رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم ندى حمادة

   رواية عشقت صعيدي الجزء الرابع والثلاثون 34 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي البارت الرابع والثلاثون 34 بقلم ندى حمادة
رواية عشقت صعيدي الحلقة الرابعة والثلاثون 34 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم ندى حمادة

رواية عشقت صعيدي الفصل الرابع والثلاثون 34 بقلم ندى حمادة

ندي بصدمه وزهول ااااانت لا لااااااااااا مستحيل ده كدب صح انتو بتضحكو عليا ده مقلب صح
الشخص لا ي قمر ده بجد 
ندى بعياط وانهيار مستحيل تكون انت انا اكيد بحلم ازاي انت ازاي ولي انا عملت ليك اي
شريف بضحكه انتي معملتيش حاجه ي حلوة خالص وجيتي علي الجاهز ختي كل حاجه الفلوس والشركات والفيلا وكل حاجه ليك وانا تعبت عشان فالاخر تيجي انتي وتخدي كل حاجه ليكي علي الجاهز لا ي ندى مش هسمح بده
ندى لسه في صدمتها انا معملتش حاجه وانت عارف كده كويس انت اكتر حد عارف انا تعبت قد اي 
شريف عارف وكنت بحبك اوي وبعتبرك زي بنتي بس موضوع الفلوس والورث ده لا محمد اخويا غلط اوي لما كتب كل حاجه بإسمك انتي وانا اي روحت فين لا ي ندى مش هتخدي اي حاجه
ندى بعياط كل ده عشان الفلوس تغور الفلوس تغور كل حاجه تغير الانسان بالشكل ده دانت كنت بعتبرك ابويا وسندى تعمل كده فيا انا عمري ماذيتك ولو كنت طلبت مني حاجه كنت هعملها لي كده حرام عليك 💔😭
شريف حس بوجع بس لازم يكمل الا بداو بصي ي ندى انتي هتمضى علي تنازل ليا بكل حاجه وانا هسيبك واوعدك كل حاجه ترجع زي زمان 
ندى بنهيار ترجع زي زمان لي مفيش حاجه بترجع زي زمان انت كسرت كل حاجه عايز الفلوس خدها مش عايزها كرهتها بسبب الفلوس كلكم طلعتو اوسخ ناس صحابي وأهلي انتو ازاي كده وسرخت في وشو 
شريف أمضى ي ندى عشان كلو يرتاح 
ندى مسكت الورق وهتمضى 
الحارس الحق ي شريف بيه في ناس كتير بتضرب نار 
شريف بعصبيه حبيب القلب جه برة ي ندى اهو بس انا مش اقع بسهوله 
مسك ندى من شعرها 
شريف للحارس جهز العربيه بسرعه هنطلع من الباب الورني
الحارس حاضر 
ندى سيبني حرام عليك سيبني 
شريف انتي الحاجه الوحيدة الا هتخليني اخرج من هنا 
سهام  بغل يلا ي شريف وبعدين نخلص منها 
شريف زق سهام وضربها بالنار في دماغها وماتت سهام نتيجه أعمالها 
ندى سرخت حرام عليك سيبني حرام عليك لي عملت كده
شريف صعبانه عليك لي دي كانت السبب في كل حاجه المفروض انتي الا كنتي قتلتيها مش انا 
ندى لا مستحيل ابعد 
شريف يلا وندى بتقاوم شريف ومش عارفه وهو مسكها من شعرها وركبها العربيه
ندى سرخت جامد عشان ادم يسمعها وفعلا ادم سمعها 
ادم وصل المكان كانت سهام ماتت فضل يدور علي ندى مش لقيها مشي بيدور شاف الفون الا ندى كانت بتكلمو منو وقع منها 
ادم محدش هياخدك مني ي ندى ورحمه امي ي شريف لتدفع التمن غالي اوي 
طلعت ادم وساق العربيه علي سرعه عاليه اوي
في عربيه شريف 
شريف جهز الطيارة بسرعه انا اكتشفت والحكومة بتدور عليا لازم اخرج برة مصر حالا 
ندى بعياط حرام عليك سيبني انا زنبي اي
شريف انتي الحاجه الوحيدة الا هعرف اهرب بيها من غيرك هتسجن 
ندى بعياط ابوس إيدك ابعد عني
شريف فات الاون 
شريف نزل من العربيه وهو ماسك ندى جامد وطلع فوق سطح عمارة كبيرة اوي
ندى بتحاول تبعد ومش عارفه
طلعت فوق السطح وندى بتعيط سيبني وأنهارت لما شافت طيارة جايه وهتخدها وتسافر وجه في بالها ادم انها هتبعد عنو وفضلت تسرخ بأعلى صوت 
شريف مش هيلحقك ي ندى يلا وبيشدها 
ادم من وراه لي كده ي عمو شريف دنا ام الصقر عارف يعني الصقر انت فاكر اني هسيب مراتي معاك كده تبقى غلطان موتك او موتي 
شريف يبقى تموت ي ادم وضرب نار علي ادم وجت الطلقه في دراع ادم 
شريف بيشد ندى 
ندى زقتو وعايز تجري عند ادم 
الطيارة اتحصرت من كل مكان وشريك شريف خاف وهرب بالطيارة 
شريف ي جبان 
ندى بتسرخ اااادم 😭😭😭😭
ادم قام ووقف ها ي شريف صحبك باعك 
شريف هكسر قلبك ي ادم انا كده كده ميت لان انا عملت جرايم كتير وهعترف بيها انا الا بعت يارا وعلي عشان يسرقوا الشركه وانا شريك يوسف واتفقت معاه علي كل حاجه يعني كل حاجه انا الزعيم الكبير 
ندى بزهول انت عملت كل ده
شريف أيوة انا وفي ناس كتير اوي ماتت واكيد هتعدم بس مش بسهوله هكسر قلبك ي ادم وبعدين اسلم نفسي 
ادم بخوف هتعمل اي
شريف هتشوف 
شريف مسك ندى ووقف بيها علي حافه العمارة وكانت الدور ال30 
ندى بخوف وعياط لالالالا ابعد ابعد ادم الحقني 
ادم بيقرب
شريف لو قربت هموتها 
ادم بخوف لا سيبها
شريف لا هوجعك 
ادم مش هتستفاد حاجه 
شريف هستفاد اني اكسرك 
ندى بتبص لآدم بخوف 
ادم بص لندى علي حركه
ندى فهمت وبصت لآدم وفجاه ندى دست بكل قوتها علي رجل شريف جامد شريف سابها وندى جريت وشريف وقع
ندى وادم سرخو لااااااااااا 
ادم حاول يمسكو 
وفعلا مسك ايدو لكن شريف 
شريف عايز تنقذني بعد كل حاجه عملتها لي ي ادم انا دمرت حياكم 
ادم مش وقتو امسك ايدي كويس
شريف لا ي ادم انا استاهل 
وزق ادم 
ادم بسراخ لالالا شريف 
ندى اغمى عليها 
ادم حضنها وشالها علي كتفو السليم لان التاني متصاب 
ونزل بيها وطبعا البوليس جه وخد جثه شريف وسهام وقفلو القضيه 
يتبع...
لقراءة الفصل التالي : اضغط هنا
لقراءة جميع فصول الرواية اضغط على (عشقت صعيدي)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-