رواية طفلة الأسد الحلقة الرابعة عشر 14 بقلم مروة مرزوق
رواية طفلة الأسد الجزء الرابع عشر 14 بقلم مروة مرزوق
رواية طفلة الأسد البارت الرابع عشر 14 بقلم مروة مرزوق
رواية طفلة الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم مروة مرزوق |
رواية طفلة الأسد الفصل الرابع عشر 14 بقلم مروة مرزوق
طلع فؤاد من القصر وهو في كامل غضبه
بس لقى نسمه موقفاه
فؤاد بغضب...... نسمه سبيني
نسمه بهدوء.......... لا يا فؤاد أنا خســ...ـرت بابا مره بسبب الشخص دا ومش عايزه اخسرك ثم اكملت بدموع أنا ما صدقت لقيتك متسينيش
فؤاد هدأ وخاد نفس عميق هو دلوقتي مش لوحده نسمه وأمه معاه ولازم يحافظ على سعادتهم
فؤاد خاد نسمه في حضنه وقعد يهديها
فؤاد بحب....... خلاص اهدي يا روحي أنا مش هعمل حاجة خلاص
نسمه بدموع............ اوعدني يا فؤاد إنك متسينيش اوعدني
فؤاد بحب......بوعدك يا روحي
أسد كان شايف اللي بيحصل وكانت نا*ر الغيره بتا*كل فيه وكان عايز يجيب فؤاد ويعلمه الأدب علشان قرب من نسمه
أسد بغيره........ ما خلاص يا نحنوح أنت مش ظيطه هي ابعد عنها
فؤاد ضحك بشده فغيره أسد باينه اوي
فؤاد بضحك وخبث............ الله أختي احضنها براحتي وادخلها في قلبي لو الأمر تطلب كدا دي الحب الأول ليا وبا*س دماغها
أسد خلاص بدأت عيونه تحمر من الغضب وعروقه بدأت تظهر وبدأ يصب عرق
فرح بخوف........... راح راح فؤاد راح الله يرحمك يا أبو طويله أنت أسد هيعلقه
أسد بغضب.......... ابعد عنها يا فؤاد
فؤاد بخبث وضحك.............احط عمري قصاد حياتها دي اختي ابعد عنها الزاي دي نبض القلب يا عم مش كدا يا روح اخوكي
نسمه ابتسمت وهزت رأسها بمعنى ايوه
فرح بخوف........... يا بنت الغــ...ــبيه اهو اخوكي هيروح
شكريه بضحك....... شكرا يا فرح
فرح بمرح........ اهدي يا شكري على ما نشوف المصا*رعة الحرة دي
أسد بدأ يقرب من فؤاد
فرح بخوف....... سلم على الشهدا اللي معاك
مراد بضحك............ الواد راح فيها
معتز بضحك هو اللي أنا بفكر في دا صح
فرح بمرح....... صح يا أبو رحاب صح يا خويا
معتز بخبث........ طب ما نخليه يقول وخلاص
فرح بضحك...... حاولنا يا خويا بس اخوك دا حجر قلبه حجر محتاج شا*كوش ومصما*رين وكوبايه شاي وقلم وفنن بقى في الحجر دااااااااا🤫🤫🤫المصارعة بدأت اديلوا يا أسد وانت يا فؤاد اوعه تسكت ليه هنفــ...ـخك لو سكت
أسد راح وضر*ب فؤاد في بطنه
فؤاد بعد عن نسمه، هو محسش بآ*لام بس مثل إنه اتأ*لم
فؤاد بأ*لم...... اااااااااه
نسمه جرت عليه وبدأت تسنده
هنا أسد العفا*ريت اتنطت قدامه
نسمه بدموع وغضب.......... ايه اللي انت عملته دا فؤاد حبيبي انت كويس
فرح بضحك........ اوبا حبيبي شكلها هتو*لع يا بنت يا فرح هاتوا الفشار هاتوا الشاي
أسد بغضب....... متقوليش ليه حبيبي متجبيش سيرة اي راجل على لسانك فاهمة
نسمه بغضب........ ليه بقى
أسد بغضب........... كدا
نسمه بغضب.......... ايه السبب وليه تضر*ب اخويا كدا هو عملك ايه
أسد بغضب........ علشان حضنك ولمسك
نسمه بغضب.......... طب وفيها ايه
أسد بغضب.......... فيها اني حبيتك وبغير عليكي من الهوا حتى
لحظة سكوت عمت المكان
أسد كان في حالة غضب كبيره ونسمه في حالة صدمه من اللي سمعته وفؤاد والباقي كانوا مبسوطين لأنهم وصلوا لهدفهم وخطتتهم نجحت (الله عليكي يا شكريه دغد*غتي الواد حرام عليكي 😂😂)
فرح الفشار وقع منها من كتر الصدمة
فرح بصدمة...... واد يا معتز هو اللي أنا سمعته دا صح
معتز بضحك....... صح ثم ايه واد دي احترمي نفسك
فرح بغضب مصتنع....... نعم يا خويا قصدك ايه والله ابو ورده عايز يشتغل تحب ارجعه لشغله
معتز بضحك............ لا على ايه أنا لسه طالع من حاد*ثه اسفين يا عم
أسد فاق على نفسه و وعي للي قاله والزاي قال كدا
أسد بندم........ نسمه أنا
