رواية حور الأسر الفصل السابع 7 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر الحلقة السابعة 7 بقلم آية جميل 

رواية حور الأسر الجزء السابع 7 بقلم آية جميل

رواية حور الأسر البارت السابع 7 بقلم آية جميل

 
رواية حور الأسر الفصل السابع 7 بقلم آية جميل


رواية حور الأسر الفصل السابع 7 بقلم آية جميل


الدكتوره بخوف : متخفيش ي مدام هي لسه بنت
حور : اطمنتي ي ماما
فاطمه :بس حور
عائشه بمقاطعه : انتي متأكده ي دكتوره وكانت تنظر لها بتهديد 
الدكتوره : اه متأكده وممكن تعريضيها على كام دكتوره غيري وهتقولك نفس الكلام 
فاطمه : تمم ي دكتوره 
الدكتوره : مدام فاطمه عاوزه اقولك على حاجه 
فاطمه : في ايه ي دكتوره حور كويسه 
الدكتوره : اه كويسه ومفيهاش اي حاجه 
فاطمه : امال في ايه ي دكتوره 
الدكتوره : المدام عائشه دفعتلي فلوس علشان اقول ان حور مش بنت بس انا اسفه ي مدام عائشه ضميري وهمنتي مسمحوش اني اعمل كدا 
فاطمه بصدمه : ايه 
حور : ليه عملتي كدا ليه انا عمري ما اذيتك في حاجه ليه انا عملتلك ايه ليه لييييييه حرام عليكوا حراااااام 
عائشه : علشان انتي رفضتي ابني لما اتقدملك وهو بيحبك وكان كل شويه يقول حور حور حسيتك اخذتيه مني 
حور : ايه انتييي بتقولي ايه ليه كدا دا انا رفضتوا يعني مش اخدتوا منك ليه لييييه 
فاطمه : اهدي يابنتي 
حور : اهدي اه ما كل دا بسببك ما انتي مش وثقتي فيا 
فاطمه : بس ي حور... 
حور بمقاطعة :مبسش ي ماما وممكن تخرجي على ما اغير وانتي ي طنط عائشه انا مش هتجوز ابنك ابدا حتى لو على جثتي ويلا امشي مش عاوزه اشوف وشك تاني  اصلا انا مش عارفه انتي عملتي كدا ازاي دا انا بنت شبهي شبهك 
وتركت فاطمه وعائشه حور تغير ملابسها 
حور لنفسها:خلاص ي حور بطلي عياط ويلا علشان ماما مستنيه ولكن دخل عليها شخص ومعه فاطمه 
حور :انت مين دا مين يا ماما 
فاطمه : دا الممرض جاي ياخد المعدات علشان يعقمها
حور :ماشي 
فاطمه : انا واقفه بره ي حور خلصي وتعالى 
حور : ماشي 
وعندما خرجت فاطمه أغلق الممرض الباب 
حور :انت اهبل انت بتعمل ايه 
الممرض خلع الكمامه و النظاره
حور بصدمه : أسر 
أسر : ايوا انا ي عيون أسر 
حور : انت بتعمل ايه هنا 
أسر : جاي اطمن عليكي 
حور : انا كويسه امشي يلا 
أسر : حور انا اسف 
حور : على ايه 
اسر: علشان اللي انتي فيه دا بسببي اه وانا اللي قولت للدكتوره تقول الحقيقه علشان أن شوفت مرات عمك وهي بتتفق معاها وكمان انا اللي قولت للدكتوره تفضحها  
حور  بصدمه :  ايه طب عملت كل دا ليه 
أسر : علشان اللي انتي فيه دا بسببي 
حور : لا مش بسببك هما لو اهلي بيثقوا فيا مكنوش عملوا كدا
أسر : بس   
حور : مبسش ي أسر وشكرا على اللي عملته معايا ويلا امشي قبل ما ماما تيجي
أسر : ماشي همشي بس بشرط
حور : شرط ايه
أسر : متحضنيش اخوكي تاني و مش اشوفك واقفه مع ابن عمك دا تاني 
حور بصدمه :ايه انت في وعيك دا اخويا وابن عمي 
اسر: يبقى خلاص مش همشي وخلي طنط تيجي تشرفنا
حور : أسر بطل هزار
أسر : انا مش بهزر ي حور ودا آخر كلام عندي 
حور باستسلام : خلاص ماشي امشي بقى 
أسر :ماشي وخدي بالك من نفسك 
حور :ماشي امشي بقا 
ضحك عليها أسر وقبلها قبله سريعه وتركها في صدمتها 
فاطمه : حور يا حور انتي روحتي فين 
حور : هاا مروحتش ي ماما ويلا نروح 
في المنزل عند حور 
الكل : ها ي فاطمه الدكتوره قالت ايه 
حور : قالت اني بنت ها استريحتوا هاا استريحتوا لا بجد شكرا ليكم شكرا على الثقه اللي ادتوهالي شكرا وفجأه ياسر يضرب حور بالقلم 
ياسر : حور عيب تكلمي الأكبر منك كدا 
حور بصدمه: انت بتضربني ي ياسر علشان بقول الحقيقه ولا علشان باخد حقي ماشي ي ياسر عاوز تضربني اضربني ي ياسر اضربني علشان اول حاجه مش وثقتوا فيا لا ومش كدا وطنط عائشه تقول للدكتوره تقول لماما ان انا مش بنت اه صح هو راح فين 
عمها : مين ي حور 
حور : هيكون مين غير ابنك 
الكل : عاوزاه ليه 
حور : هو فين 
ابن عمها : انا هنا اهو في ايه 
حور : اسمع ي ابن عمي روح اتجوز وريح قلب امك علشان انا مش هتجوزك لو طبت السما على الأرض ماشي 
ابن عمها : ليه في ايه. ايه اللي حصل 
حور : أسألك امك وشكرا ليك يا ياسر علي القلم وعلى ثقتك فيا و ذهبت إلى غرفتها مسرعه وأغلقت الباب على نفسها
عند ياسر بالأسفل
عمه : ي ياسر مكنش ينفع تضربها كدا وخصوصا قدمنا
ياسر : اهو حصل يعمي بقا وخلاص وانا طالع أوضتي وتركهم وصعد إلى غرفته
عمه : طب احنا هنستاذن
فاطمه : ليه خليكم شويه
عم حور : لا علشان تستريحوا شويه وهنبقا نتكلم بعدين
يلا سلام وانتي يا عائشه يلا قدامي 
عائشه بخوف : حاضر 
في الغرفه عند حور... 
حور ببكاء : ليه كدا هما مش بيثقوا فيا ليه بس خلاص انا لازم اسيب البيت دا وامشي من بكره هدور على شغل وبعد شهر همشي ودا آخر كلام وتذكرت أسر وظلت حور تفكر فيه حتى نامت 
عند أسر.... 
زين يلا ي أسر مش هتنام 
أسر : لاء هنام اخرج واقفل الباب وراك 
زين : تمام 
وظل أسر يفكر في حور حتى نام هو الاخر 
عند ياسر.... 
ياسر : انا غبي انا ازاي اضربها كدا قدام الكل وغير كدا هي مش غلطانه انا لو مكنها كنت عملت اكتر من كدا خلاص انا هنام وبكره الصبح هصلحها 
ونام جميع الابطال وكل شخص يفكر في الاخر
يتبع..
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : (رواية حور الأسر الفصل الثامن)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية حور الأسر)
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-