رواية أحببت ارملة الفصل التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

 رواية أحببت ارملة الحلقة التاسعة عشر 19 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الجزء التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة البارت التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

رواية أحببت ارملة الفصل التاسع عشر 19 بقلم حورية مصطفى

الماذون: مينفعش كده يـا ابني انا عندي كتب كتاب تاني دلوقتي.. 
تقي كانت واقفه و دموعها نازله علي خدها.. 
واحده من اللي واقفين: شكل العريس هر"ب.. 
مر نصف ساعه والحال كما.. 
جاسر و اليـاس حاولوا يوصلوا ل يعقوب بس مفيش نتجيه.. 
الماذون استاذن ومشي والمعازيم بدات تمشي ورا وبعض.. 
كان الجميع في حاله صدمه و حزن.. 
تقي بضحك هستيري: ههههههه مستحيل يعقوب يعمل فيا كده هو بيحبني ايوه هو قالي انو بيحبني.. مستحيل يكسر قلبي بالطريقه دي.. 
تقي بصراخ ودموع: شوفتي يــا نجمه يعقوب عمل فيا ايه كسر قلبي بسهوله وهو عارف اني بحبه.. 
نجمه كانت دموعها نزله علي خدها ومش عارفه تعمل لأختها ايه.. 
اليـاس بعصبيه:  ورحمه امي ما هرحمه ابن**وهجيبه لو كان تحت الارض.. 
جاسر راح ناحيه تقي وقف قصدها صدقيني هجيبلك حقك منو بس لحد اليوم ده مش عاوز اشوف دمو"عك عليه وهو ميستاهلش دمو"عك يــا قلب اخوكي.. 
حوريه بدموع: خالتو.. 
نجمه التفت لقت فاطمه واقعه علي الارض وفاقده الوعي.. 
نجمه بصراخ: ماما.. 
جاسر شال «فاطمه» بسرعه و دخلها اوضتها وقال لـ اليـاس يطلب الدكتور.. 
بعد مرور ساعه الدكتوره خرجت من عند فاطمه.. 
نجمه بدموع: هي كويسه يــا دكتوره.. 
الدكتوره بجديه: الضغط كان عالي والحمدلله هي كويسه دلوقتي اتمني تاخدوا بالكوا منها لانها الزعل غلط عليها في عمرها ده.. 
جاسر بهدوء: اكيد يــا دكتوره.. 
الدكتوره بعمليه: عن اذنكم.. 
جاسر لـ الياس: وصل الدكتوره يــا اليـاس.. 
اليـاس بإيماء: طيب.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــــ✰
في احد المستشفيات.. ♡
الدكتور بعصبيه: عمليات بسرعه الحاله وضعها بيسوء.. 
الممرضه بخوف: غرفه العمليات جاهزه يــا دكتور.. 
الدكتور بجديه: اطلبي من الدكتوره جني تيجي فورا لانها هتتدخل العمليات معايا.. 
الممرضه بهدوء: حاضر.. 
بعد مرور ساعه داخل غرفه العمليات.. 
جني بعمليه: المريضه حالتها بتسوء يــا دكتور لازم نتصرف.. 
الدكتور بجديه: كل حاجه في ايد ربنا دلوقتي.. 
صوت جهاز النبضات بيصفر يلعن عن وفاه احدهما.. 
الممرضه بصراخ: المريض تنفسه بيقل يــا دكتور.. 
الدكتور وجني بدوا يعملوا اللازم من اجل انقاذه..
بعد مرور ساعتين خرج الطبيب من غرفه العمليات لقي شخص منتظره.. 
الدكتور بجديه: انت تقرب للمريض حاجه.. 
_ لا يــا دكتور انا اللي انقاذتهم من الحادثه.. 
الدكتور بجديه: للاسف احنا خسرنا حاله وهي المريضه لانها وصلت المستشفى وكانت شبه ميـ''ته والشاب اللي كان معاها هيتنقل في غرفه العيانه تحت الملاحظه لان حياته في مرحله خطر لسه.. 
_  تمام يــا دكتور.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه.. ♥
كان الجميع موجود في غرفه فاطمه.. 
نجمه بدموع: كده تقلقيني عليكي ماما.. 
فاطمه ابتسمت بتعب وقالت: انا كويسه اهو يــا حبيبتي.. 
تقي بدموع مسكت ايد فاطمه: اسفه كل حاجه حصلت بسبي.. 
فاطمه بإبتسامة: لا يــا حبيبتي ده مش بسبك ده قدر و مكتوب ومنقدرش نغيره.. 
حوريه بمرح: خوفتنا عليكي يــا فطووم ينفع كده.. 
فاطمه بضحك: يــا بنتي اعقلي بقا.. 
اليـاس بمرح ضرب حوريه بالقفا: دي عمرها ما هتتعقل ابدا.. 
حوريه بغيظ: ايدك يــا شبح لتوحشك.. 
اليـاس بمرح: انتي بتجيبي الكلام ده منين يــا بت.. 
حوريه بمرح: من السوبر ماركت هههه.. 
اليـاس بغيظ: مش بتضحك ع فكره ودمك سـ''م.. 
حوريه بصتله بقر''ف ومردتش عليه.. 
جاسر بعصبيه: اخرسوا انتوا الاتنين.. 
حوريه والياس خافوا من عصبيه جاسر وسكتوا.. 
