رواية خادمة الصقر الحلقة الثانية والخمسون 52 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر الجزء الثاني والخمسون 52 بقلم يوستينا سامي
رواية خادمة الصقر البارت الثاني والخمسون 52 بقلم يوستينا سامي
|
رواية خادمة الصقر الفصل الثاني والخمسون 52 بقلم يوستينا سامي
في اوضة صقر ❤️
معاذ كان بيتفرج علي التليفزيون و مستمتع اوي و قمر قاعدة جمبه زهقانة و اتفاجوا بباب الاوضة بيتفتح و صقر دخل
معاذ بفرحة / صققققر ..وحشتني اووي
صقر نزل علي ركبته و معاذ جري و حضنه بفرحة / وحشتني يا حبيبي ، قولي عملت ايه لعبت مع الحصنة ولا لاء
معاذ بز*عل / لااا قمر كانت خا*يفة عليا و قالتلي اول ما صقر يوصل يلاعبك .. صقر انت هتر-كب معايا بقي المره دي
صقر ضحك من قلبه/ طول عمري بخا*ف من الخيل من وانا في عمرك ، بس عمري ما هخليك شبهي هخليك احسن مني في اي حاجة ..ووعد مني هنركب انا و انت بس عمك يعلمناا
معاذ حضنه / اتفقنا يا صقر يا عسل .. جبتلي حلويات
صقر بفكير / اممم لا بصراحة مجبتش حاجة خالص
بس لو نزلت قعدت مع جدو تحت شوية صغيرين هغير هدومي و ننزل نلعب و اجيبلك اللي نفسك فيه
معاذ بفرحة / انا نازل تحت بسرعة ..بس اوعي تتاخر يا صقر انا مراقبك
و نزل معاذ و صقر قام وقف تاني و قرب من قمر و مسك ايديها / وحشااااني اوووي يا حاجة .. يعني مافيش حضن او بو*سة كدة زي معاذ
قمر بدمو*ع فرحة / انت اتغيرت اوي يا صقر .. بجد اتغيرت ، معاذ بيحبك اوي و طول الليل بيقول اسمك
انت كنت مخبي كمية حنية رهيبة
صقر شد*ها لحضنه / الحنية اللي انتي بتتكلمي عليها دي ليكوا بس... انتي و معاذ و اخويا
علفكره في اقل من اسبوع احلى فرح في البلد كلها هيبقي ليكي انتي ، عشان تعرفي بس اني عمري ما كنت بقلل منك ولا قصدي .. انت امراه صقر الحديدي واللي هيتكلم هادوس عليه برجلي
قمر ضحك / عشت كثير قوي مستنية اللقب ده حرم صقر الحديدي ...ووصلتله علشان تعرف اني مش سهلة علفكره
صقر بضحك / انتي مافيش اطيب منك .. عرفتي تسيطري عليا بطيبة قلبك و حبك ليا علشان كدة ملكتيني العمر كله يا قمر
و حضنها صقر ..
_____________________________________
عند كريم و ياسمين ❤️
ياسمين واقفة في المطبخ بتجهز الاكل و بتسمع اغنية شيرين و بتغني معاها بهدوء
انا كلي ملك .. انا كل حاجة حبيبي فيا بتنديك
اناا مش بحبك .. الحب كلمة قليلة بالنسبة ليك
و فاجاه كريم قرب منها و مسكها من ضهرها و با*سها من خدها بحب / لا ده واضح ان الباشا هر*مونات الحمل عاملة معاه جو رومانسي اوي
ياسمين بار*هاق / خض*تني يا كريم ، انت جيت من الشغل امتي ، و ازاي محستش بيك خالص كدة
كريم / الهانم سرحانة في شرين ، و بعدين هو انا مش منبه عليكي بلاش قصير و العريان ده لحد الشهور الاولي الز*فت تعدي علي خير يا بت الناس
ياسمين ضحكت / الله الجو حر ..و انا بحب اقعد براحتي ، ولا انت عندك مانع
كريم شدها ناحيته اكتر / تؤ تؤ خالص معنديش اي مانع بس اللي مايجيش يعي*ط في الاخر .. اتفقناا
ياسمين/ احم ..اسد يلا في ايه ، قولي عملت اي في الشغل عارف تتاقلم مع المدير اللي هناك .. انت قولتلي انه با*يخ اوي
كريم بز*عل / هو با*يخ جدا اه .. بس متشغليش بالك انا كويس و الامور هتتظبط هي بس الفتره الاولي , هو انتي مش بتردي علي سهيلة أصلها بعتتلي ع الفيس و فأكره انك ز*علانة منها
ياسمين بحز*ن / لا ابدا بس انا عايزة انسي مصر بكل اللي فيها و باي حاجة تربطني هناك .
