رواية حور الأسر الفصل العاشر 10 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر الحلقة العاشرة 10 بقلم آية جميل 

رواية حور الأسر الجزء العاشر 10 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر البارت العاشر 10 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر الفصل العاشر 10 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر الفصل العاشر 10 بقلم آية جميل


حور بصدمه : أسر
أسر بتمثيل : انتي بتعملي ايه هنا
حور : انا اسكرتيره الجديده بتاعتك
أسر : بجد
حور : هو انت مدير الشركه
أسر بتفاخر  : اه
حور : انا لا يمكن اقعد هنا ثانيه واحده انا ماشيه
أسر : استنى بس دا كنت قاعد بفكر اجي و اطمن عليكي ازاي انتي كويسه
حور ببرود : اه كويسه وسلام بقا
أسر : سلام مين انتي السكرتيره بتاعتي الجديده ومكتبك اهو يلا عليه 
حور : مكتبي فين وبعدين مش المفروض مكتب السكرتيره يبقى بره وغير كدا انا خلاص مش عاوزه اشتغل 
أسر : لا مانا بيبقى عندي سكرتيره بره وواحده جوا علشان تنفذ اللي انا عاوزه
حور : ماشي مش مهم انا ماشيه مش عاوزه اشتغل
أسر : ليه ي حور
حور : علشان اكيد فلوس الشركه دي حرام وغير كدا انا مستحيل اشتغل مع تاجر أعضاء 
أسر بعصبيه : حور انا مش تاجر أعضاء وعمري ما تبقي كدا وغير كدا فلوس الشركه دي حرام ازاي مش فاهم دا انا تعبت لحد ما عملت دا كله وتيجي تقوليلي الفلوس دي حرام 
حور : اه حرام دي من تجاره الاعضاء
أسر : انا مش بتاجر في الأعضاء انا كنت مجبور
حور : مجبور ازاي هو في حد بينجبر على حاجه شبه دي
انت بتكدب اكيد عليا 
اسر: انا مش بكذب 
حور : طب ايه اللي جبرك تعمل كدا 
اسر : مقدرش اقولك 
حور :  ماشي لما تبقي تقدر تقولي لو دي الحقيقه اصلا وانت مجبور ابقي اشتغل ساعتها سلام 
أسر :  استني عندك ي حور
حور : عاوز ايه
اسر : انتي مبلغتيش عني ليه 
حور : علشان انتي روحتني ومش اذتني ورجعتني البيت 
اسر : بس انا خطفتك 
حور : بس معملتش في حاجه 
اسر : يعني مبلغتيش علشان حاجه تانيه 
حور : حاجه زي ايه مثلا 
اسر : يعني مثلا انتي من جواكي مصدقاني وممكن تكوني حبتيني مثلا 
حور : حبك برص انا احبك انت احب تاجر أعضاء دا لو انت اخر واحد في العالم لا يمكن اقبل بيك 
أسر : باقي كدا ماشي طب يلا
حور  : يلا علي فين
أسر : علي شغلك 
حور : انت مبتفهمش انا مش هشتغل معاك 
أسر بعصبيه : حور علي شغلك اخر مره هقولها
حور : ايه دا انت بتهددني طيب 
اسر :  اه بهددك ويلا علي شغلك 
حور : مش هشتغل معاك دا علي جثتي 
اسر : بقا كدا
حور : اه كدا سلام بقا 
اسر : طب استني مستعجله علي ايه 
حور : عاوز ايه تاني 
اسر : عاوز فلوسي 
حور : فلوس ايه دي بقا إنشاء الله 
أسر : انتي مضيتي علي عقد انك لو مش اشتغلتي هنا علي الاقل شهر تدفعي مليون جنيه 
حور : ايه اكيد انت بتهزر 
أسر :انتي مختيش بالك من الشرط اللي مكتوب في الورق 
حور : شرط ايه 
Back                                                             
أسر : عاوزك يا اسد تمشيها على ورق انها لو مش اشتغلت على الاقل شهر تدفع مليون جنيه 
أسد : دا ليه دا 
أسر : علشان لما تشوفني مش هترضي تشتغل معايا 
أسد : ليه 
أسر : هقولك بعدين سلام 
Back                                                             
أسر : انك لازم تشتغلي على الاقل شهر ياما تدفعي مليون جنيه 
حور : ايه 
أسر : زي ما بقولك كدا 
حور : ماشي شهر واحد بس 
أسر : علشان متبقيش توقعي على ورق من غير ما تقرايه
حور : ماشي انا اللي غلطانه 
أسر : صح ويلا بقا علشان عندنا شغل
حور : ماشي عاوز حاجه 
أسر : لا
حور : ماشي وجلست على المكتب تذاكر 
وظل اسر يتابعها من بعيد 
عند فاطمه .....
فاطمه : واد يا ياسر هي اختك اتاخرت كدا ليه 
ياسر وهو يلعب في الفون : اختي مين 
فاطمه باستغراب : اختك مين انت عندك كام اخت 
ياسر : ...  
فاطمه تخلع ابو ورده من رجليها وفجاه رمته حتي صدم بوجه ياسر 
ياسر : ايه ي نبع الحنان ده خسرت الدور 
فاطمه : يارب صبرني عليك يارب بقولك اختك اتاخرت ليه 
ياسر : اصل انهارده عندها مقابله في الشغل صحيح أما اتصل اشوفها عملت ايه 
فاطمه : شغل ايه 
ياسر : اصل حور قالتلي عاوزه اشتغل وانا قولتلها ماشي 
فاطمه : ومقولتليش ليه ولا انا الجموسه اللي قاعده معاكوا في البيت 
ياسر بضحك : اني بتشتمي نفسك ينبع ال...ولم يكمل كلمته ووجد الجزء التاني من ابو ورده في وجهه
ياسر : يوووه بقا كل شويه بابو ورده في وشي ليه كدا (ملحوظه : ابو ورده دا الشبشب )
فاطمه : انتي يتزعقلي 
ياسر : اكيد لا هو انا اقدر 
فاطمه : ماشي اتصل لأختك شوفها عملت ايه واطمن عليها 
ياسر : حاضر 
عند حور : اسر باشا الحمام فين 
اسر : علي اليمين 
حور تمام 
وعندما دخلت الحمام الفون رن 
اسر لنفسه : اقوم ارد علي ما تخرج 
وبالفعل رد اسر 
اسر : الووووو
ياسر : ايه دا هو دا مش تليفون حور 
اسر : ايوه هي في الحمام ممكن اعرف مين معايا 
ياسر : انا ياسر اهو حور هي حور اتقبلت في الشغل 
اسر : اه وانا المدير وفجاه خرجت حور ووجدت اسر يتحدث في تلفونها 
حور بعصبيه : ......
يتبع..
لقراءة الفصل الحادي عشر اضغط على : (رواية حور الأسر الفصل الحادي عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية حور الأسر)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-