رواية دموع زهرة الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم حورية مصطفى
رواية دموع زهرة الجزء الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى
رواية دموع زهرة البارت الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى
رواية دموع زهرة الفصل الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى |
رواية دموع زهرة الفصل الثامن عشر 18 بقلم حورية مصطفى
الدكتوره بعمليه: مدام زهره حامل في الشهر الاول..
ليـل بصدمه : زهره حامل..
وبعدين قال بسعاده يعني انا هكون اب..
الدكتور بابتسامة: الف مبروك يـا ليل بيه وربنا يتتم حملها علي خير..
ليل بحب: امين يارب..
الدكتور بجديه: عن اذنك ومشيت..
مر ساعه من الزمن وليـل لسه قاعد جمب زهره متحركش..
زهره بتعب: ليـل..
ليـل بحب: عيون ليـل.. قلب ليـل.. حياه ليـل.. ♥
زهره ابتسمت بخجل..
ليـل بحب قرب من زهره وهمس في اذنها هتكوني احلي ماما في الدنيا يــا زهرتي..
زهره بصدمه: يعني انا هكون ماما وانت هتكون بابا يــا ليـل..
ليـل بسعاده: ايوه..
زهره بسعاده حضنت ليـل انا مبسوطه اوووي يــا ليـل..
ليـل بحب: وليـل مبسوط اكتـر منك يــا زهرتــي..
سمر وسعاد دخلوا وعلامات السعاده طاغيه علي ملامحهم..
سمر بابتسامة حب: الف مبروك يــا حبابيي..
زهره و ليـل بابتسامة: الله يبارك فيكي يــا امي..
سعاد بحب: انا عملت الاكل ده بنفسي عشان تتغذي وتاكلي كويس لانك ماكلتيش معانا..
زهره بابتسامة: تسلمي يــا داده..
ليـل بدا ياكل زهره بايده..
سمر و سعاد ابتسموا بسعاده وخرجوا..
بعد مرور خمس دقايق..
زهره بتعب: خلاص يــا ليـل شبعت معتش قادره اكل حاجه تاني..
ليـل بجديه مزيفه: حبيبتي لازم تاكلي كويس لانك مسؤوله عن طفل دلوقتي..
زهره بابتسامة: بس انا شبعت..
ليـل بجديه: زهره انا قولت ايه..
زهره بصتله بغيظ وبدات تاكل..
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في الغردقه..♡
في احد الشركات التابعه لـ شركات الشرقاوي جروب..
ادم بابتسامة: ما انت لازم يكون عندك سكرتيره يـا علي..
علي بهدوء: مش عايز يــا ادم.. انا مرتاح كده من غير سركتيره..
ادم ببرود: بلاش كلام كتيـر يـا علي عشان هنعمل «interview» هنا..
علي بغيظ: ماشي..
بعد مرور ساعتين..♡
ادم بتعب: لسه في حد بره يــا مروه..
مروه بابتسامة: ايوه يــا فندم لسه في بنت واحده موجوده بره..
ادم بارهاق: خليها تدخل..
مروه بجديه: حاضر يــا فندم..
مروه خرجت و دخلت بنت في غاية الجمال..
ادم بجديه: اسمك..
هي بابتسامة: قمر نور الدين يــا فندم وده الملف بتاعي..
علي رفع عينه من علي الفون بصدمه وقال: انتي..
ادم برفع حاجب: انتوا تعرفوا بعض..
قمر وهي بتبص لـ علي بقر"ف لا وهي دي اشكال تتعرف اصلا..
علي بعصبيه: احترمي نفسك يــا بت انتي شكلك مش عارفه انتي بتتكلمي مع مين..
قمر ببرود: لا معرفش..
ادم بجديه : كفايه..
قمر بعمليه: اسفه يــا فندم..
علي بصلها بقر''ف وخرج..
ادم بجديه: اتفضلي انتي يــا انسه قمر وإن شاء الله بكره هتتسلمي شغلك..
قمر بعمليه: تمام يــا فندم..
قمر خرجت لقت علي بيهزر وبيضحك مع مروه..
علي بضحك: وتيجي واحده ملهاش لازمه في المجتمع وتر"د علي اسيا"دها..
مروه وهي بتبص لـ قمر بقر"ف: حصل يــا فندم ومعظهم ناس بيئه اوووي..
علي بابتسامة: معاكي حق..
قمر بصت لـ علي بعيون دامعه وخرجت بسرعه من الشركه..