نسمه طلعت تجري من قدامه وهو طلع يجري وراها
دخلت نسمه الأوضة وكان وشها كله احمر قلعت الخمار والنقاب
دخل عليها أسد
أسد بندم............. نسمه أنا
لتقاطعه نسمه
نسمه و وشها احمر بشده وخدودها حمر
نسمه......... بحبك
أسد بندم......... أنا آسف!!!!!!!!!!!!!!!! قولتي ايه أنا سمعت ايه عيدي تاني
نسمه طلعت تجري على الحمام بس أسد لحق ومسك ايدها
أسد بفرحة......... بجد يا نسمه
نسمه كان وشها كله احمر من شدت الخجل الشديد
أسد لف وشها ليه وكان احمر
أسد بحب.........نسمه بصي ليا
كانت عيون نسمه في الأرض بس رفعتهم لاسد
أسد بفرحه.........انتي بجد بتحبيني
نسمه وشها احمر اكتر وهزت راسها بمعنى ايوه
أسد بحب........ عايز اسمعها منك يا قلبي
دقات قلب نسمه بدأت تزيد بسبب الكلمه دي
نسمه بخجل.......... أسد أنا أنا بحبك
أسد هنا حضنها بشدة حضن شمل كل معاني الاشتياق كل معاني الحب والعشق
أسد بدموع.......... وأنا بعشقك يا قلبي وبعد عنها فضل باصص ليها لمده
نسمه حست بالخجل اكتر
نسمه بتوتر....... انت بتبص كدا ليه
أسد بفرحه........ مش مصدق اللي بيحصل يا نسمه
نسمه......... أسد انت بجد بتحبني
أسد بضحك........ بحبك ايه أنا عديت المرحلة دي من زمان انا دلوقتي في مرحلة العشق يا نسمتي
نسمه بفرحة........ بجد يا أسد
أسد بحب........ بجد يا روح أسد ثم اكمل بخبث بقلك ايه
نسمه........ ايه
أسد.......... انتي عايزه تنزلي تحت
نسمه مش فاهمة قصده
نسمه......... لا ليه
أسد شالها و كرد فعل نسمه اتعلقت في رقبته
أسد بخبث....... طب انا عايز اثبتلك حبي تسمحي
نسمه خدودها احمروا اكتر
أسد بضحك....... يالهوي على الخدود دي اللي عايزه تتاكل دي تسمحي ليا يا نسمه
نسمه هزت رأسها بمعنى ايوه وكانت متعلقه في رقبته و خجلها زاد
أسد قرب ووووووووووو(عييييــ...ـييب نسكت احنا لحد كدا 😂😂😂😂)
ننزل تحت ونسيب العرسان دول شويه افرحوا اهوي بارت مفهوش أي نكـ...ــد خالص 😂😂😂😂دعوة حلوه بقى ماثي،🥺🥺
الشرقاوي بضحك....... مالك يا بنتي روشتيني
فرح بضحك........ اصل انا مش سامعة لا خبط ولا اي تكــ...ــسير ولا حتى صوت عالي هو الواد أسد دا قتــ...ــلتها ولا ايه ثم أنا عايزه اعمل الدور بتاعي ثم انت يا أبو طويله (فؤاد) مش كنا متفقين انه لما يعترف بحبه بتفضل تزعق فيه وتقول مستحيل اختي بحب واحد زيك والجو دا وانا كنت اخش وادافع و اهدي الموضوع انت جاسو*س ياض مش كدا اتكلم دافع عن نفسك بدل ما ا*علقك
أنا...............دا انا هخلي مراد يعلــ...ــقك مراد
مراد بضحك......... ايوه يا باشا
أنا........ خود البت دي و سكتها كتفها مو*تها اعترف ليها بالحقيقه المهم خودها صدعتنا
مراد راح وشال فرح
مراد بضحك.......... عن اذنكوا بقى يا جماعة ورانا كلام كتير وطلع مراد ومعاه فرح
اانا....... اي خدمة يا فؤاد هديت الوضع ايوه صح بقلك في واحده كدا مش طا*يقاق خالص لو شافتك ممكن تنفـــ...ـخك هدى الموضوع شويه 😂😂😂
معتز بضحك...............مش قادر همو*ت
فؤاد بغيظ............ مين البنت دي ماشي وطلع على اوضته
معتز 🥺🥺......... طب وأنا مفيش اي حاجة كدا ولا كدا
أنا.......... انت ليا يا باشا 😉😉🤭🤭🤭
معتز بضحك......... لا شكرا دا انتي هتمر*مطي أمي لا ياختي شوفيلي واحده من الفانز بتوعك تكون قمر كدا ماشي
أنا........ نهارك أسو*د أنا عايز تخو*ني يا معتز طب ماشي ايامك الجايه سو*ده عليك
معتز بضحك........... أعوذ بالله من الخبث و الخبائث
أنا بضحك....... طب هنشوف الفانز هيقول ايه
ياااااااااا شباب
انتوا عايزين معتز يكون لمين ليا 😂😂🤭🤭🤭ولا لحد تاني 🤨🤨🔪🔪🔪
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس عشر اضغط على : (رواية طفلة الأسد الفصل الخامس عشر)
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية طفلة الأسد)