رواية أحببت ارملة الحلقة الثالثة والعشرون 23 بقلم حورية مصطفى
رواية أحببت ارملة الجزء الثالث والعشرون 23 بقلم حورية مصطفى
رواية أحببت ارملة البارت الثالث والعشرون 23 بقلم حورية مصطفى
رواية أحببت ارملة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم حورية مصطفى |
رواية أحببت ارملة الفصل الثالث والعشرون 23 بقلم حورية مصطفى
في قصر الكيلاني..♥︎
كان الجميع يجلسون امام التلفاز يسمعون الاخبار..
المذيعه: انف"جار الطياره المتجه الي فرنسا صباح اليوم..
نجمه بصدمه وصراخ لاااا تقييييي..
فاطمه بدموع :لا يارب بلاش تخليني احس بو'جع القلب ده تاني مش هستحمل اخسر حد من ولادي بكفايه اللي راح..
حوريه بدموع :اهدي يا ماما ان شاء الله خير..
جاسر بصدمه حضن نجمه اهدي يا حبيبتي ان شاء الله خير وتقى ويعقوب هيبقوا بخير..
نجمه بدموع :همو"ت لو خسرتها يا جاسر دي أغلى حد في حياتي دي امانه بابا وماما ليا دي بنتي اللي ربتها يمكن بزعق ليها كتير بس مقدرش اتحمل انها تتخد'ش بس فمابالك لو حصل ليها ده انا امو"ت وراها..
جاسر بهدوء: هششش بس يا روحي..
نحمه بدموع: خايفه اوي يا جاسر..
جاسر: نجمه عايزك قويه شوفي حاله ماما عامله ازاي فاعيزك تبقي جمبها لحد ما اشوف اي اللي حصل بالضبط ماشي يــا حبيبتي..
نجمه بدموع: حاضر..
وهم بيتكلموا فون جاسر رن جاسر ل نجمه بهدوء ثانيه واحده يــا حبيبتي..
نجمه اومت بهدوء..
جاسر بهدوء: الو..
الياس بصدمه: جاسر سمعت الاخبار..
جاسر بحزن: ايوه وتعالي عشان نقدر نتصرف لان الجو هنا مشحون علي الاخر..
بعد مرور نصف ساعه وصل الياس الي قصر الكيلاني..
كان الجميع في حاله صمت وصدمه..
ذهب اليـاس امام فاطمه و ركع علي ركبتيه..
الياس بإبتسامة: ان شاء الله خير يــا امي..
فاطمه بدموع: خايفه اخسرها زي مـا خسرت ادهم يــا اليـاس وقتها ممكن يحصلي حاجه..
اليـاس بإبتسامة: تقي كويسه وانـا حاسس بكده..
فاطمه بدموع: يــارب تكون كويسه و بخير يــا الياس..
نجمه بإبتسامة: تقي اختي كويسه انـا عندي احساس بكده يــا امي..
جاسر بهدوء: اليـاس ونـجمـه معهم حق ان شاء الله تقي ويعقوب هيبقوا كويسين انا متأكد من ده بـس لازم يكون عندنـا امـل ومش نفقده..
فاطمه بدموع: آمين يارب..
حوريه بحزن: قومي معايا يـا امي عشان ترتاحي..
فاطمه بدموع: انـا مش هرتاح غير مــا اطمن علي تقي و يعقوب..
جاسر بإبتسامة: انتي لازم ترتاحي شويه يــا امي عشان كده غلط علي صحتك..
نجمه بهدوء: جاسر معاه حق يـا ماما..
حوريه بإبتسامة: قومي يلا يــا فطووم معايا..
فاطمه بحزن: خليكي يــا حور انــا هروح لـوحدي..
مر اليوووم علي الجميع في حزن..
في صباح اليوووم التـالي..♥︎
جـاسر بإبتسامة: مش بتـاكلي ليه يـا نجمه..
نجمه بدموع: ماليش نفس اكل وانا مش عارفه اختي اذا عايشه ولا مي'ته..
جاسر بهدوء: لازم تكوني اقوي من كده يــا نجمه شوفي ماما لسه ماكلتيش لحد دلوقتي..
نجمه بصت علي فاطمه لقتها فعلا لسه ماكلتش و دموعها نازله علي خدها..
نجمه شالت الاكل وراحت قاعدت قاصد فاطمه..
نجمه بمرح: يلا يــا فطووم عشان ناكل..
فاطمه بحزن: كلي انتي يــا حبيبتي انــا مش جعانه..
نجمه بحزن: انــا مش هاكل من غيرك..
فاطمه بحزن: بس انــا..
نجمه بمقاطعه: شششش ناكل الاول وبعدين نتكلم..
فاطمه بإبتسامة: ماشي..
بعد وقت انتهي الجميع من تناول الطعاام..
جاسر بهدوء: انا لازم امشي دلوقتي..
الياس بتساول: رايح فين يا جاسر..
جاسر بهدوء: رايح اشوف اللي حصل واعرف يعقوب وتقى حصل ليهم اي..
الياس: طيب هاجي معاا..
جاسر: لا خليك هنا مينفعش احنا الاتنين نسيب البيت في وقت زي ده وبالفعل غادر جاسر المنزل..
✰ــــــــــــــــــــــــ✰
عشاق الروايات ✨📖🖋️
في المطار..
جاسر بعصبيه:اي الإهمال والاستهتار ده انتي ازاي متعرفش اذا هم ركبوا الطياره ولا لا..
