رواية نجمة القاسي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم شهد هاني

رواية نجمة القاسي الحلقة الثانية والثلاثون 32 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي الجزء الثاني والثلاثون 32 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي البارت الثاني والثلاثون 32 بقلم شهد هاني
رواية نجمة القاسي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم شهد هاني

رواية نجمة القاسي الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم شهد هاني

صالح: طبعآ طبعآ انا هخرج بس لو عوزتي حاجه انا بره تمام.
نجمه: ضحكت وقالت تمام يا صالح.....خرج صالح.
قعدت نجمه حطت راسها علي المخدره افتكرت الفلاش باك الي حصل بينها بين عمها..
رؤوف:هتوفقي علي الي ققوله ولا تقولي علي ملاك قاسي حبيب القلب يا رحمان يرحم.
نجمه:لا هوافق المهم انك تبعد عنهم هنا ارجوك.
رؤوف:اول حاجه هنفهم صالح ابني انك هربانه من الفرح عشان بتحبي هو مغصوبه علي قاسي بيه.
نجمه:بس انا مبحبوش انا فعلا بحب قاسي انا كده بضحك علي ابنك .
رؤوف:هتسمعي كلامي ولاا..
نجمه:بخوف كمل يا عمي 
رؤوف:تاني حاجه هتقولي لي قاسي انك بتحبي صالح عاوزه يطلقك عشان تجوزي ابني انك كنتي بتضحكي عليه.
نجمه بصدمه:لسه هتكلم.
رؤوف:طبعا لو حصل حاجه غير الي قولتها دي قولي يا رحمان يرحيم انا مبيهمنيش حد اي حد  بدوسه..................بس عشان ابني عاوزك انا معوزش اكسر قلبه وبس.
رجعت ملاك:من العوده الماضي هي حضنه الخاتم الي جابه ليها قاسي قاعده بتفتكر كل لحظه حلوه حصلت م بنهم لحد م نامت من كتر العياط الإرهاق بتاع اليوم طويل المرهق.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
قاسي:ساق العربيه بتاعته مشي بيها بعيد عن المكان الي في حببته الي مفكرها خانته.
قاسي بيهز راسه  وهو بيفكر فكلامها وبقت دماغه هتن"فجر من التفكير ولولا الچي بي اس اللي هو حططهولها فا الخاتم اللي هيا لابسها مكنش عرف دلوقتي انها هربت عشان تخونه وكمان لان كان متوقع انها ممكن تهر"ب فاي وقت عشان كدا حطلها جي بي اس من غير ما حد يعرف نهائي عشان لو هر"بت يعرف يوصلها  عشان كدا قدر يعرف مكانها بسهولة وبيدخل  قاسي علي طريق الفلا بتاعته بينزل من الفلا بيخش بيتصدم من حبيبه..
حبيبه:, واقفه لبسه فستان سهره بتقول اهلا يا بيبي قولت زمانك جاي تعبان مهنش عليا امشي من غير م اطمن عليك.
قاسيييييييييي:هنا وصل لي كميه غضبه افتكر الي حبيبه عملته فيه هي ونجمه وحس انوا مش راجل كافي ليهم عشان يتخان من الاتنين ........ بيقرب من حبيبه بيقول بجنون خلاص اللعبة انتهت ودلوقتي انا اللي بحرك مفاتيحها
وكل حاجه تحت ايدي انا وكل حاجه هتمشي زي منا عاوز وبس.
حبيبه:لسه هتقرب منه.
قاسي: بينزل علي وشها باقلم قوي جدا وقال بره يا زباله كلكوا صنف زباله بره بره مش عاوز اشوف حد منكم بيخطي فيله قاسي سيوفي انتوا فاهمين....
حبيبه بتصدم بتخاف:بتطلع تجري من قدامه هي حاطه أيدها علي مكان القلم.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
ليث:بيوصل المركز دخل الأوضاع الي فيها ملاك وقال ملاك.
ملاك:لفت ليه وقالت الحمدلله انك جيت عشان أخرج ورقه طلاقي توصل.
ليث:بيمسك ايد ملاك قدام الظابط بيطلع بيها بره بيفتح باب العربيه بيدخلها جوا..
.
ملاك:بغيظ ابعد عني انت بتعمل اي مش عاوزه اروح معاك انت فاهم.
ليث:ولا كأنه سامع حاجه بيدور العربيه بعد ربع ساعه بيوصل قدام الفلا بتاعته بيفتح باب العربيه بينزل بيمسك ايد ملاك بيدخله الفلا.
بتكون قاعده ساره:علي كنبه حطه رجل علي رجل.
ليث:بيقف قدامه بيقول بصوته رعب كل الي واقف انتي بتعملي اي هنا يرخيصه.
ساره بغضب:بتقوم تقف بتقول دلوقتي بقيت رخيصه كنت زمان البطه العفيفه.
ليث:انتي بتعملي اي انتي كنتي غلطه في حياتي قبل م اعرف ملاك انتي فاهمه.
ساره:هي أحسن مني في اي عشان تفضلها عليا.
ليث:راح عند ملاك مسك أيدها وقال احسن منك في كل حاجه كفايه اسمها الي بيعبر هي اي أنها ملاك نازل من سما.
ساره بغضب:م انت متعرفش م انا سمعتها صوتك ناويه تطلق منك.
هنا دور ملاك:عرفت انها موضوع قديم جايه توقع م بنهم راحت ماسكه ايد ليث وقالت مين قالك كده ياحببتي كل الي اتقال اشاعات انا وليث احباب انتي بقا الي ملكيش مكان في وسطنا اتفضلي بره ..
ساره بغيظ:خدت شنطه بتاعتها وقالت استنا عليا يا ليث.
♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️♥️
عند نجمه:نايمه في ثبات حست بي ايد بتمشي علي وشها اتخضت وقالت اعااااااااااااااااااا 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والثلاثون اضغط على : ( رواية نجمة القاسي الفصل الثالث والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية نجمة القاسي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-