رواية تزوجت صقر الصعيد الحلقة السادسة 6 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد الجزء السادس 6 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد البارت السادس 6 بقلم مليكة مراد
رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل السادس 6 بقلم مليكة مراد |
رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل السادس 6 بقلم مليكة مراد
ملك. طلعت تجري علي هواري ووقفت وراه
هواري بحنيه طبطب علي ملك قصاد فارس اللي عامل ينفخ بضيق
ملك ببكاء. اي اللي جابه هنا خليه يمشي دمر حياتي عمي انت دايما تقولي انك معندكش بنات وانا زي بتك لو بتعتبرني كده مشيني من هنا مش عايزه حد فيهم واحد دمر حياتي والتاني بيكرهني
فارس قرب منها وشدها من دراعها
هواري بغضب. سيبها
فارس.لاه مرتي دي وانا همشي وهاخدها معايا
علي.هتمشي تروح فين ده بيتك وانت الكبير في ايه ماله البيت ده جراله ايه
فارس بغضب.اساله هو هو اللي عمل فينا أكده
كريمه بخبث.حرام عليك متظلمهوش هو كان سكرا"ن وملك كانت قادره تص"رخ أو تجري
ناديه.صوح كلامها طلجها جابتلنا المصاي"ب
هواري بغضب. اخرسي انت وبتك
هواري بغضب.اسمع انت هطلجها مش انهارده بس انا مش هخليها علي ذمتك .غو"رو كلكم عاد مش عايز اشوف حد فيكم
ملك طلعت فوج وطلع بعدها فارس
فارس بهدوء .يعني انتي عايزه تطلجي مش كده
ملك ببكاء. ايوه انا بك"رهك
فارس.انتي لسانك طول وعايزه تتربي وانا هربيكي فارس قرب منها وشد"ها من شعر"ها وضربه"ا
فارس بغضب. عشان تاني مره تعرفي تردي كويس طالما انا مش ف البيت انتي متنزليش من هنا وهقفل عليكي من بره لحد مرجع و انتي طبعا عارفه ليه
هواري بغضب وقل^م نزل على هاشم. ايه اللي عملته ده عين"ك تدب فيها مين رصاصه وقولنا ماشي لكن تقرب من واحده عايشه معانا هنا
انت صنفك اي انت مش راجل غور من وشي ياريت امك هي وبتولد'ك كنت م'ت
هاشم بدموع. سامحني يبوي مكنتش فايق كنت سكرا"ن غصب عني اول مره اقرب منها ف عمري مبصتلها غير انها اختي الصغيره
هواري.غور من وشي غور
علي. خدي هنا رايحه فين
مي.واقف ليه كده وبعدين انا نازله تحت
علي. لاه متنزليش
مي.وه عاد منزلش ليه ولا يكونش انت خايف عليا
علي بحده.اسمعيي الكلام عاد وبلاش المناهده ديه
مي بدل"ع. متزقش طب
بعد وقت كان المغرب
هواري.كنت فين ومرتك حابسها ليه
فارس بضيق. كنت ف مشوار ومرتي خايفه مش عايزه تنزل
هواري.هي اللي خايفه برضك تعالي كل
فارس.لاه هطلع اكل فوج هنيه ي هنيه
هنيه.ايوه يا فارس بيه
فارس.هاتي الوكل وطلعيه فوج
طلع فارس فوق كانت ملك نايمه علي الارض وضامه رجليها
فارس قرب منها وشال"ها حطها علي السرير
ملك حسن بيه راحت نزلت علطول من علي السرير
فارس .متخافيش مش هاكلك كده كده مش ألمس حاجه حد لمس'ها قبلي
ملك متكلمتش دخلت الحمام علطول
هنيه. فارس بيه الوكل اهو
فارس. حطيه علي الارض وامشي انتي
فتح فارس الباب واخد الاكل
ملك اتأخرت جوه
فارس.خلصي اطلعي بتعملي ايه كل ده عاد
ملك اديني اهه طلعت
فارس. تعالي اطفح'ي
ملك.لاه طفح"ت كتير مش عايزه
فارس. وانا قولت كلمه خلصي تعالي
في وقت متأخر
ملك.عايز حاجه تاني ولا اروح انام
فارس بغضب .لما انام انا انتي تتخمد"ي
فارس فتح الباب ونازل
ملك.رايح فين
فارس.وانتي مالك غور'ي اتخمد'ي
ملك ببكاء. قربت منه متسبنيش انا خايفه منو
فارس بضيق.متخافيش لو هوب ناحيتك موت"ه هيكون علي ايدي
.البسي النقاب وتعالي
ملك. رايحين فين
فارس هننزل تحت
ملك.الوقت اتأخرت
فارس. انتي مالك خلصي
نزلوا تحت كان كله نايم وملك عملتله شاي وطلعوا بره ف الجنينه
ملك بنوم.تعالي نطلع عايزه انام .
يتبع...
لقراءة الفصل السابع اضغط على : ( رواية تزوجت صقر الصعيد الفصل السابع )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية تزوجت صقر الصعيد )