سليم ، نامي مسمعلكيش صوتك
فرح ،. لا مش عايزه انام أنا حره
سليم ، عارفه شعرك اللي فرحانه بيه ده انا هقصهولك عشان تبطلي تتلمضي
فرح ، متقدرش
سليم ، بقي أنا مقدرش ماشي
سليم قام خرج وعنيه كلها شرار
فرح بخوف ، بطلي طوله لسان ربنا يستر
سليم جاب مقص ودخلها جرى
سليم ، أنا بقي هوريكي مقدرش ازاي
فرح ، يا لهوي الحقوني وفضلت تجرى وسليم يجرى وراها
لحد مامسكها
سليم، وقعتي في أيدي ومسك شعرها وفتح المقص
فرح بدموع ، بلاش عشان خاطر. والنبي بلاش
سليم ، فتح المقص قصهولها ورماه عالارض
فرح وقعت علي الارض منهاره مسكت شعرها وفضلت تعيط جامد عليه ???
سليم زعل من منظرها ،واتخنق وراح اوضته
سليم ،هو أنا زعلان ليه انا المفروض هنتقم منهم في ايه
فرح طول الليل مسكه شعرها وبتعيط لحد مانامت وهي بتعيط ومسكاه
،،،،،،،
تاني يوم
سليم صحي اخد شاور وجهز عشان يروح الشركه
سليم ، أما ادخل اشوفها
فتح الباب واتصدم من المنظر نايمه عالارض سانده ضهرها علي السرير وشعرها علي رجلها
سليم اتخنق ، ونزل جرى ركب العربيه وساقها راح الشركه
،،،،،،،
نرمين ، أنا طالعه اقعد معاها شويه يا داده
ام محمد، ربنا يستر والباشا ميجييش يزعقلك
نرمين ، والله أنا حبيتها اوي حاسه انها غلبانه وملهاش دعوه بحاجه
ام محمد، فعلا وسهل كله براءه
نرمين ، طب أنا طالعالها
ام محمد ،ماشي يابنتي هجيب ليكم الفطار فوق
نرمين ، ماشي يا داده
،،،،،،،
نرمين قعدت تخبط
فرح ،. مش عايزه اشوف حد
نرمين، أنا نرمين
فرح ، قولت مش عايزه اشوف حد
نرمين جايه تمشي فرح فتحت لها الباب
فرح ،ادخلي
نرمين بصدمه ، قصيتي شعرك ليه
فرح ، اسألي اخوكي
نرمين ، هو اللي عمل كده
فرح ، اه عشان يحرق قلبي عليه
نرمين ، معلش يا فرح هو اكيد اتعصب سليم أنا بيتعصب بيتهور جامد بس والله بيندم
فرح ، ياريت يقتلني ويخلصني
نرمين ، علي فكره اخويا مش هيقتلك هو بيهدد ابوكي بس
ام محمد، الفطار اهو يابنات
فرح ، مش هفطر مش عايزه حاجه خالص
نرمين ، لازم تاكلي عشان ميحصلكيش حاجه تاني
فرح ، يحصل واللا ميحصلش
نرمين ، اقولك علي حاجه ومتزعليش
فرح ،ايه
نرمين ،طب وربنا شكلك كده احلي ابقي سيبيه كاري كده عالطول
سليم ساب الشركه وروح البيت عشان فرح واول ماوصل عند غرفتها سمع
فرح ، مامي كان شعرها طويل وأما اخدت الكيماوى شعرها وقع وحلفتني أن عمرى مااقص شعرى عشان كانت بتفرح اوي أما بتشفني فرداه وتقولي بتفكريني بشعرى ??
سليم ،انا آسف
نرمين ،. ده بجد سليم بيتأسف دي معجزه
فرح ، اسفك هيرجع شعرى تاني اتفضل اطلع بره وشوف هتقتلني امتي وتخلصني أنا مستعده
سليم ، نرمين روحي اوضتك معلش
نرمين ، ماشي وسابتهم وخرجت
سليم ، انتي اللي عصبتيني
فرح ، عصبتك هو اللي بيعصبك بتقصله شعره حلوه دي
سليم ، والله شكلك كده قمر
فرح ، اطلع بره ياللا بدل ما اوريك وشي التاني
سليم ، أنا عايز اشوفه
فرح ، راحت ضرباه بالقلم
سليم ، اظاهر أن انا خليتك تاخدي عليه وفضل يلطشها بالاقلام لحد ماوقعت اتخبطت في السرير اغما عليها
سليم جرى عليها يفوق فيها لقي دم نازل من راسها
سليم ،. ايوه يااحمد تعالي بسرعه
احمد ،في ايه
سليم ، فرح وقعت ودماغها اتفتحت تعالي بسرعه لأنها بتنزف جامد ومغمي عليها
احمد، طب أنا جاي حالا
نرمين ، ليه كده ياسليم عملت فيك ايه لكل ده
سليم ، مش هي اللي عملت ابوها اللي عمل
نرمين ، بذمتك مش صعبانه عليك
سليم ، مش وقته الكلام ده خالص