رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع 4 بقلم ندى حمادة

 رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع 4 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع 4 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع 4 بقلم ندى حمادة

الغفير الحق ي كبير الحق 
الكبير في اي
الغفير ادم بيه شايل ألست هانم ولبسين لبس غير الا طلعو بيه
الكبير اتصدم هو والكل وطلعو برة يشوفو في اي
اما ادم وندى دول في دنيا تااااانيه وعمال يضحكوا ونسيو الناس كلها
شريف آيه الجنان ده ي ندى ازاي تعملي كده 
الكبير خبط بالعاصيه علي الارض وكان مدايق منهم وقال لآدم ازاي قدرت تعمل كده فينا انت ناسي انت مين 
ادم وندى خدو كميه كلام مش كويسه وندى عيطت لانهم ظلموها حتى عمها
اما ادم زعل لما شاف حزن ندى 
الكبير قرر حاجه مهمه
الكبير بص ي ادم انت كتب كتابك علي ندى الخميس الجاي وده اخر كلام وسابهم ومشي
الكل في حاله زهول 
شريف ازاي ندى هتتجوز كده
ماهر كان عايز يتجوز ندى وفكر لازم ابوظ الجوازه دي
صفيه بنت عم ادم عايزه نتجوز ادم وبصت لندى بحقد وكره 
اما ابطالنا
ادم فرحان انو هيتجوز ندى بس زعلان من الطريقه وخايف تكون ندى بتحب حد تاني 
اما ندى حاله من الزهول وبتفكر 
ازاي هتجوز بالطريقة دي انا مرتاحه لآدم بس ده مش معناه اني اتجوزو ازاي يعملو كده مستحيل اوفق 
نطقت بيها ندى امام الكل وجرح ادم بشده مش رد فعلها وذهب الي غرفته 
ادم اكيد ندى مش بتحبني اكيد بتحب حد تاني يمكن مش متقبلاني 
انا زهقت انا هتجنن من التفكير اعمل اي ي ربي 
ندى راحت الاوضه وبتعيط وافتكرت اسواء ايام حياتها لما بابها كان بيعذبها وياخد كل حاجه بتحبها ويحرمها منها وانو ديما يغصبها علي كل حاجه اتوجعت وعيطت بحرقه 
ندى كفايه وجع كفايه كده حرام هتفضلو لحد أيمته تغصبو عليا كل حاجه حتي الجواز وانهارت ندى 
ادم سمع صوت عياط طلع الصوت جاي من اوضه ندى فكر يدخل بس متردد
ادم ادخل ولا هى رفضتني ادم الكل طيب ادخل ازاي اه خلاص هدخل أقولها اني هكلم ابويا ومفيش حاجه تتم وكان حزين جدا خبط كتير 
ندى مين 
ادم انا 
ندى نعم 
ادم عايز اتكلم معاكي شويه ممكن 
ندى ماشي فتحت وكان باين علي عينيها انها حمرة من العياط 
ادم ندى انا اسف علي اي حاجه حصلت وحقك عليا وانا هكلم بابا يلغي الموضوع وهتصرف معاه انا اسف مرة تانيه
ندى انهارت قدام ادم وكانت اول مرة تعيط وتنهار في وجود اي شخص
ادم راح حضنها 
ادم في اي مالك 
ندى بعياط بهستريا حرام ي ادم تعبت كفايه كفايه لحد كده كل حاجه بيغصبو عليا فيها محدش بياخد راايي حتى في حياتي وفي الجواز بابا طول عمرو بيظلمني ويضربني وحرمني من كل حاجه بحبها وطول بعمل كل حاجه غصب عني عمري معملت حاجه بحبها💔😭😭انا مش رافضك انت ي ادم بس لي بيعملوا معايا كده زنبي اي عملت اي وفضلت في حضنو وقت طويل اوي تعيط لحد مطاقتها خلصت ونامت في حضنو 
ادم انا دلوقتي فهمت كل حاجه وفهمت لي قولتي كده معاكي حق بس انا مش هسيبك ي ندى وهتكوني ملكي. وهعوضك عن كل حاجه فالدنيا دي وهجبلك حقك ونيم ندى وخرج وقرر حاجه مهما...
ندى الصبح صحيت مصدعه اوي وتعبانه اثر العياط افتكرت كل شيء
راحت اوضه ادم علي طول كان ادم للاسف خارج من الحمام بالفوطه بس 
ندى بكسوف ووشها احمر اسفه جدا مكنتش اعرف
ادم بيضحك ومبسوط حب يغلس عليها 
ادم في حاجه اسمها تخبطي علي الاوضه هااااا افردي مكنتش لبس هدوم خلاص ها هتعملي اي بقى 
ندي اتكسفت جدا جدا قالت مش قصدي خلاص همشي 
ادم شدها لحضنو وهي مغمضه عيونها وحضنها من ضهرها وهي ضربات قلبها عاليه اوي ومتوترة ومش قادره تتحرك
ادم كان مبسوط اوي بس فاق لما ندى زقتو وجريت فضلت ادم يضحك كتير اوي عليها ولبس هدوم ورحلها الاوضه 
كانت هي قاعده فالاوضه بتكلم نفسها 
ندى اي الجنان ده ازاي ادخل كده عيب هو انا مجنونه ولا هبله وبعدين معرفتش اتحرك خالص الصراحه الود قمر اوي وموززززز 
ادم اخيرااا قولتي في حقي حاجه حلوة😂😉
ندى بكسوف اطلع برة مش اااااانت لالا انت وحش خالص
ادم فضل يضحك ادم قالها يلا ننزل عشان يعرفو قررنا قالتلو هتعمل اي
ادم زي مقولتلك 
ندى بحزن كويس احسن لينا 
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية : اضغط هنا
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-