رواية عمياء قلبي الحلقة التاسعة والثلاثون 39 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي الجزء التاسع والثلاثون 39 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي البارت التاسع والثلاثون 39 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ميرا أبوالخير |
رواية عمياء قلبي الفصل التاسع والثلاثون 39 بقلم ميرا أبوالخير
سرين بتحضنه: وحشتني اوي اوي كنت فين يا حبيبي.
عاصم بغضب من وراهم: حبيبكككككككككككك قرب بكل غضب وضر"بها بالكف: يا ر"خيصه يا زبا"لة.
الشاب بغضب شدها وراه : وانت مالك بيها دي خطيبتي وجاي اخدها.
سرين اتصدمت من يلي قاله وعاصم بغضب لكمه: دي مراتييييي يا بن 🐕 خطيبتكككككك ايههههه.
الشاب رد اللكمة ونزلوا ضر"ب في بعض والحراس جم ومسكوا الشاب و سرين من الخوف فقدت الواعي.
عاصم ببرود راح شالها: خدوا ابن 🐕 دا علي المخزن.
الشاب بغضب: ابعددووواااا عني انتااااا واخدها فيينننن.
عاصم بغضب اخد سرين وطلع اوضته وكله عصبيه وغضب اعمى.
رمها علي السرير بغضب ورش عليها مياه باهمال اتسرعت من الخضه: ايه في ايه.
عاصم بغضب وبيجز علي اسنانه: مين الحيوان يلي شوفته معاكي دااا.
سرين بخوف وبترجع ورا: د دا.. اتنهدت بخوف.. كان خطيبي و صاحب عمري بس سافر ولسه راجع.
مسكها من شعرها بغضب: بقا بتستهفقينيييييي يا زبا''لة وجايبة خطيبكككك.
سرين بغضب زقته: ملكش دعوه مش انت هتطلقنيي يبقا عايز مني ايهه انا حرة بقا.
عاصم.......
بقلم ميرا ابوالخير.
عند سيلا.
زينب بدلع وفي حضنه: خلاص تتجوزني وتطلقها هي.
سيلا كانت معدية سمعت الجملة دي بتداخل وبتلاقي زينب في حضنه وجميلة وقفه مبتسمه .
سيلا بصدمة ولسه بتقرب عليهم صرخت و فجاءة وقعت في حضن قصي.
قصي بقلق: في ايه.
سيلا باستغراب: ا ايه دا انت هنا اومال مين يلي زينب بتكلمه دا.
قصي بضحك: هفهمك بعدين يا حبيبي انا رايح الشركه مش هتاخر.
سيلا ابتسمت بهدؤء ووجع.
قصي مشي وباس دماغها بحب ومشي من ورا سيلا.
جمال ببرود: نفذي بقا العقاب.
سيلا بقوة: هنفذه عشان بس خوفت علي جوزي.
جمال ابتسم ببرود وهي راحت ناحيه المخزن وقلعت الجزمة.
بقلم ميرا ابوالخير.
داخلت سيلا الاوضه وسط الازاز ودموعها نازلة وداست علي اول ازازة رجليها اتفت'حت والد"م نزل.
سيلا بدموع والم: دا عشان فعلا استاهل العقاب حقك عليا يا قصي.
الباب اتقفل ومفهوش اي شباك سيلا بصت بخضه: ه هو في ايه.
ابتسم بخبث: كده خلاص ومفيش اي اكسجين في الاوضه يعني مو''تك محكوم.
خرج وسيلا راحت تخبط علي الباب بخوف: افتحوووووو ايه حصلللل.
بقلم ميرا ابوالخير.
قصي نسي الشنطه بتاعته لف بالعربية ورجع تاني علي الفيلا.
عند جمال.
جمال بغضب: اه كر"هتهاااااا سيلا تبقا بنت خالت قصي وهي اخت البنت الغير شر*عيه يلي بسبب امها مراتي ماتت وعيالي كر"هوني يبقا اعمل ايهه لازم تدافع التمن.
المدير بخوف: ا انت عملت ايه دي حامل في حفيدك.
جمال ببرود: مش شرط تعرف.
قصي طلع الاوضه ملاقش سيلا استغراب اخد الشنطه ونزل تحت عشان يمشي.
في عكس الجهة سيلا بتنادي علي حد يفتح والنفس بيقل عندها الاوضه مقفولة باحكام ونفسها بيقل غير د"مها.
قعدت علي ركبتها بنفس مرتعش: ق قصي.
قصي خرج من الفيلا بس فجاءة انه.....
بقلم ميرا ابوالخير.
عند عاصم بغضب.
عاصم ببرود: ر"خيصه وزبا"لة وياترا بقا الهانم كنت بتحبه.
سرين بغضب وتسرع: اه كنت بحبه و با"سني من شفايفي وكنت هبقا مراته عرفي كمان ارتاحت بقااااا.
عاصم بغضب كبير قرب وقلع حزمه وشمر ايده ورمي الجاكت بتاعه ووو.....
يتبع...
لقراءة الفصل الأربعون اضغط على : ( رواية عمياء قلبي الفصل الأربعون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية عمياء قلبي)