رواية أجبروني على الواقع الفصل الثاني عشر 12 بقلم راندا علي

 رواية أجبروني على الواقع الحلقة الثانية عشر 12 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع الجزء الثاني عشر 12 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع البارت الثاني عشر 12 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع الفصل الثاني عشر 12 بقلم راندا علي


رواية أجبروني على الواقع الفصل الثاني عشر 12 بقلم راندا علي


دخل اسر وهو شايلها وبزعيق/دكتوووور
الدكتور والممرضات جم بسرعه وفتحو اوضة عمليات دخلو فيها سيليا اسر فضل برا مستني ودموعه نازله وكأنه راح ف عالم تاني عالم وحيد فيه مدمر قلبه بيدق جامد 
داليا كانت واقفه حزينه: معقول اسر يكون حبها بسرعه كدا معقول ببعيط عشانها اللي عمره م شوفله دمعه اللي كنا بنتخانق عشان يتجوزها ويقولي هعذ*بها بقي بيحبها بسرعه كدا بعدها قربت منه وحضنته جامد / اسر اهدي ي حبيبي هتفوق تبقي كويسه انا واثقه ف ربنا
اسر حضنها جامد ودموعه نازله/انا سبب ي ماما هي حصلها كدا من سببي انا سبب..وعيط جامد
داليا بطبط عليه بحنيه/اهدي هتفوق وتبقي كويسه والله اثق في ربنا 
اسر دموعه نازله / يارب يارب يارب هتفوق وتبقي كويسه صح
داليا /أن شاء الله
عمر جه وحضنه/أن شاء الله هتبقي كويسه
اسر هو بيحاول يبقي متماسك/أن شاء الله ورحمت ابويا مهر*حم اللي عمل كدا
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
مرام روحت بيتها وحضنتها جامد
_حضنتها جامد /مالك في اي ايدك ساقعه كدا لي
مرام /اقت*لوها مها
مها بصدمه /قت*لو مين
مرام /سيليا ي مها روحت وعملت كل حاجه قولتيلي عليها وهي كانت واقفه مصدومه جامد ومره وحده حضنته وصوتت كان في حد عاوز يق*تل وهي اخدتها
مها /مين عاوز يعمل كدا
مرام/مش عارفه..بعدها ضحكت /الحب عشان الحب امو*ت نفسي هو العمر ببلاش 
مها /انتي بتضحكي احمدي ربنا لو اسر اللي حصله كدا كان زمانا طلعنا من****
مرام بضيق/انا زهقت امته نخلص من*****عاوزه ارجع بقي واسافر وعيش حياتي زهقتتتت
مها بزعيق/انتي غب*يه لما*****تخلص ابقي نسافر بعدها علي طول مشكله أنه يعيني فاكر أنك****
مرام ضحكت جامد/غب*ي ولسه لما يعرف*** هيتصدم
مها ابتسم/ساعتها تبقي مراته ون*****وبعدها نسافر
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
•هااا طمنوني عملتو اي
-بخوف ورجفه/للاسف جت ف عروسته
•بغضب شديد ورمت الكوبايه عليهم /حميي*ييييير ازاااااااااااااااي يعني اي
-بخوف جامد/انا كنت موجه المسد*س عليه والله ودوست عليه لاقيتها شافتني وحضنته جامد ف جت فيها
•مسكت المسد*س/عشان غيابك وملتزمتش ب اللي عملتوا اترحم علي نفسك
-بخوف شديد/لاا ابوس ايدك بلاش كدا ابوس ايدك 
•داست علي المسد*س طل*قه جت ف قلبه ووقع
باقي حرس وشهم حمر جامد وخافو
•بجمود وبرود/يلا شيلوا واتخلصو منه ودا كان عقابه اي حد هيعمل زيه ويغلط هيكون دا مصيره ....مش هسيبك ي داليا
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
دنيا وهي بتتفرج علي التلفزيون وبفرحه /شوفتي ي ماما ف لحظه خلصنا منها
ساميه بتفكر/ياتري مين عمل كدا
دنيا /مش عارفه بس المهم خلصنا منها 
ساميه/لسه ف المستشفى
دنيا/لا أن شاء الله دا كان باين انها بط*لع ف الروح
ساميه/أن شاء الله المهم عاوزاكي تحاولي تقربي منه
دنيا بفرحه /اكيد ي ماما وابقي حرم رجل اعمال ف الشرق الأوسط
🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
اسر واقف شايف الممرضات بتجري
اسر /هو في اي
الممرض/المريضه اللي جوه قلبها بيقف
اسر نسي كل حاجه ودخل بسرعه
كان الدكتور بيغطي وش سيليا بملايه بيضاء
اسر شد الملايه ورماها وبزعيق /ابعد هي مامتتش انت ازاي تعمل كدا انا هوديك ف دا*هيه  
الدكتور بأسف/انا اسفه ي أسر بيه البقاء لله
اسر لسه هيضر*به ف وشه 
عمر راح بسرعه وشدو عن الدكتور
اسر بزعيق/براااا 
عمر شد الدكتور لانه عارف اسر 
وطلعو وممرضه واقفه عند الشباك وبتبص علي اسر
اسر قرب من سيليا وقعد جنبها ولمس خدها /تعرفي كنت بحب ابص ف عيونك واسرح وشوف خدودك وهي بتكسف تعرفي اني فعلا حبيتك تعرفي انك جميله اوي وانتي نايمه تعرفي انك شبهه الملائكه وانتي نايمه ..قرب منها وباسها ف راسها ودموعه نازله...البد*له بدمك حلوه اوي قومي ي سيليا متسبنيش انا عارفك انك نايمه انتي مروحتيش مني صح
تعرفي عمري مكنت بحس مع مرام حاجات من اللي بحسها معاكي ...ولمس خدها وبعد خصلات شعرها...تعرفي ان فستانك الابيض كان حلوه كنتي زي الحوريه فيه قومي ي ملاكي متسبنيش ...وحضنها وعيط جامد زي الاطفال
ومره وحده....
يتبع..
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على (رواية أجبروني على الواقع الفصل الثالث عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية أجبروني على الواقع)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-