رواية زوجتي الفصل الثاني 2 بقلم ذات الخمار

رواية زوجتي الحلقة الثانية 2 بقلم ذات الخمار

رواية زوجتي الجزء الثاني 2 بقلم ذات الخمار

 رواية زوجتي البارت الثاني 2 بقلم ذات الخمار

رواية زوجتي الفصل الثاني 2 بقلم ذات الخمار

رواية زوجتي الفصل الثاني 2 بقلم ذات الخمار

قاطع حديثهم صوتها وهي تقول: ابيه 
فهد بقلق: مالك ي حبيبتي 
ورد بصوا رقيق: عندي صداع 
ليقول لها فهد: تحبي ارقيكي 
ورد: ياريت 
فهد: طيب ي حبيبه قلبي ادخلي تاخدي شاور انا هطلع لك لبس وبعدين ارقيكي ونروح مشوارنا ماشي ي حبيبتي
ورد: اوكي ي ابيه 
ليحملها فهد لداخل الحمام ويساعدها في ملئ البانيو ووضع الشامبو بداخله ليقول بحنان: انا بره لو احتاجتي مساعده ناديني 
لتحمر خجلا وتقول: تمام 
ليقبل وجنتيها ويخرج سريعا.. 
فهد لنفسه: اوباااااا انا نسيت الواد ع الخط لسه 
فهد: اي يا اسد 
اسد: اي ي ابني اشتغلت بيبي سنتر ولا اي.. 
فهد بضيق: اخلص لسه قدامنا ساعتين ع المكان دا تسبقني قبلها ع المكان دا ************
اسد: مكان اي دا 
فهد: دا عنوان نهي صاحبتها اكيد ورد مش هتتحرك من غيرها ف لازم تقنعها ان شالله لو هتخطفها.. 
اسد: تمام.. 
ليغلق فهد الخط بوجهه.. 
ليسمع صوت معشوقته وهي تقول: فهدد فهدد 
استغرب فهد ف اول مره تناديه باسمه ليتجه ناحيتها ويقول بحب: ي نور عين فهدك.. 
ورد بخجل: ناولني هدومي 
ليذهب فهد لدولابها ويخرج لها ادناء من اللون الزيتي ويعطيه لها ويقول: هتعرفي تلبسي 
لتهز راسها بخجل بمعني نعم 
ليجلس فهد علي الفراش ينتظر ندائها له ف هي لن تستطيع ارتداء ثيابها 
ورد بخجل: ابيه 
فهد: ايوه 
ورد: احم ساعدني 
ليبتسم فهد بحب ويقول: تعالي 
ويسحبها لداخل حضنه بحنان لتدفن وجهها في صدره من شده خجلها لينتهي من الباسها ويسحب مشط صغير ويجلسها علي كرسي امام التسريحه ويمشط لها خصلاتها بحب 
وساعدها في ارتداء خمارها ونقابها ليرفع النقاب قليلا ثم يقترب منها ويهمس امام شفتيها بأسف: اسف علي الل هعمله اسف جدا 
ليقتحم عذريه شفتيها بعنف وبعدها يلين ف تتحول لقبله حب شغوفه جعلت يدها لا اراديا تلتف حول عنقه وتسحبه لها ليزداد في تقبيلها وينتقل لرقابتها يطبع عليها صكوك ملكيته ويقبل بعنف راق لها ويترك علاماته الزرقاء علي رقابتها ليبتعد بعد قليل وينظر لها فقد كانت حقا لوحه فاتنه خدودها الحمراء بفعل الخجل تورم شفتيها بفضل قبلاته والعلامات الزرقاء علي مقدمه صدرها ورقبتها راقت له ليضمها بشده ويقبل رأسها عده قبلات متتاليه ويقول بحزن: هتوحشيني اويي.. 
لتهبط دموع عينيه لا ارديا لتقول الاخري بضحك: هموت ولا اي.. 
ليقطع كلامها بشفتيه ليسحبها لعالمه مره اخري.. 
..........................  .................................  .....................  .  ......
*"في مكان اخر "*
وصل اسد للعنوان المطلوب وصعد للشقه رقم ٤ 
رن اسد جرس الباب لتفتح له طفله صغيره وتقول بصوت طفولي: عايث مين (عايز مين) 
لينخفض اسد لمستواها ويمرر يده في شعرها بحب وابتسامه ويقول: دا بيت الاستاذه نهي؟ 
البنت: قثدك ماما نهي (قصدك ماما نهي)
اسد: ايوه يقمر قصدي ماما نهي تروحي تناديهالي.. 
البنت بحزن: بث مامي بتعيط 
اسد بحنان: لي كدا ي حبيبتي 
البنت: علثان بابا ضلبها جامدد (علشان بابا ضربها جامد) 
اسد بغضب لا يعرف سببه: ضربها ازاى 
البنت بدموع: ضلبها جامد وسابها ومثي (ضربها جامد وسابها ومشي) 
اسد: طيب ادخلي ناديها 
البنت: هتضلبها (هتضربها) 
اسد: لا هنمشي 
البنت: هييييي يا مامي ي مامي
نهي بحب: مين الل بيخبط ي حبيبه مامي 
البنت: عمو بره عايز يثوفك 
نهي: عمو مين 
لتلبس نقابها علي عجله وتنظر له من العين السحريه ف تجد شاب طويل قمحاوى البشره ذو لحيه. خفيفه جسده رياضي بارز العضلات وعيونه رصاصيه 
لتفتح الباب وتقول: السلام عليكم ورحمة الله 
اسد: وعليكم السلام ورحمة الله استاذه نهي 
نهي باستغراب: مين حضرتك 
اسد: والله الوضع ****** ومستر فهد بعتني لحضرتك علشان تستعدي وتيجي معايا
نهي بفرحه: بجدد
اسد بابتسامه: ايوه 
لتقول له: دقيقه بس اجيب شمس واجي معاك 
لتسحب شمس من يدها وتخرج بسرعه وتقول: يلا 
لينحني اسد ويحمل شمس ويقول لنهي: تقدري تظبطي نقابك وتظبطي حالك 
لتبتسم لحنانه وتقول: شكرا.. 
لينزلوا درجات السلم بهدوء 
ليسمعوا صوت يقول: والله عال رجاله داخلين خارجين عندك طول الليل والنهار ي خاينه دنا لازم اقتلك 
وفجأه صوت رصاصه دوى في ارجاء المبني واستقرت داخل احدهم..
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث اضغط على : ( رواية زوجتي الفصل الثالث )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية زوجتي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-