رواية أحببت سمراء الحلقة العاشرة 10 بقلم شروق مصطفى
رواية أحببت سمراء الجزء العاشر 10 بقلم شروق مصطفى
رواية أحببت سمراء البارت العاشر 10 بقلم شروق مصطفى
رواية أحببت سمراء الفصل العاشر 10 بقلم شروق مصطفى |
رواية أحببت سمراء الفصل العاشر 10 بقلم شروق مصطفى
حياه خرجت بره المستشفى تشم هوا وفجأه جه اتصال ل أسد
أسد الو يا حمزه
حمزه انا عرفت معلومه جديده يا أسد باشا عن سعد الأحمدي سعد الأحمدي متورط مع شبكه مافيا كامله
فلاش باك
حمزه دخل المكتب عند قاسم واسد
حمزه انا كلفت ناصر انع يرقبهم وعرفت عنهم بلاوي
أسد عرفت اي ياناصر
ناصر انا شاكك في حاجه بس لما اتأكد هقول تاني حاجه هو هينزل مصر علشان عايز يتخلص من البنتين علشان الورث يبقي ليه لوحده هو وابنه تالت حاجة مسكت عليه دليل قت....ل رجل الأعمال جابر البحيري
أسد وقاسم بصوا لبعض بصدمه جابر البحيري اي علقته بيه
ناصر علقته بيه انه كان رئيس من رئساء المافيا
قاسم وايه علقته برضوا
ناصر سعد الاحمدي جزء منهم لكن لسه معرفش وممسكتش عليه دليل وجابر اعله منه في المنصب علشان كدا اتخلص منه وخلي بالك يا أسد باشا هيحاول يأذي ابنك عمر في حياه او يأذي حياه
أسد وكتاب الله الي هيقرب من ابني لكون مفترسه
قاسم أسد اهدا احنا لازم نوقعه في شر اعماله دا خطر علي البلد مش ابنك بس
ناصر متخفش يا قاسم باشا انا ليا زميلي ظابط هكلفه بالمهمة دي وهيكون قدها أنشأ الله
حمزه عن اذنكم بقي
قاسم واسد اتفضلوا
باك
فجأه عدت عربيه سوداء قدام المستشفى ونزل منها اتنين وخدروا حياه وهي فضلت تقاوم لكن مقدرتش واغمي عليها
سليم شاف كدا طلع يجري علي عمر
في المستشفى
سليم الحق ياعمر في اتنين وقفوا قصاد المستشفى وخطف..وا حياه
عمر بغضب يعني اي خطفوها طب ازاي
سليم إزاي اي مش ناقصه غباو..ه بقولك اتخطفت
نجمه ببكاء يعني اي حياه في خطر عمر بالله عليك دي الي بقيالي في الدنيا رجعهالي ونبي
عمر جري علي قسم كميرات المرقبه هو واسد مع انهم في حزن بسبب حاله طيف لكن حياه ملهاش ذنب انها تتاذي بالشكل دا هي متستهلش كدا وغير ان عمر فعلا حبها من كل قلبه
جريوا علي قسم الكاميرات وشافوا الي حصل
أسد عمر طلع نمره العربيه وانا هتصرف
أسد الوا يا ناصر كلم ادهم الظابط حياه اتخطف..ت من قدام باب المستشفى
عند حياه حاولت تفتح عيونها لكن كانت عيونها وهي متربطين وبقها مكتوم
عامر بضحك يجعلوا عامر يا حياتي امممممم انهارده ممكن تبقي دخلتك او خارجتك علي حسب بقي انتي ورأيك
حياه فضلت تحاول تفك نفسه بعصبيه
عامر لو عملتي اي مش هتقدري بس جدعنه مني هفك بقك وفعلا فك بقها
حياه بغضب سبني ياجبان ياند..ل انت واحد حق.ير
عامر جبا..ن وند..ل وحق..ير وحاجه كمان انا طما..ع اوي
حياه اتفوه وتفت في وشه
عامر مسح وشه بغضب وضر""بها با*لقلم
حياه هخاف منك انا كدا وفجأه جبها من شعرها
حياه بوجع سيب شعري يا جب...ان بقولك سيبني
عامر انا هتجوزك وهوريكي الجبا.ن دا ممكن يعمل اي كويس ماشي ياحياه ماشي.
اميره متخافيش ياحببتي هتبقي كويسه
نجمه ب انهيا...ر خايفه يحصلها حاجه او تروح مني زاي ابويا وامي
ليل اهدي يانجمه احنا جنبك وكمان اختك هترجع
نجمه مسكت ايد ليل وقالت خليك جنبي متبعدش
ليل اتصدم لكنه فضل جنبها وهي في حضن اميره
ادهم الوا يا اسد باشا المكان هو...... لكن استعجلوا حياه في خطر انا هسبقكم علي هناك اسيطر علي الموقف
ناصر وانا هكون معاك يا أسد باشا انا جيالك
أسد متتاخرش نتقابل علي الطريق يله ياعمر ونزلوا يجروا
الماذون انا اسف مش هقدر اكتب الكتاب والعروسه مش موافقه
عامر لف حوالين الكنبه مرتين ومسح علي وشه وطلع المسدس معاك خمس دقايق تخلص فيها الجوازه علشان مخلص..ش انا عليك فاهم
المأذون بخوف فاهم فاهم
حياه بدموع يارب ساعدني يارب وفجأه حست بدوخه
واغمي عليها بعد مرور يومين فتحت حياه عيونها لقت نفسها في المستشفى وعمر قاعد جنبها وايد متجبره
حياه انت وانا انتوا
انا وانت سوا ياحبيبي انا الاه قائل الجمله طيف
حياه بفرحه طيف الف حمد الله علي سلمتك
طيف الله يسلمك ياقلبي بس قلبك كان قاعد جنبك يومين ومسبكيش
حياه اتكسفت
تعالوا نعرف اي الي حصل عمر دخل لقي حياه مغمي عليها وعامر خلاص الماذون هيكتب كتابه عمر مسكه رنه علقه وبعدين حصل شجار جامد وعمر اتصاب خطأ في دراعه ونقلوهم علي المستشفى وعامر وسعد اتسجنوة بعد مرور عام....
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أحببت سمراء )