رواية حب عبر السوشيال ميديا الحلقة السادسة عشر 16 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا الجزء السادس عشر 16 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا البارت السادس عشر 16 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل السادس عشر 16 بقلم نورا محمد |
رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل السادس عشر 16 بقلم نورا محمد
محمد رجع البيت وطلع على جناحه خد دش وطلع وهو عاري صدر قرب من اريج وهي نايمه قد ايه هي أموره وتحس انها طفله شعرها مغطي وشها قرب منها و دفن وشه فى رقبتها بتلذذ ورفع وشه ولمس على شعرها وبقي يمشي أيده بحنيه على وشها عينيها خدودها لحد ما وقف عند شفايفها باسهم جامد بطريقه غبيه
اريج بنوم هي بتتوجع: اااه ١٦
محمد كان مكمل وأيده بتتحرك بحريه على جسدها
اريج بصدمه:اه بتعمل ايه يا محمد
محمد بدموع: اريج انا بحبك بحبك انا اسفه
اريج : بس يا محمد ابعد شويه
محمد : لا مش هبعد انا عايزك
اريج بهدوء : وانا مش عايزاك
محمد بحزن بعد : ليه
اريج بصوت عالى : علشان هنتطل ممممم
محمد التهم شفايفها فى قبله استمرت لبعد الدقائق وابعد للاحتياجها للهواء: اوعي تكمليها انتي ليه وبقي يوزع على كل انش فى وشهها بقبلات رقيقها مثلا الفراشات
اريج بضعف : ابعد
محمد بحب : مقدرش وكان مكمل
اريج فاقت وزقته: انت اي يا خي حيوان
محمد بعصبية: لمي لسانك احسنلك
اريج بقوه مزيفه: متقربش مني
محمد بسخريه: ليه بقي انتي ناسيه انك مراتي واقرب وقت ما احب اقرب
اريج رجعت لورا وقالت : كان زمان احنا هنتطلق
محمد بابتسامه خبيثه: رجعتي لورا ليه
اريج : بقولك لو مطلقتنيش انا هخلعك وهتجوز كمان
محمد بجنون: مين دا بقي
اريج بخوف فشلت اخفاءه: وانت مالك
محمد بعصبية شدها وارتطم بصدره : احمد ولا مصطفي ولا حد تاني ااااه انتي بتضربني بالقلم
اريج بشجاعه: لما تسوء سمعتي لازم اضربك علشان تفوق اظن حضرتك عارف تربيتي كويسه ولو شاكك طلقني
محمد وهو بيفك الحزام : طلاق مش هطلق وانا عارف هربيكي ازي
اريج باستسلام ودموع: هئ هئ اضرب يا محمد هئ هئ اضرب ولا اقولك هئ هئ انا عااايزه اموت اقتل**ني مسكت أيده وحطتها على رقبتها
وكملت بعياط اقتل***ني ونبي انا عايزه اموت هئ هئ خلاص مفيش حد بيحبني هئ هئ عارف يا محمد انا حبيت الحياه علشانك حبيت انسان مشفتش منه غير الاهانه والشك والكره والضرب حاولت اكرهك بس قلبي اتعلق بيك وبحبك وعلشان كدا اقتل***ني وبكت بحراره
محمد قلبه وجعه عليها و خدها فى حضنه وبقي يرتب على ضهرها
اريج بعياط: ابعد
محمد بندم: طيب اهدي
اريج بانهيار: مش هاهدي ابعد عني
محمد ضمها ليه اكتر لحد ما احس برتخاء جسمها عرف أنها نامت شالها وحطها على سرير ونام وهي فى حضنه بعد تفكير عميق
__________________________
يوسف طلع وفتح الباب وجري على مكه
مكه كانت نايمه على بطنها وصوت عياطه وشهقاته عاليا اوي
يوسف بخوف:مكه مالك
مكه وهي بتمسح دموعها: مفيش يا ابيه
يوسف بحزن : ابيه تاني
مكه بقلق: ا ااصل ماااما زعلت
يوسف بتغير الموضوع: عارفه انا كنت جايب شيكولاته وورد لحد وعدني مش هيعيط تاني ويقول يوسف مش ابيه قالها بسخريه
مكه ببراءة: طيب انا ارضي مين دلوقتي ماما ولا انت
يوسف بابتسامه: احنا الاتنين
مكه بعبوس طفولي: ازي بقي
يوسف بضحكه رجولية: تقولى يوسف ليا وقدام ماما تقولى يا ابيه اي رايك وغمزلها
مكه بدلع فطري: يوسف
يوسف لم يصبر والتهم شفتيها بقبلات عديده
مكه كانت بتعيط وحاولت تبعد
يوسف سابها وهو ندمان أنه خوفها: مكه انتي خايفه مني
مكه وهي بصه فى الارض :لاء بس كدا غلط وعيب
يوسف كان فرحان أنه مش خايفه منه : تصبحي على خير يا ملاكي
_______________________
تاني يوم الصبح
اريج كانت نايمه فى حضن محمد وهو صاحي سرحان
اريج بتململ صحت و عيونهم بس الى كانت بتتكلم
اريج حاولت تبعد لكن محمد كان ممسك بها جيدا
اريج بزعل: ممكن تبعد
محمد بحب مع حزن: مقدرش ابعد عن حياتي
اريج بسخريه: اه بإمارة البنات إلى بتكلمهم على النت
محمد بتعب: وانتي كنتي منهم وبقيتي شايله اسمي
اريج بصدمه: بس عمري ما اتخطيت معاك الحدود كلامنا كان محدود
محمد قام وحط أيده على رأسه : غلط غلط
اريج بندم: انا عارفه ان كلامنا غلط بس انا معدتش حدودي ولا انت
عمرك ما سمعت صوتي ولا شوفت شكلى ولا اتكلمنا كلام كدا
انا كنت بحكي عن مشاكلي وحياتي وانت كمان
انا محترمه ولا مكنتش اتجوزتني
محمد بتنهيد : مش عارف مش عارف
اريج بدموع: مش عارف ايه بظبط قصدك اني مش محترمه يبقي دا سبب معاملتك ليا صح
محمد بدون وعي : يعني إلى بتكلم واحد تكلم عشره
اريج ضربته بالقلم : لتاني مره تسوء سمعتي انا محترمه غصب عنك و عن الكل ولو مش عاجبك طلاقني طلاقني بالادب وخلينا نحترم بعض حتي لو مسيرنا الفراق
محمد جن جنونه وضغط على أيده بقوه : كل شويه طلقني طلقني انت ايه ولو يمكن شوفتي واحد على النت وعاجبك
اريج بعياط: اانت مش محمد مستحيل بس ااانت صح انا بكلم واحد وهتجوزه طاااخ طاااخ طاااخ طاااخ
محمد بقي يضربها بالقلام لحد ما وقعت على السرير وكانت منهاره وبتعيط بوجوع وصعبت عليه قرب منها وخدها فى حضنه بالعافيه وهي بتحاول تبعد عنه وهو بيقرب اكتر ومسح دموعها بشفايفه وهمس قدم شفايفها بشفايفه : انا بحبك بحبك بحبك انت ليا وبس وقبلها فى كل انش فى وشهها بقبلات رقيقها حتي تجاوبت معه وهنا اعتلاها واخد**ها فى عالم***هم الخاص
بعد ثلاثة ساعات
اريج
_____________________________
يتبع...
لقراءة الفصل السابع عشر اضغط على : ( رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل السابع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حب عبر السوشيال ميديا )