رواية عمياء قلبي الحلقة الرابعة والأربعون 44 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي الجزء الرابع والأربعون 44 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي البارت الرابع والأربعون 44 بقلم ميرا أبوالخير
رواية عمياء قلبي الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم ميرا أبوالخير |
رواية عمياء قلبي الفصل الرابع والأربعون 44 بقلم ميرا أبوالخير
مصطفى: هطلقك دلوقتي.
رهف بصدمه: انت بتقول ايه يا مصطفى.
مصطفى بحزن: انتي طا....
عند سرين.
الراجل الكبير بخبث: هكتب عليكي دلوقتي واخدك بعيد اقضي معاكي اجمل شهر وارميكي زي الكلا"ب.
سرين بصدمة: ايهههههه انت بتخررف بتقول ايهه.
ايمن بخبث: طب ما تخدها من غير جواز.
سرين بغضب: انا متجوزززة وعاصم مش هيرحمكم.
ايمن بضحك: هههه غبية دا طلقك يا حلوة.
الراجل قام ومسك سرين من ايمن يلي باصه بخوف: تعالي يابت بلا كتب كتاب او غيرو هتتحسبي عليا جوازة.
سرين بغضب ضربته بالكف: ايدك القذ"رة دي عني.
الراجل بغضب شدها بقوة من شعرها وضربها بالكف مناخيرها نز'فت.
الراجل بغضب: فلوسك هتوصلك يا ايمن البت دي هاخدها يومين وارميها في اي مز"بلةة.
سرين رجعت لورا بخوف: لو قربت مني هقت'لك فااهم.
قرب لاقت سكيـ. ـنه في طبق الفاكهة اخدتها وضر"بته في رجله وقامت خرجت جري علي برا.
الراجل وقع بالم: هاتهااااا مستني ايهههه.
طلعوا يجروا وراها وهي بتجري بخوف عربية جايه في نفس الاتجاه....
بقلم ميرا ابوالخير.
عند سيلا.
المجهول ببرود: هتتحركي يا حلوة واعملي حسابك هننزل يلي في بطنك عشان اعرف ا'بيعك للر"جالة.
سيلا اتصدمت وهو شدها
صوت من وراه: واخد مراتي علي فين بروح ا"مك.
بصت سيلا بفخر علي قصي يلي وقف وعينه ك الد"م: هو انتتتتتتت.
سيلا جريت حضنته: كنت خايفه متجيش.
قصي حضنها: مقدرش يا حبيبي.
الظابط يلي كان مع سوزي: بس مش هتلاحقها مراتك علي بطنها متفجـ. ـرات يعني بدوسه بوووم.
قصي ببرود بص علي بطن سيلا وشد الحزام ورمها في وشه: حلال عليك.
الظابط بغضب لسه هيقرب عليه ضربه بالبوكس وقعه ع الارض.
الناس كانت بتتفرج عليهم والبوليس جاه واخده.
سيلا بحب: وحشتيني اوى اوى اوى.
قصي شالها: وانتي اكتر يا حبيبي.
اخدها وراحو ناحية الفيلا.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند رهف ومصطفي.
رهف مصدومه: يعني ايه هتطلقني.
مصطفى بحزن بص في عينها بهدؤء: عشان مقدرش اشوفك وانتي كده ف انتي طا..
حطت ايديها بسرعه: لا ابوس ايدك متقولهاش.
مصطفى بحزن: انا عندي اطلقك وتتجوزي وتخلفي احسن.
رهف بحب حضنته وباست دماغه: في حل وعلاج وانا معاك للاخر وخلاص مش عايزة غيرك وبس بحبك.
مصطفى حضنها بدموع وخوف.
بقلم ميرا ابوالخير.
عند جمال.
جمال بغضب: يعني ايه خلاص طلقها.
طه ببرود: مش هطلق حد انا كتبت عليها وخلصنا.
جمال بعصبيه: وهي بنتي وانا مش موووافق انك تتجوزها هو غصببب.
طه ببرود: خلصت مش هطلق حد.
جمال بتحدي: يبقا نسالها لو موافقه عليك تمم مش موافقه هتطلقها.
طه ابتسم بثقه: وريني.
داخلوا عشان يسالوا سالي لاقي ازاز ع الارض وسالي مرميه وسا"يحه في د*مها.
طه جري عليها بسرعه وخوف وو......
بقلم ميرا ابوالخير.
عند سرين بتجري والعربية جايه ايد شدتها: تعاليييي.
سرين بخوف: لااااا ابعد عنييي.
ايمن بغضب ضربها فقدت الواعي ومحدش موجود.
بعد شويه بتفوق بتلاقي نفسها في مكان ما والراجل قاعد بغضب: قومي يا زبا"لة.
سرين بصدمة: ا انا فين.
الراجل بخبث: في بيتي يلا يا حلوة اق"لعي.
سرين بخوف: انت بتخرف تاني.
الراجل قام وقعد جنبها وهي خافت شدها له وقال بخبث: انتي مزة والنهاردة بتاعتي انا وبس وهرميكي بعدين.
سرين هتصرخ قرب منها وو......
بقلم ميرا ابوالخير.
في عربيه قصي وسيلا.
سيلا بدوخه: قصي وقف العربية ممكن.
قصي بقلق: مالك يا حبيبي.
سيلا بتعب: دايخه اوي مش قادره وقف العربيه.
قصي بيحاول يوقف العربية مفيش فرامل: مفيش فرامل.
سيلا بصدمة: ايهههه.
قصي العربية كانت سرعتها زيادة: نطي يا سيلااااا.
سيلا بخوف: لا مش هنط مش هسيبك.
قصي لسه هيخلها تنط كان في تريلا جايه عليهم وهو مش عارف يوقف العربيه وفجاءة. اااااااااااه....
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس والأربعون اضغط على : ( رواية عمياء قلبي الفصل الخامس والأربعون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : (رواية عمياء قلبي)