رواية أحببت ملتزما الحلقة الحادية عشر 11 بقلم سلمى فكري
رواية أحببت ملتزما الجزء الحادي عشر 11 بقلم سلمى فكري
رواية أحببت ملتزما البارت الحادي عشر 11 بقلم سلمى فكري
رواية أحببت ملتزما الفصل الحادي عشر 11 بقلم سلمى فكري |
رواية أحببت ملتزما الفصل الحادي عشر 11 بقلم سلمى فكري
محمد وصل ابتسام و طلعت بيتها
ابتسام : ماما انا و ملحقتش تكمل لان لقت ايد مامتها نازله علي وشها
فاتن : دي اخره تربيتي فيكي راكبه عربيه مع واحد و كمان بيوصلك لحد البيت
ابتسام : ي ماما اسمعيني مش زي ما انتي فاهمه
فاتن : ادخلي اوضتك مش عاوزه اشوفك تاني
ابتسام : بس ي ماما
فاتن بغضب : قولت ادخلي اوضتك
ابتسام دخلت اوضتها بانكسار و ندمت انها ركبت مع محمد بس مكنش عندها حل غير ده غيرت هدومها و قالت هتطلع تصالح مامتها
ابتسام : ماما اسمعيني مش انت معودانا ان احنا صحاب خليني احكيلك
فاتن : تحكيلي ايه انك بتعرفي واحد من ورا اهلك
ابتسام : و الله العظيم ي ماما الموضوع مش كده
فاتن : طب انتي ليه راكبه معاه و اتاخرتي ف الشغل
ابتسام حكتلها اللي حصل : بس كده
فاتن : ي تري اخوكي تليفونه مقفول ليه
________________________________________
رعد لما راح عشان يشوف البنت خدروه و خدوه معاهم و تقي فاقت حاولت تتحرك بس لقت نفسها مربوطه بتبص حواليها لقت رعد جنبها استغربت
تقى : هو اي اللي حصل
رعد : مش عارف هما حاولو يخطفوكي و انا لما حاولت اتدخل خدرونا معرفش اي المكان ده + هما ليه يخطفوكي انتي تعرفيهم
تقى : لا اول مره مع اني اوقات بروح متاخر عن كده
رعد : انت ليك عداوه مع حد
تقى : لا ماليش
و هنا دخل واحد ملثم مش ظاهر شكله
الراجل : اهلا تقى هانم مشرفانا هنا
تقى : انتو مين و عاوزين مني اي
الراجل : لما الراجل الكبير يؤمرنا هنفذ دي قرصه ودن بس
رعد : قرصه ودن ل مين انتو تعرفوها ازاي اصلا و ايه علاقتكو بيها
الراجل : انت بقي حبيبها ولا اي بالظبط
رعد : و انت مالك سيبنا نمشي من هنا
الراجل : لما يجلنا اوامر ب ده و مشي من قدامهم
تقى : هما هيعملوا فينا ايه
رعد : متخافيش ميقدروش يعملوا حاجه
تقى : ازاي بس و بعدين انا ماليش دعوه بيهم
رعد : اهدي بس مش هيحصل حاجه
________________________________________
في فيلا الشناوي
احمد : معاذ هي تقي جت
معاذ : لا ي بابا لسه مجتش انا برن عليها فونها مقفول
احمد : ازاي الوقت متاخر اوووي
معاذ : انا هروح لصحبتها اللي كانت معاها
احمد : تروحلها فين يابني احنا بالليل
معاذ : امال اسيب اختي
معاذ راح بسرعه لبيت ملك اللي كان راحه قبل كده و هو بيوصل تقي عندها و قعد يخبط عليهم فتحتله ابو ملك و استغرب
ابو ملك : خير يابني انت مين
معاذ : حضرتك والد ملك
ابو ملك : ايوه يابني خير في حاجه
معاذ : ممكن حضرتك تندهلها
ابو ملك : طب اتفضل يابني ميصحش تقف ع الباب
معاذ : معلش ي عمي بس اندهلها
ابو ملك : طب ادخل بس الاول
دخل معاذ و هو محرج انه جاي ف الوقت ده و ملك طلعتله
ملك : بشمهندس خير تقى فيها حاجه
معاذ : هي تقى فين
ملك : تقى وصلتني من بدري و روحت عشان كانت تعبانه
معاذ : انت بتقولي ايه
ملك : اه و الله هو في اي
معاذ : تقي مرجعتش البيت لحد دلوقت
ملك : يالهوي ازاي
معاذ : انا اسف ي عمي لو سببتلكوا ازعاج
ابو ملك : البيت بيتك يابني تشرف في اي وقت
معاذ : تسلم ي عمي انا هروح ادور علي اختي
ابو ملك : ربنا يرجعهالك بالسلامه
معاذ : امين ياارب
و مشي معاذ من عندهم و فضل يلف حيران مش عارف راحت فين و فجاه جاله اتصال من نمره غريبه
المجهول : لو عاوز اختك ترجعلك تعالي عند ............ هستناك دلوقت و قفل الخط
معاذ قرر يروح و راح المكان ده و استغرب و اتصدم لما لقي ........
يتبع....
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على : ( رواية أحببت ملتزما الفصل الثاني عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أحببت ملتزما )