رواية جواز بالإتفاق الحلقة الثالثة 3 بقلم فرح القصاص
رواية جواز بالإتفاق الجزء الثالث 3 بقلم فرح القصاص
رواية جواز بالإتفاق البارت الثالث 3 بقلم فرح القصاص
رواية جواز بالإتفاق الفصل الثالث 3 بقلم فرح القصاص |
رواية جواز بالإتفاق الفصل الثالث 3 بقلم فرح القصاص
نهي : نتخطب
زين بصدمه: اي
نهي: مالك مصدوم ليه ما من شويه مبتحبش حد غير و لا غيرت رأيك شكل السنيور عجبتك
زين: لا لسه بحبك بس انا لسه متجوزها يعني مش هينفع وبابا مش هيوافق كمان
نهي بتمثيل عياط : خلاص اطلع بره ومش عايزه اشوف وشك وخليك مع السنيور بتاعتك
زين: اهدي بس انا موافق المهم مشفش دمعه نزله من عيونك الحلوين دول
نهي بخبث: بجد وحضنته
زين قرب منها و
نهي: تؤ تؤ مش دلوقتي لمه نتجوز يا حبي
زين: طيب يا حبي انا همشي
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نرمين: بصه عارفين البت ملك دي متجوزه بقاله شهرين
هايدي: احيه بجد
نرمين: ايوه والله
هايدي: ازاي بيتجوزه في السن ده
نور: طب وفيها اي يعني هي مش صغيره ومش عامله حاجه حرام
نرمين: ونتي مالك محمؤه عليها كده ليه
نور بتوتر: ها لا بس عادي يعني مفيهاش حاجه
هايدي: خلاص يا جماعه حصلخير خلينا نسيب كل واحد في حالو
نور: تمام انا لزم امشي علشان ماما متقلقش عليا
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
نهي: تنفس الي قولتلك عليه
مجهول: امرك
نهي: عارف لو محصلش الي انا عايزه انت عارف انا هعمل اي كويس اوي
مجهول: متقليش.. هنفذ كل الي قولتيلي عليه ب الحرف الواحد
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
زين رجع البيت و طلع الجناح ودخل لقه نور قعده بتذاكر
زين سرح فيها شويه وفي برائتها وبعدين استوعب..قلع الچجت وفك زراير الاقميص من عند رقبته و هو بيرمي المحفظه وقع القهوه علي ايدها
نور: اعععععاااااا
زين بخضه: مالك في اي.. وجري عليها ونفخ في ايدها وراح حطلها مرهم
زين: بتوجعك لسه.. بجد انا اسف مخدش بالي
نور بتمسح دموعها: لا.. خلاص عادي
زين علشان يصلحها: طب انا هقوم واعملك اقهوه بدل الي وقعت
نور: لا خلاص متتعبش نفسك
زين: كملي مذاكره اتني
و راح عملها القهوه فعلا
زين: احلي كوباية اقهوه ومن ايدي كمان ياستي
نور بإبتسامة جذابه : شكرا
زين ابتسمتك جميلة جدا علي فكره
نور وشها احمر وبصت في الارض
زين قعد علي السرير وبيفكر في كلام نهي و جي رساله من فون نور زين مسك الفون وفتح الرساله كانت من شخص ومكتوب فيها
«هقابلك بكره في نفس المكان الي اتقبلنا في انهارده»
زين اتصدم
زين: نور انتي كنتي فين انهارده
نور: انا.كنت في الدرس وبعد الدرس اتمشيت انا و صحابي وجيت..ليه في اي
زين بغضب: اي ده
نور بعدم فهم: اي ده مش فاهمه
زين بز*عيق: بصي هنا
نور بصت في الفون: مين ده
زين بعصبيه: انتي هتستعبطي وطخخخ ضر*بها
نور بعياط وخو'ف: والله معرف مين ده
زين مسكها من شع"رها و زق'ها علي حيطه وسند ايدو علي حيطه وقر'ب منها
زين بصوت فاحيح افاعي: لو مقولتيش الحقيقه متلوميش الي نفسك.. قولييييي
نور بخو'ف شديد: صدقني والله معرف حاجه لو مش مصدقني اتصل بصحابي واسالهم
زين ضغط علي ايدها الي فيها الحرق جامد
نور بالام: اااه زين سيب ايدي بتوعجني لو سمحت
زين ساب ايدها
زين بغضب: عرفه لو كلام ده طلع بجد و رحمه امي هتشوفي مني الي عمرك ماشفتي
نور بعياط: والله يازين معر.. قاطعها الخادمه
زين بز"عيق: عايزه اي
_اسفه يابيا والده الهانم تحت وعايزه تشوفها
زين: طب انزلي انتي
_امرك يابيا
زين: امسحي وشك و انزلي.اه ولسه حسبنا مخلص
نور هزت راسها و غسلت وشها ونزلت
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
مجهول: عملت الي قولتلي عليه
نهي: تمام هتاخد الباقي من فلوسك لما تخلص المهمه التانيه
مجهول: تمام
سمر: زمان البت ماتت
نهي بضحكت شر: ههه هي لسه شافت حاجه
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
جميله: عامله اي يحبيبتي
نور: كويسه ياامي سيبك منى انا انتي عامله اي بتخدي الادوايه في مواعده ولا لا
جميله: بخير يقلب ماما باخد الادوا ياحبيبتي متقلقيش عليا
نور: بجد ياامي
جميله: ايوه ي...يلهوي اي اللي في ايدك ده
نور:متخافيش ياامي دي القهوه ادلقت عليا و زين حطلي مرهم
جميله: طب خلي بالك من نفسك بعد كده...زين بيعملك كويس ولا لا يا بنتي طمنيني
نور: ها.. اه اه ياامي متقليش عليه
جميله: طب انا همشي بقا يا حببتي
نور: انتي لحقتي تقعدي معايا يا ماما
جميله: معلشي يا بنتي انتي عارفه مبستريحش غير بيتي ياقلب ماما
نور بزعل: طب خلي بالك من نفسك وخدي الادويه في مواعده وانا هبقا اجيلك في يوم كده ياست الكل
نور طلعت توصل مامتها لغيت برا وشخص مسكها من دراعها ولفها ليه
نور: اعععععع
شخص كتم صوتها وكان بيقر"ب منها
نور كانت بتحاول تبعدو عنها
زين شفهم وراح ماسك الشاب ونزل في ضر*ب وبعدين مسك ايد نور
ودخلو القصر وطلعو الجناح وقفل الباب
نور بتوتر وعياط : والله ماعارفو هو الي مسك ايدي وكتم صوتي والله العظيم
زين: ششش ومسكها و...
يتبع...
لقراءة الفصل الرابع اضغط علي : (رواية جواز بالإتفاق الفصل الرابع)
لقراءة الرواية كاملة اضغط علي : (رواية جواز بالإتفاق)