رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الخامس عشر 15 بقلم أيات الرحمن

 رواية عشقت أمير الصعيد الحلقة الخامسة عشر 15 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الجزء الخامس عشر 15 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد البارت الخامس عشر 15 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الخامس عشر 15 بقلم أيات الرحمن

رواية عشقت أمير الصعيد الفصل الخامس عشر 15 بقلم أيات الرحمن

.......
امير:جهزى نفسك الدور عليكى وسابها ومشي
خد ورد المستشفى عشان تتعالج من الجر*وح والحر*وق والك*سور
تليفونه بيرن
عامر:الحقنى يا امير رضوى اتخطفت
امير***********

#بقلم_أيات_عبدالرحمن

قبل امير ما يعرف ان رضوى اتخ*طفت

في المستشفى
امير:ايه يا دكتوره ورد عامله ايه دلوقتي
الدكتوره:انا مش عارف هشرح ليك ازاى حالتها
امير:يعنى ايه مش فاهم
الدكتوره:تعالى معايا المكتب

في مكتب الدكتوره
امير:طمنينى عليها يا دكتوره
الدكتوره: انا هشرح ليك من الاول خالص لحد دلوقتي اخر مره حضرتك ماعرفتش هى اجه*ضت ايه وفضل ايه
امير:مش فاهم
الدكتوره:هفهمك (توضيح للي سألوا وقالوا ازاى هى اجه*ضت لما وقعت من على السلم وازاى اجه*ضت تانى لما العربيه خب*طتها)

#يتبع

الدكتوره:المدام كانت حا*مل في توأم لما وقعت من على السلم اجهض*ت واحد وفضل واحد
امير:ازاى يعنى هى وقعت من على السلم مش المفروض كانت اجهض*ت الاثنين
الدكتوره:لا ربنا عنده حكمه في كده وانا كدكتوره مرت عليا حاجات زى دى كتير
امير:وبعدين
عامر بيتصل على امير لكن تليفون امير صامت
الدكتوره:دا كان تشخيص عن حالتها الاولي والشخص اللي فضل معاها هنا فهمته كل ده وبعد يومين خدها ومشي
امير:طب وحالتها دلوقتي
الدكتوره:دلوقتي لازم نعمل مح*ضر لان كمية الحر*وق والجر*وح عندها كبيره وغير اثار الضر*ب والخن*ق اللي على رقب*تها والا*ع*تد*اء الع*ني*ف اللى اتعرضت ليه
امير:تمام بس لازم اعرف هى فيها ايه
الدكتوره:المدام مفيش حاجه تخوف سبب الاغماء هو الع*ن*ف والضر*ب اما بالنسبه للكس*ور ايديها اليمين وصوابع ايديها الشمال
مك*سورين

الجر*وح اتخ*يطت والحر*وق فأنا كتبت ليها علي ادويه خاصه بالح*روق وكتبت ليها مسكنات لان هى لما هتفوق هتحس بالو*جع

امير:طب.وهى هتخرج امتى
الدكتوره:كمان يومين
امير:هو مش ممكن تيجى معايا دلوقتي واحنا هنهتم بيها
الدكتوره:انا مقدره خوفك وقلقك بس هى فعلا محتاجه ترتاح هى قويه جدا واستحملت كتير حد غيرها كان ما*ت من اللي حصل ليها ده
امير:الحمد لله ربنا ستر انا ها خدها معايا وههتم بيها بنفسي
الدكتوره:تمام بس ممكن تاخد ممرضه معاك هيكون افضل ليها
امير:متشكر جدا
الدكتوره:مفيش شكر ولا حاجه وانا هبقي اجى اتطمن عليها انا عارفه عنوانها
امير:تشرفينا بعد اذنك
الدكتوره:اتفضل
بعد امير ما خرج
الدكتوره:ياريتنى كنت ورد وعندى اخ موووووز زيك كده تك القر*ف في حلا*وتك
اووووووووف
امير دخل عند ورد كانت فاقت وبتعيط واول ما شافت امير صوت شهقا*تها بقي عالي
هى متوقعه ان امير مش هي*تفاهم وهيم*وتها علي طول لكن امير عمل العكس
قعد جنبها ومسح دموعها وحضنها
امير:ما تخافيش والله لاجيب ليكى حقك وأرد ليكى كرا*متك
ورد كانت ماسكه فيه اوى وبتعيط
سامحنى يا امير حقك عليا
امير:هشششش اهدى انا مش زعلان منك انتى روحى يا ورد
ورد:انا خا*يفه اوى منك
امير:ما تخافيش يا قلب امير
هو ميكس فعلا
تليفونه بيرن
امير:ايوه يا عمى
عامر:الحقنى يا امير رضوى اتخط*فت
امير: ايييه اتخطفت ازاى
عامر:كانت نازله من فوق تجرى ومستعجله طلعت وراها لقيت عربيه وقفت ونزل منها ولدين خدر*وها وخدوها معاهم
امير:عربيه لونها ايه
عامر:ابيض
امير:رقمها ايه
عامر:مش عارف
امير:نوعها
عامر:ميكروباص
امير:اوصفلي الولدين
عامر:هو تحقيق يا امير بنتى مخطوفه وانت بتحقق معايا
امير:انا ظابط شرطه صح مش طفل صغير جاوبت هساعدك ما جاوبتش هعمل انا دلوقتي ايه
عامر:هما بودى جاردات وفي واحد فيهم اسود وحالق شعره
والتانى مش اسود اوى وشعره عادى
امير:ما تقلقش انا عرفت هى فين ومين اللي خط*فها ما تقلقش اخر اليوم هتكون عندك
وقفل تليفونه وقال
انتى اللي حفرتى قب*رك بإيدك يا ريري
ودا اول لغز في حكاية امير هيتكشف
يتبع...
لقراءة الفصل السادس عشر اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد الفصل السادس عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية عشقت أمير الصعيد)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-