ادم خرج من مكتبه وقال لـ علي مكنش ينفع اللي قولته ده يــا علي انت جر"حتها بكلامك ده..
علي بغيظ: هي اللي استفزتني جوا.. ولازم تعرف قميتها هنا في الشركه..
ادم بارهاق: الكلام معاك بقله فايده..
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في منزل قمر..♥"
قمر دخلت المنزل وهي منهاره من البكاء..
بسمه بخوف: مالك ﯾــا حبيبتي اي اللي مزعلك ومخليكي بتعيطي بالشكل ده..
قمر حضنت امها ببكاء تعبت اوي يماما الكل شايفني اقل منهم والنهارده المدير قلل مني اوي انا حقيقي تعبت ومعتيش قادره..
بسمه بجديه: انتي مش هتروحي الشغل ده حتي لو هنشحت لازم تكون كرامتك وعزه نفسك فوق كل حاجه والحاجه اللي تهينك قلتها احسن انتي مش قليله يا قمر انتي فاهمه..
قمر بهدوء مينفعش مش اروح يــا ماما احنا محتاجين الشغل الفتره دي اوي اما بالنسبه للمدير ده فانا هعرفه حده كويس اوي واني انا مش اقلل من حد..
بسمه بحب: طيب يــا حبيبتي قومي ارتاحي لانك شكلك تعبان..
قمر بابتسامة: حاضر يــا حبيبتي..
✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الشرقاوي.. 💜"
زهره بهدوء ليل انا عايزه اشم هواء شويه..
ليل بحب البسي حاجه تقيله عشان نطلع نقعد في الجنينه شويه..
زهره اوك واطلب منهم يعملو فنجانين قهوه..
ليل بجديه قهوه اي اللي يعملوها القهوه غلط يا زهره ادخلي اجهزي وانا هقولهم يعملوا عصير فريش..
وبالفعل نزلوا ليل وزهره للجنينه..
ليل وهو ضمم زهره لحضنه تعرفي ﯾـا زهرتي كل اما اتخيل حياتي كانت ممكن تكون عامله ازاي من غيرك احمد ربنا علي النعمه اللي وهبها ليا انا بعشقك يا زهرتي..
زهره وزهرتك بتعشقك يا ليليي..
✰ـــــــــــــــــــــــ✰
في الغردقه..♡
في منزل ادم الشناوي💙"
ادم بصدمه: ازاي يعني يــا علي ان قمر شبه زهره مرات ليـل..
علي بهدوء: دي نسخه منها يــا ادم..
ساره بتدخل: ممكن تكون قمر تؤام زهره واتخطفت من اهلها وهي صغيره..
علي بهدوء: ده احتمال كبير جدا..
ادم بجديه: طب ما تكلم مامت زهره وتسالها بطريقه غير مباشره..
علي بابتسامة: معاك حق..
علي طلع فونه و رن علي سمر..
سمر بهدوء: مين معايا..
علي بحب: ازيك يا امي وازاي ليل وزهره..
سمر بحب: الحمدلله يا حبيبي كلهم حلوين وزهره طلعت حامل كمان..
علي بصدمه: زهره حامل بتكلمي جد يا امي واكمل مش عارفه كنتي تخلفي بنت كمان كان زماني متجوز ومش سنجل بائس..
سمر بدموع: زهره كان ليها تؤام بس نزلت ميته..
علي بهدوء: انا اسف يا امي ان فكرتك بحاجه زي ده..
سمر: لا يا علي انا مش بنسي انا بحمد ربنا انها ما"تت اللي شافته زهره يابني من عاصم مش قليل اهي اتر"حمت منه واكملت المهم خلي بالك من نفسك وارجع بقا يابني مهم لو كان اي اللي حصل بينك انت وليل مكنيش ينفع تسيبه ..
علي بهدوء: قريب اوي هرجع يـا امي المهم سلميلي علي زهره واحمم وليل وداده سعاد والكل.......
سمر بحب حاضر يا حبيبي..
علي بهدوء: السلام عليكم..
سمر بحب: وعليكم السلام خلي بالك من نفسك ومن اكل كويس..
علي قفل الفون وقال بصدمه يعني قمر اخت زهره..
يتبع..
لقراءة الفصل التاسع عشر اضغط على (رواية دموع زهرة الفصل التاسع عشر)
لقراءة باقي فصول الرواية اضغط على (رواية دموع زهرة)