رواية أجبروني على الواقع الفصل التاسع 9 بقلم راندا علي

 رواية أجبروني على الواقع الحلقة التاسعة 9 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع الجزء التاسع 9 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع البارت التاسع 9 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع الفصل التاسع 9 بقلم راندا علي

رواية أجبروني على الواقع الفصل التاسع 9 بقلم راندا علي

مرام بجمود/نتجوز ي أسر
اسر بصلها/انا فرحي بكرا ي مرام ازاي هتجوز ...
مرام قربت منه/فرحك؟وضحكت جامد:...ونا خلاص...باين اوي انك اتجوزتها بالعافيه واضح بانك حتي هتعمل فرح متجوزها غصب كمان اوووو وجعت قلبي..
اسر قام بعصبيه/مرام احترمي نفسك وشوفي كلامك 
مرام بعياط جامد/احترم نفسي صح مرام انا بحبك تفضل مرام معاك مرام تتعصب عليها اصل دي شخصيتي تسكت مرام تفتح بصدفه تقراءه  اخبار انك هتجوز تكسر وتدمر مرام انا بحبك ماما غصبتني فتره وهطلقها تسكت مرام احنا هنتجوز تيجي مرام تقولك نتجوز لاااا أصلها لعبه ف ايدك مرام تتصدم أن كمان تعمل فرح تسكت كمان ملهاش الحق انها تكلم ليييي عرفني وعيطت جامد
اسر حضنها/هشش....خلاص بطلي عياط والله مهسيبك انا عمري مكنت كدا عمري مكنت بتسلي بحد 
مرام عيطت جامد:/غصب عني مش قصدي انت لي مش حاسس بيا لي مش حاسس بنا*ر اللي جوايا لي بتعمل كدا فيا وعيطت جامد....
اسر حضنها /..خلاص..بطلي عياط اهديي
مرام حضنته جامد وعيطت جامد/فكرة انك سبتني بقيت مع حد تاني دي بتمو*تني ببطئ مش عارفه اقطنع انك مش معايا خلاص
اسر مسح دموعها / مش هسيبك صدقيني 
مرام وهي بتقطنع/ونا واثقه فيك
           🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
دنيا مسكت المجله ورمتها بعصبيه/شوفتي ي ماما هيتجوزها قولنا ماشي لاكن رايح يعملها فرح 
ساميه ........
دنيا بعصبيه / انتي ازاي كدا عرفيني
ساميه بعصبيه وقعتها علي كنبه وتكلمت بعصبيه/انتي اي معندكيش مخ متسكتي شويه مش احنا ظبطنا كل حاجه موضوع كله صبر مش اكتر 
دنيا ربعت رجليها / اهو مستنيا لغاية منلاقيهم بطفل الاول
ساميه بصتلها وحودت وشها
          🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
اسر رجع الفيلا دخل كانت داليا قاعده قدام تلفزيون وسيليا نايمه ف حضنها
اسر استغرب وقعد جنبها/هي نامت
داليا /اه انت كنت فين كل دا ..
اسر اتنهد/كنت ف مشوار بعدها روحت ظبط حاجات للفرح
داليا سكتت لان عارفه المشوار دا اكيد مرام 
اسر قام واخد سيليا شالها وطلع بيها فوق نيمها علي السرير وخلعلها الجزمه وغطاها 
وقعد جنبها علي السرير وبداء ببعد خصلات شعرها عن وشها: قد اي انتي جميله اوي كأنك ملاك فعلا انتي ملاك من عالم تاني غير العالم بتاعنا خايف اظلمك حاسس بلغبطه ف مشاعري بينك وبين مرام جيتي لغبطي كياني كله ي طفلتي وقبل خدها ونام جنبها من غير ميغير هو بيتامل كل حاجه فيها 
صباح يوم جديد مليان أحداث كتير علي صوت العصافير🕊️
صحيت سيليا لاقيت نفسها فى حضن اسر اتخضت وخافت حاولت تتحرك كان حضنها جامد معرفتش
بصتله فضلت تتأمل وجهه لمست لحيته برقه قد اي انت شخص تاني وانت نايم كانك زي الملائكه شخص طيب حنين عكس قسوتك معايا خايفه من النهردا مكنتش عاوزه اصحي خايفه جامد من النهردا خايفه ...انك كمان تكسرني خايفه تعلق بيك اكتر وتكسرني...ياااارب اقف جنبي ماليش غيرك
اسر بداء يفوق 
سيليا عملت نفسها بسرعه نايمه
اسر بصلها وهي نايمه علي صدره كانت زي الملايكه والأطفال وشها في حاجه غريبه بتشدني ف نفس وقت بحس انها طفله وشها مليان براءه ...لمست خدها وقربت منها وبو*ستها برقه ...وشها حمر جامد عرفت انها صاحيه حبيت اغلس عليها فضل يقب*لها جامد وايدو علي جسدها
سيليا قامت بسرعه تجري من علي سرير علي الحمام
اسر فضل يضحك جامد
             🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓
•صحيت من النوم والبتسامه مليانه وشها/ياااااه اجمل صباح خلاااص....هرتاح خلاص قلبي هيرتاح هدم*رك ي داليا هعرف احر*ق قلبك زي محرق*تي قلبي جامد جه اليوم اللي ابنك في هيكون عريس واقت*لهولك
يتبع..
لقراءة الفصل العاشر اضغط على (رواية أجبروني على الواقع الفصل العاشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على (رواية أجبروني على الواقع)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-