اليـاس راح عند فاطمه وباس راسها وقال: الف سلامه عليكي يــا امي انا لازم امشي دلوقتي لان الوقت اتاخر.. 
نجمه بابتسامة: جاسر.. 
جاسر بإبتسامة: خليكي مع اهلك يــا نجمه الفتره دي هم محتاجينك.. 
جاسر بحب باس راس فاطمه وقال: الف سلامه عليكي يــا امي.. 
فاطمه بحب: الله يسلمك يــا حبيبي.. 
حوريه بإبتسامة: الف سلامه عليكي يــا فطووم.. 
فاطمه بحب: الله يسلمك يــا حور.. 
مر اليوم علي الجميع في حاله حزن.. 
✰ــــــــــــــــــــــــــــ✰
بعد مرور اسبوع.. 
في مركز المخابرات المصريه.. 
في مكتب العقيد جاسر الكيلاني.. ♥
جاسر بعصبيه: ازاي مش قادرين نوصل لـ الحيو"ان ده.. 
اليـاس بهدوء: اهدي يــا جاسر عشان نقدر نتصرف.. 
جاسر بعصبيه: هنتصرف ازاي واحنا منعرفش هو في اي داهيه حتي اخته مختفيه وملهاش اثر.. 
اليـاس بجديه: اكيد في طريقه عشان نقدر نوصله وبعدين ابتسم بشر وقتها فينا ناخد حق تقي وكسره قلبها.. 
جاسر بهدوء: معاك حق انا مش هنسي انو كسر فرحتها في يوم زي ده ابن ***.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــ✰
في منزل نجمه..♡
فاطمه بحب: والله يــا حبيبتي احنا كويسين انا وتقي قدامك اهو.. 
نجمه بدموع: لا انتي لسه تعبانه.. 
تقي بإبتسامة حزن: هقوم اضر"بك وبعدين انتي بقالك اسبوع قاعده هنا ومبعرفش انام من ابنك.. امته تروحي بقااا.. 
نجمه بغيظ: انتي تطولي اصلا دومي يعيط وانتي نايمه.. 
تقي باستفزاز: اه اطول مطولش ليه يــا عنيا..
نجمه بغيظ: ششششش دومي حبيب مامي يعمل اللي يعجبه..
فاطمه بهدوء: نجمه انتي بقالك اسبوع سايبه بيت جوزك مينفعش كده يــا حبيبتي.. 
نجمه بإبتسامة: انا مستاذنه من جاسر اني افضل معاكوا هنا وهو وافق ومرفضش.. 
فاطمه بحب: وافق عشان هو ابن اصول يــا حبيبتي.. كتر خيره ان كل يوم بيجي يطمن علينا بعد شغله ويشوفنا محتاجين ايه.. 
تقي بإبتسامة: فعلا يــا نجمه واذا انتي خايفه علينا فاحنا قدامك كويسين اهو.. فقومي اجهزي لحد ما ابيه يوصل.. 
نجمه بإبتسامة: حاضر.. 
بعد مرور ساعه وصل كل من جاسر و اليـاس.. 
فاطمه بحب: منور يــا حبيبي.. 
جاسر بإبتسامة: ده نورك يــا امي.. 
اليـاس بغيظ: وانا مفيش منور يــا حبيبي انا كمان ولا انا ابن البطه السودا.. 
تقي بمرح: انت ابن البطه السودا.. 
اليـاس بقر"ف مسكها من هدومها : انا المقدم اليـاس يتقالي ابن البطه السودا من طفله زيك.. 
تقي بمرح: سيب الجاكت يــا ابيه.. 
اليـاس نزلها بقر"ف.. 
تقي بمرح : انا محترمه فرق الطول الشائع اللي بينا مش اكتر يــا ابيه.. 
فاطمه بضحك: كفايه يــا ولاد.. وبعدين قالت مجبتش حوريه معاك ليه يــا جاسر.. 
جاسر بإبتسامة: بتذاكر عشان امتحانتها يــا امي.. 
فاطمه بحب: ربنا معاها ويوفقها يــارب.. 
الجميع آمن على دعائها.. 
جاسر بإبتسامة: همشي انا بقا يــا امي عشان حوريه لوحدها.. 
خرجت نجمه من اوضتها.. 
نجمه بإبتسامة: استني يــا جاسر عشان هرجع معاك بيتنا.. 
جاسر ابتسم بسعاده وقال: طيب.. 
بعد مرور ربع ساعه.. 
نجمه بإبتسامة: اسفه علي التاخير بس كنت بجهز سي ادهم.. 
جاسر بحب اخد ادهم منها وقال : وحشتيني يــا بطل.. 
نجمه بحب حضنت فاطمه وقالت هتوحشيني اووي يــا ماما.. 
فاطمه بحب: وانتي كمان يــا حبيبتي.. 
تقي حضنت نجمه بدموع: ع فكره انتي مش هتوحشيني خالص بقا.. 
نجمه بإبتسامة: عايزاكي قويه وتهتمي بدراستك يــا قلب اختك.. 
تقي بدموع: حاضر يروحي.. 
✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰
في المستشفى.. 
الممرضه بجديه: المريض فاق يــا دكتور..
الدكتور بعمليه: تمام انا جاي حالا.. 
ذهب الطبيب الي غرفه المريض.. 
وكان في حاله عصبيه شديده.. 
الدكتور بجديه: اهدي كده غلط علي صحتك.. 
هو بعصبيه: انا مش قادر احرك رجلي يــا حيو"ان.. 
الدكتور بخوف من عصبيته: للاسف الحبل الشوكي اتاذي بسب الحادثه اللي حصلت وادي لـ حدوث شلل نصفي.. 
يتبع..
لقراءة الفصل العشرون اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل العشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-