المدير بخوف وتوتر: هو ده اللي حصل يا باشا واكمل بخوف احتمال كبير ميكونوش ركبوا الطياره لان كل اللي كان على الطياره بعد الا"نفجار اللي حصل وقع في البحر بس لو كانوا ركبوا الطياره للأسف هيكونوا اكيد توفوا..
جاسر بصله بغيظ و خرج..
بعد مرور 3 ساعات جاسر رجع البيت..
نجمه بإبتسامة: هااا يــا جاسر عرفت حاجه..
جاسر بهدوء: لا معرفتش محدش يعرف اذا كانوا علي متن الطياره ولا لا..
نجمه بدموع: يعني ايه..
جاسر بإبتسامة: يعني ممكن يكونوا عايشين يــا نجمه..
حوريه: خلي عندك امـل في ربنا يــا نجمه..
نجمه بحزن: ونعمه المولي ونعم النصير..
✰ـــــــــــــــــــــــــــ✰
بعد مرور اسبوع..
في مركز المخابرات المصريه..
في مكتب العقيد جاسر الكيلاني..
جاسر بتعب: انا مش عارف اعمل ايه يــا الياس البيت في حاله حزن و نجمه ع طول شارده وبتعيط..
الياس بمرح لـ التخفيف عن جاسر: متقولش كده يــا بيبي انت اقوي من كده بكتير..
جاسر بغيظ: انت بايخ اوووي يــا اليـاس..
اليـاس بضحك: مـا انــا عارف..
جاسر ببرود: قوم شوف شغلك يــا اليـاس عشان انـا علي اخري منك..
اليـاس بصدمه: بقا بتطردني يــا سي جاسر مكنش العشم يــاخويا..
جاسر بعصبيه: بره يــا حيو"اان..
اليـاس خرج بسرعه من مكتب جاسر وكان متوجه إلى مكتبه ولكنه استمع الي صوت يناديه..
اليـاس بهدوء: جني بتعملي ايه هنا..
جني ركعت علي ركبتيها امام كل الموجودين..
جني بإبتسامة حب: تقبل تتجوزني وتكون شريك حياتي..
اليـاس بصدمه: انتي بتقولي ايـه..
جني بإبتسامة: بقول اني بحبك وعايزاك تكون شريك حياتي من اول ما شوفتك في المستشفى وانـا انجذبت عليك و حبيتك..
اليـاس بهدوء: قومي اقفي يــا جني مينفعش كده..
جني بإبتسامة: مستحيل اقف غير لمـا توافق تتجوزني..
واحد من العساكر اللي وافقين: وافق يــا فندم دي شكلها بتحبك اوووي..
جني بإبتسامة: وافق يــا اليـاس عشان خاطري..
اليـاس بإبتسامة: قومي اقفي وانا هعملك اللي انتي عايزاه..
جني بإبتسامة: قول والله..
اليـاس بهدوء: والله قومي بقا..
جني بإبتسامة: طيب..
اليـاس بإبتسامة: تعالي نتكلم في مكتبي جوه..
جني بهدوء: طيب..
في مكتب المقدم اليـاس..
جني بحزن: انت مردتش عليا ليه يــا الياس..
اليـاس بهدوء: لان في حياتك شخص تاني غيري..
نجمه بحب: صدقني مفيش غيرك في حياتي..
الياس بحزن: و دكتور يحي ده ايـه..
جني بحب: صدقني مفيش اي مشاعره تجاهه نهائي..
الياس ببرود: ولما طلب منك رقم والدك ده كان ايه يــا دكتوره..
جني بحزن: صدقني انت مشيت وقتها من غير ما تعرف انا قولتله ايه..
الياس بهدوء: مش عايز اعرف..
جني بدموع: انا وقتها قولتله اني يتميه ورافضه اتجوزه لاني بحبك انت..
الياس بصدمه: هااا..
جني بفيظ: اه بحبك وانت واحد غبي ومش حاسس
اليـاس بصدمه: انا غبي..
جني بإبتسامة بلهاء: بهزر معاك..
الياس بضحك: ماشي..
جني بإبتسامة: انت بتحبني ولا لا..
الياس بهيمان: بعشقك مش بحبك واكمل بحب تقبلي انتي تتجوزني وتكوني شريكه حياتي..
نجمه بحب: موافقه اكيد..
ـ✯ـــــــــــــــــــــــــ✰
في قصر الكيلاني..
بعد مرور خمس شهور..
علي طاوله الطعام..
حوريه بمرح: انا اللي عامله الاكل يــا فطووم..
نجمه بغيظ: يــا كد"ابه هي عملت السلطه بس يــا ماما..
فاطمه بضحك: تسلم الايادي الاكل يجنن..
جاسر بضحك: ههههه بس السلطه حوريه حاطه عليه برطمان الملح كله..
حوريه بدموع: يعني هي وحشه..
جاسر بحب: بهزر معاكي يــا حبيبتي انتي اي حاجه تعمليها حلووه..
نجمه بغيظ: طب وانـا..
جاسر بإبتسامة حب: وانتي كمان يــا روحي..
_وحشتوني اووووى قد البحر وسماكته..
يتبع..
لقراءة الفصل الرابع والعشرون اضغط علي (رواية أحببت ارملة الفصل الرابع والعشرون)
لقراءة باقي الفصول اضغط علي (رواية أحببت ارملة)