رواية طفلتي البريئة الحلقة الثالثة عشر 13 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلتي البريئة الجزء الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلتي البريئة البارت الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي
رواية طفلتي البريئة الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي |
رواية طفلتي البريئة الفصل الثالث عشر 13 بقلم بسملة بدوي
اسد بشر....... بقا انا يتقلي مستغنييين عن خدمااااتي اناااا اسد الرفاااااعي يتقاااالي كده اااااه يااا رحيم **** كله بسببك وديني وما اعبد لندمك همووو'وت جدك ياااااا رحيم هو السببب في موت جدييي هو السبب كمان في الحتتتادثه بتااااعتي جدك هو السببب همو'ته زي مااا مو'ت جدي
ليله بدموع..... انت اكيد نتهزر صح والنبي قول اي حاجه والنبي قول انك بتهزر ارجوك قووول
اسد بشر مسكها من شعرها....... ما انتي مختلفيش عنهم هاااا اي الي يخليكي تتصلي على رحيم ولا وبليل كمان واضاف بسخريه وغيره شديده وهو بيقدلها....... اسد ارجوك احميني منه اسد انا خايفه منه اسد انا مش عايزه اروح معاه اسد اسد اسد وانتي راحه تتصلي بيه الله اعلم بقا كنتي بتتصلي بيه قبل كده ولا ايه عااارفه لو ماقولتيش اتصلتي بيه ليه هزعلك ياليله وهوريكي وش عمرك ماشوفتيه هندمك على اليوم الي شوفتيني فيه انطقييييي
ليله بوجع والدموع مغرقه وشها....... اسد انت بتوجعني اسد شعري شعري ارجوك والنبي سيبه حاضر حاضر والله هقول حاضر بس سيب شعري
اسد للحظه كان هياخدها في حضنه بس قال بجمود...... اخلصييي
هزت راسه بخوف: حاضر حاضر انا بس كنت خايفه منك اوي ووكنت والله والله مش عايزه اتصل ب رحيم
قاطعها بصرااخ...... ماتقووليييش اسمممه كملي
حاضر والله مش كنت عايزه اتصل بيه انا كنت عايزه ماما وكنت عايزه اكلمها بس هو رد على الفون بس والله الكلام ده من يومين
اسد كان منظره بيخوف اوي كان بينهج من العصبيه وعروقه بارزمه بتاعه ايده ورقبته وشعر نازل على جبينه مسح على وشه بعصبيه
وقال بصوت مخيف........ امشي من وشي روحي لتميم امشيييي
هزت راسها بخوف ولسا راااحه تمشي قاطعها صوووته....... هتروووحي بالشووورت كده
ليله بخوف..... بس بس ده طفل وبعدين ثواني انت انت بتشوف بت بتشوف وجريت عليه وقال بصدمه...... انت بتشوف
اسد ببرود....... ايوه وامشي من وشي السعاااادي اخلصي
ليله جريت غيرت هدومها لبنطلون طويل وبلوزه بكم وضيقه وسايبه شعرها
اسد بحده...... لمي شعرك
من غير كلام لمته ديل حصان ومشيت
عند تميم كانت قاعد على السرير وماسك كراسه والوان وقاعد يرسم ومعاه الداده بتاعته
ليله خبطت ودخلت وتميم اول ما شافها جري عليها حضنها وقال بفرحه...... شوفي يمااما رسمت اي رسمتك انتي وبابا وانا حلوه
ليله حب....... جميله اوي يا حبيبي ايه الجمال ده بجد انت موهوب اوي
تميم بسعااده...... بجد حلوه
ليله بطفوله..... جدا جدا اوي خالص
الداده بضحك علي تصرفاتها...... انتي كيوت اوي يهانم
ليله بضحك....... 😂😂 هانم مين انا اسمي ليله وبعدين انتي الي كيوت وقمر يداده
الداده بضحك....... ربنا يخليكي يابنتي انتي بجد متواضعه وطيبه اوي ومشيت
ليله اكتفت ببتسامه جميله وقعدت جنب تميم واخدته في حضنها وبتنيمه وشردت وقعدت تعيط بصمت على الي بيحصلها الي في سنها بيلعبوا ومش شايلين هَمْ انما هي شايله اكبر من سنها لي بيحصل فيها كده هي لسا صغيره اوي على الي بيحصلها بس فاقت وقالت: استغفر الله العظيم واتوب اليك اللهم لا اعتراض وقامت اتوضت عشان تصلي بقلمي بسمله بدوي
عند اسد قاعد يكسر في كل الي ايده طايلاها خرج وركب العربيه لقصر رحيم( عيله ليله )
اسد بصوت عالي ار'عب كل الحراس والناس الي سمعوه
....... رحييييييم انزلي انزلييي ياااسااامي بيه(ابو ليله) انزليييي والبيييه الكبير ينزليييي
كل نزل على الصوت
الجد الكبير اول ما شافه خاف من شكله وقال بثبات....... اي يا ولد الهوليله الي انت عاااملها دي هااا اما تكون في ارضي تبقى تحترم نفسك وتوطي صوتك وبعدين اي ده انت فتحت تاني يا سبحان الله قالها الجمله الاخيره بسخريه
اسد بصرااااخ........... هو انتوا شوفتوا حااااجه لساا ده انا همو'تكم هنتق'م منكم هاااخد حق جديي منكم هقت'لك يااا مهررااان باشا هقت'لك
مهرااان بجمود....... ه' تقتل جدك يا اسد
اسد بصدمه....... جدي جدي انت قتل'ته
مهران على نفس النبره....... انا جدك الحقيقي عزت مش جدك الحقيقي كان خا'طفك مننا انت حفيدي انا انت ابن سامي
اسد بصدمه شديده....... يعني يعني اي ليله تبقى اختي يا عنييي ايييي وفجأه
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع عشر اضغط على (رواية طفلتي البريئة الفصل الرابع عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية طفلتي البريئة)