كريم حط ايده علي وشها / طب انا هقولك حاجة بس مش عايز دمو*ع . جابر اتحكم عليه ب ١٥ سنة وحجزوا علي كل فلوسه بسبب القوا-ضي اللي عليه مراة ابوكي رافعة فض*ية خ*لع
ياسمين حضنت كريم / مش عايزة اعرف اي حاجة تاني عنه يا كريم ارجوك ..و انا اصلا مش قادرة اعيش حياتي بسببه .. مش قادرة اكر*ه بعد كل اللي عرفته عنه
كريم و هو بيهديها / اوعي تكر*هيه ده ابوكي .. ادعيله يا ياسمين ، ادعيله ان ربنا يهديه و يسامحه
و يتقبل توبته ... يلا نكمل الغداء انا جعااان .. يلا قدامي
و بدا كريم يساعد ياسمين علشان يتغدوا وهو بيجهز الاكل جيه في دماغه ذكرياته وهو عساف و خالد في المطبخ ..
فلاش بااااك ❤️
في الفيلا بليل كانوا متجمعين
كريم بضحك / عساف ركز معايا دي طريقه الست المصريه في عميل المكرونه بالشعرية ..ركز معايا
عساف ضحك جامد / يا حلاوتك يا كريم ياللي هتقعد الشيف الشربيني في البيت .. بص يا كريم عليا و انا بحط الزبادي في البطاطس ..اراهنك انها هتو*لع
كريم ضحك / خالد لو شافك هيو*لع فيك .. بقاله ساعة عمال يجهز فيها و يحط التوابل ..اتقي شر*ه
احسن ده لو قلب بيبقي ازبل من صقر
عساف بجر*ائه / هو انا هخا*ف ولا ايه اصبر بس عليا احط الزبادى .. هو قال اخط الخل امتي قبل ما تستوي ولا بعد ما تستوي احسن نسيت . و انا اهم حاجة عندي الدقة
كريم بفكير / اعتقد الموضوع مافيهوش خل اصلا يا عساف .. بس اقولك حط بالبركة احنا معدتنا هتهضم الز*لط و بس سمي الله
عساف بشجاعة / بسم الله ..و حط الزبادة و الخل و حطها علي البطاطس
و فاجاه لقه حاجة بتو*لع عساف وطي علي ركبته /الحق يا كريم الصانية عاملة انتقلا*ب واضح انها معترضة علي الكمية بتاعة الخل
كريم وهو حاطط ايده علي راسه / تفتكر يا عساف ..
و مسك الازازة بتاعة الخل / يا راجل متقولش كده ده انت حطيت نص الازازة بتاعة الخل بس خد كملها
دخل خالد و هو مبسوط / انا قط*عت الكبدة و جهزت كل حاجة ناقص التسوية
و بص علي الاكل و هو بيو-لع / يا ولاد الكل*ب ايه الي انتوا عملتوه ده .. الاكل بيو*لع انتوا عملتوا ايه
عساف/ انا معملتش حاجة..انا فضلت اقوله بلاش زبادي علي البطاطس قالي لا حط علشان الحموضة
خالد / وحياه ا*مك .. انا عارف ان انت اللي خراب اصلا ..والله ما هسيبك بجد ..انت اللي هتعزمنا بقي
فاق كريم و فضل يضحك جاامد و بص لياسمين
ياسمين / اي ده ..اي الفرحة دي كلها يا ابني
كريم / الشلة السوو وحشتني اوي .. و خصوصا عساف و خالد .
ياسمين/ معلش فتره و اتعدي و ركز في المكرونة بدل ما تش*يط
______________________________________
عساف كان قاعد مكتبه مضا*يق جدا من بعد همس عنه و قرر انه يروح الفيلا و يحاول يدخلها زي اول مره و دخل اوضتها .. بس شااااف عدلي قاعد علي السرير مستنيه
عدلي / اهلا وسهلا بحضرة الظابط ، ولا اقول الحر*امي
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث والخمسون اضغط على : ( رواية خادمة الصقر الفصل الثالث والخمسون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية خادمة الصقر )