رواية صفقة زواج الحلقة الحادية والعشرون 21 بقلم أسماء السرسي
رواية صفقة زواج الجزء الحادي والعشرون 21 بقلم أسماء السرسي
رواية صفقة زواج البارت الحادي والعشرون 21 بقلم أسماء السرسي
رواية صفقة زواج الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسماء السرسي |
رواية صفقة زواج الفصل الحادي والعشرون 21 بقلم أسماء السرسي
اريج وهي بتغمض عنيها: يوسف انا وصوت طلـ، قه معلنه صدورها بقلب اريج
يوسف وقد اتسعت عيناها: ارررررريييييييج
اريج وهي بتاخد نفسها بالعافيه: ي... يو.. سف... انا.. انا.. انا اسفه
يوسف بدموع : اريج متغمضيش عنيكي والنبي.. ارييييج... ارييييج فووووقي ارييييج متغمضيييش عنيكيييي لااااااا وبعد كده شالها واتجه ناحية العربيه وحطها في الكرسي اللي ورا وركب العربيه بسرعه واتجه عند اقرب مستشفى تقبله وفعلا بعد تلت ساعه لقي مستشفى ركن العربيه بسرعه ونزل شال اريج ودخل علطول وبتوع الاستقبال خدوها وحطوها علي البتاع اللي بيشيلو عليه المرضي وقفوه
الاستقبال بمنع: رايح فين ي استاذ
يوسف بخوف وهو شايف د، م اريج بيتصـ، في: مرااتي... مراتي بتمو، ت
الاستقبال: لازم الاول تملي الاستمارة
يوسف بغضب وهو بيمسك الشخص بتاع الاستقبال وزقه ع الحيطه وقعد يخنـ، ق فيه: بقووووولك مرااااتتتتيييي بتموووو، ووووت وانت تقووولييي استماااااره قسمااااا بالللللله لوووو م دخلتوهااااا لاقفلكمممم المستشفى بنت ال**** دي
اريج دخلت العمليات ويوسف واقف برا وحرفياا بدلته البيضه مليانه د، م اريج
يوسف واقف برا وقاعد بيدعي لها
يوسف بخوف: يارب... يارب انا مليش غيرها دي لو سبتني ممكن امو، ت يارب وخبط مؤخره راسه في الحيطه عده مرات وفجأه فون يوسف رن
يوسف بغضب: الو ي عادل عرفت مين اللي عمل كده
عادل: ايوه يباشا مسكناه ومستنينك يباشا عشان تقولنا هنعمل فيه ايه
يوسف بنبره مرعبه: ادوله حسن الضيافه لحد م اجي
عادل: تمام يباشا
يوسف قفل معاه وفكر في شئ
ي يوسف بغموض: والله لو كنتي انتي اللي ورا الموضوع المرادي لمو، تك هيكون علي ايدي
الدكتور طلع ويوسف جري عليه بلهفه
يوسف بلهفه: اريج عامله ايه دلوقتي طمنيني
الدكتور بأسف: الحاله خطير، ه ومتنساش ان الرصا، صه جت جمب القلب ادعولها
يوسف قعد ع الكرسي بضعف وحط ايده علي وشه وسمح لدموعه تنزل
عند جلنار
جلنار بضحك بعد م عرفت ان اريج مستحيل تقوم منها وشغلت اغنيه امركايه اسمها Bom Diggy وعلت الصوت جدا
جلنار بصوت عالي: اوووووووووه اناااا مبسوووطه فجاه لقت صوت الكاست وطي وسمع صوت
.. وهتتبسطي اكتر لما تقبليها هنااك ولقت اللي رافع مسد، سه في وشها
جلنار بصت بصدمه علي الشخص الموجهه المسد، س في وشها: انت بتعمل ايه ي مجنون
... هو انا مش قولتلك وحظرتك لو عملتي حاجه في اريج روحك قصاد روحها وعمر المسد، س وحطه علي راسها
بنبره جنونيه... مو، تي وطق صوت طـ، لقه اخترقت راس جلنار ووقعت علي الارض
عند يوسف
في المخزن
يوسف وهو بينقض ع المجر، م اللي حاول يقتـ، ل اريج: قوووول ميييييين اللي حااااول يقتلهاااا.. ميننننن اللي قااالكككك تعمللللل كددده
المجر، م وهو مش قادر ياخد نفسه مش كتر الضرب: هقول.. هقول
يوسف وهو بيضربه بالبوكس: قووول
المجر، م بصريخ: واحدددده بسسسس والللله معررررف اسمهااااا
يوسف وهو بيطلع صوره من ع الفون: انطق.. هي دي
المجر، م. بلهفه: ايوه.. ايوه يباشا هي.. هي اللي ادتني الفلوس
يوسف وهو بيضرب رجله علي الكرسي اللي علبه الشخص ده و وقعه
يوسف بغضب جحيمي: جلناااار
عند اريج
اريج وهي بتحاول تفتح عنيها وقعدت تبربش كذا مره وشاف خيال قاعد قدمها: ي.. يو.. سف
مازن بسخريه: يوسف.. امم.. يوسف خلاص بح
اريج بخوف واول م شفته: م.. م.. مازن
مازن وهو بيحسس علي شعرها: ااه مازن وفجأه مسكها من شعرها جامد.. مازن اللي بعتيني عشان الحقير يوسف وحاولتي تغدري بيااا عشاانه بس سبحانه انكشفتي ويوسف بتاعك ده انا لبسته مصـ، يبه مش هيعرف يخرج منها أبداً واوراق الصفقه بح مش عايزها انا كنت عايز ادمر يوسف بس دلوقتي هو ادمر من غير حاجه وانتي هتكوني ليااا فاهمه هتكونيييي ليااااا
اريج بخوف وبترتعش: انت... انت عملت ايه في يوسف
مازن بستمتاع وهو بيشوف الخوف في عيونها: خمس دقايق ويوسف مش هتشوفيه تاني
عند يوسف وصل البيت وهو في قمه غضبه وطلع ع اوضه جلنار
يوسف وهو بيفتح الاوضه بغضب: جلناااار وفجأه اتسمر مكانه وهو شايف جلنار الدم نازل ع وشها وحوليها ورصا، صه في نص راسها وعنيها مفتوحين وحرفياا منظرها يرعب ووقعه ع الارض
يوسف جري عليها بخوف: جلنار.. جلنار فوقي لقي مسد، س جمبها مسكه وفجأه وبدون استأذان البو، ليس يتهـ، جم ع الاوضه
الضابط وهو موجهه سلاحه ناحية يوسف: نزل سلا، حك ي مت، ـهم انت مطلوب القـ، بض عليك.....
يتبع...
لقراءة الفصل الثاني والعشرون اضغط على : ( رواية صفقة زواج الفصل الثاني والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية صفقة زواج)