رواية حب عبر السوشيال ميديا الحلقة الثامنة عشر 18 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا الجزء الثامن عشر 18 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا البارت الثامن عشر 18 بقلم نورا محمد
رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الثامن عشر 18 بقلم نورا محمد |
رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل الثامن عشر 18 بقلم نورا محمد
نوران بفرحه: اخيرا يعني خلاص هنتجوز انا كمان هطلب الطلاق من جوزي
محمد : نتجوز انا مشغول دلوقتي سلام واغلق الهاتف دون سماع ردها غافل عن تلك التي تسمعه من البدايه
اريج قفلت الشنطه الترول وكانت ماشيه
محمد ببرود : استني هوصلك
اريج بحزن: مش عايزه اعطلك يا عريس اه صح الف مبروووك
رايحه فين يا رايح
اريج بدموع : اخيرا اتحررت هتوحشيني يا ماما
مامت محمد بصدمه : يعني ايه
اريج وهي بتحضنها: انا ومحمد أطلقنا
مامت محمد بصراخ : ايه كيف داااا حصل لاء مش هتمشي انتي بنتي قبل ما تكوني مرات ابني
اريج وهي بتطمنها : وانتي احلى ماما ولو انتي بتحبني هتسبيني امشي بنتك كانت محبوسه وبتتهان وكرامتها كانت فى الارض
مامت محمد بدموع: يعني هتمشي مين هيسال عليا
اريج بابتسامه ممزوجه بالحزن: انا طبعا كل يوم هكلمك وهو انا اقدر استغني عن ماما حبيبتي
يوسف بحزن: واخوكي ملوش نصيب
اريج بضحك : هو انا اقدر دا انتي الحته الشمال
يوسف بحنيه : طيب تصدقي انتي احلوتي هو طلاق بيحلو كدا
اريج بغرور : انا حلوه بكل حالاتي صح يامكه
مكه بعياط : هتوحشيني بالله متسبنيش انا بكره أبيه محمد
اريج وهي بتفتح دراعاتها تاخد مكه بحضنها : متخافيش وبعدين أبيه محمد بيحبك خالص والحكايه اني انا وهو مش متفاهمين مش اكتر وبعدين أبيه يوسف هنا وجنبك وماما بتحبك وانا هكلمكوا دايما انا لازم امشي
يوسف بمشاغبه : تعالى اوصلك وكمان افتح معاكي موضوع الجواز مني
يوووووووووووسف
يوسف بخوف وهمس: هو بيتحول ولا ايه
مكه بشماته: احسن يارب ياكلك
محمد: روح على الشركه وانا هوصل اريج
اريج بمقاطعة : ولا انت ولا هو انا هاخد اوبر يوصلني سلام
محمد شدها من أيدها: قولت هوصلك يبقي خلاص طلاق وطلقنا سبيني اوصلك
اريج بعدت بهدوء : ماشي يلا
اريج ركبت ورا فى العربيه
محمد بغضب: انا مش سواق الهانم
اريج بحزن: بس احنا دلوقتي بحكم المطلقين
محمد بحده: تعالى جمبي يلااااا
اريج بغضب نزلت وركبت بجواره : ارتحت كدا
محمد بغرور : اه
عدي وقت من سكوت
محمد : لو احتاجتي حاجه ابقي كلميني
اريج بحده:اخر واحد فى الدنيا احتاجله يبقي انت
انا مصدقت علاقتنا انتهت يبقي اكلمك
محمد بحزن: لدرجاتي
اريج بغل : واكتر انتي بتشك فيا مع اني مشفتش مني حاجه وحشه واهانه واتهانت ضرب ومقصرتش بنات وبتكلم خيانه وفى بيتي وعملت
محمد بتوتر : اي كلام دا
اريج بتعب : خلاص الكلام ملوش اهميه تصدق لايقين على بعض موت
محمد : مين هي
اريج بتعب واضح : إلى هتتجوزها انا عارفه كل حاجه شكرا على توصيله اريج نزلت وبعدين رجعت تاني
اريج : ياريت ورقة طلاقي توصل بسرعه
وفرت هاربه بسبب ملامحه التي تغيرت وعروقه الي برزت
محمد بغضب فضل يضرب الدريكسون بسبب كلامها وأنها بسهوله هتبعد عنه وكمان مبسوطه ومستعجله كمان
_________________________
عند يوسف
يوسف : بتعيطي ليه دلوقتي
مكه بشهقه : علشان أبيه طلق اريج
يوسف وقلبه بيتقطع: طيب ممكن تهدي
مكه بدموع: مش هما بيحبوا بعض ليه أطلقوا
يوسف : الحب مش كفايه لازم الثقه بين الطرفين يعني ربنا سبحانه وتعالى مقالش الحب قال موده ورحمه بالتالى لو كان فى مود ورحمه الحب هيجي هيجي لكن لو واحد بيحب وحده وكل يوم يضربها اكيد هيجي يوم وتكره أو على أقل تبعد
مكه ببراءة: انا مش هحب ولا اتجوز علشان متجرحش وابعد عن إلى بحبه زي اريج
يوسف بحنيه : لكل قاعة شواذ ومش كل إلى بيحب بينجرح في ناس تانيه عايشين في سعاده
مكه بابتسامه زادت جمالها: انت قمر اووووووي يبخت إلى هتتجوزك
يوسف بخبث: يعني يبختك بيا صح
مكه بغباء وغيره: لاء اقصد صاحبتك
يوسف بفرح وخبث : اه بس على فكره انا إلى بختي بيها دي بطل وحده كدا كلها أنوثة مش طفله
مكه بدموع : تقصد ايه انا ماشيه اااه ثواني وكانت فى حضنه
يوسف بحب : بتعيطي ليه
مكه بتوتر من قربه: ااااا اصل مفيش
يوسف بمشاكسه: مفيش ازي قولي
مكه رفعت عينها وبصت فى عينه تايهة فى بحر غرامه
مكه بتوهان: هو انت مش بتحبني
يوسف رد عليها بطريقه خلتها دأبت بين اديه ونسي الدنيا معاه بعد عنها عندما حس باجتياحها لهواء
مكه بحب : هو انا طفله
يوسف بحب : احلى طفله
مكه بعبوث طفولى: ابعد طيب
يتبع...
لقراءة الفصل التاسع عشر اضغط على : ( رواية حب عبر السوشيال ميديا الفصل التاسع عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حب عبر السوشيال ميديا )