رواية أريد الحياة الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم منى أحمد

رواية أريد الحياة الحلقة الثانية والثلاثون 32 بقلم منى أحمد
رواية أريد الحياة الجزء الثاني والثلاثون 32 بقلم منى أحمد
رواية أريد الحياة البارت الثاني والثلاثون 32 بقلم منى أحمد
رواية أريد الحياة الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم منى أحمد

رواية أريد الحياة الفصل الثاني والثلاثون 32 بقلم منى أحمد


رجعت حوريم وقالت ل جاسر ومريم انها عايوة ترجع الاوضه الي فوق السطوح رجعت الاوضه انها محطمه من كل حاجه
حوريه بدات تستعيد كل الزكرايات وبتقول انا مفتقداكي يا فرولاي ه انتي الوحيده الي حسستيني ب حنان الجده بس مستمتعتش بيه لغتره طويله كلوا مني انا انا السبب
عند مريم وجاسر
مربم ربنا يكون في عونها يا عيني عليكي يا حوريه
جاسر ربنا بيبعت البلاء ومعاه الصبر
مريم انت كنت عايز تقول حاجه
جاسر وهو دا وقته يا مريم
طب علي كدا حوريه هتعيش لوحدها
مريم اكيد هترفض انها تعيش معايا
رن تيليفون جاسر وكان معاذ
معاذ ازيك يا صاحبي فينك كدا مختفي
والله ابدا كنا عند حوريه
معاذ ب برود لي مالها
جار اصل فرولايه ماتت
معاذ قصدك الست الي عايشه معاها حوريه
جاسر ايوا
معاذ سلام دلوقتي يا جاسر عندي شغل
معاذ اخد الجاكت بتاعه وركب عربيته وخرج من الشركه
عند حوريه القت الباب بيخبط اتخضت لانها مبقتش تحس ب الامان
حوريه ب صوت تعبان ميين انا معاذ يا حوريه
فتحت الباب
معاذ البقاء لله يا حوريه
حوريه حياتك الباقيه
انتي هتعيشي هنا لوحدك
حورييه يعني هعيش مع مين
معاذ بس كدا خطر عليكي
حوريه لا انا كدا تمام
معاذ انتي صديقتي وغاليه عليا يا حوريه وكلنا هنقلق عليكي مينفعش تعيشي لوحدك
روحي عيشي مع مريم وجاسر
حوريه لا مش عايزه ازعجهم
معاذ طيب تعالي عيشي معاييا عندي قصر اختاري الاوضه الي عيزاها ومعايا جدي في القصر وامي يعني مليان
حوريه انا دلوقتي تعبانه يا معاذ اقفل الموضوع
معاذ طيب انا همشي
عند نورة اما
اشيل المكتب دا مديق الاوضه واروق ورا منه كانت شغاله زي الخدامه وبتفكر تسافر
بتشيل ورا المكتب لقت كرت
نوره حطت ايدها ع بوقها
بنتي دي اكيد صورت بنتي بس حسه شوفت ملامحها فييين ياربي افتكري يا نوري افتكري
مرات ابويااا تعاااالي بسرعه
في اي الله يحرقك صرعتيني
نوره دي دي مش بنتي ايوا هي محروقتك طب ركزي
فتحت فونها وجابت صورتها هي وحوريه بص
ي بصي مش دي شبه دي
مرات ابوها صرخت هي هي محروقتك انتي لقيتيها فييين هربت وجابت العااار اناي شوفتيها فين ومعرفتيهاش
نورة بدات تفتكر الكلام الي حوريه قالته قالت ل نفسها غبيه يا نووورة كانت قدام عيني ومعرفتيهاااش الاقيها فين دلوقتي
عدي يوم وحوريه مش بيغمض ليها عين ومش قادرة تقعد في الاوضه بتقعد تعيط بمجرد ما تفتكر فرولايه
حوريه خلاص انا هطلع من الاوضه دي وانا محوشه فلوس ااجر اي بيت يكون حنين واعيش فيه
لتزم تكوني قويه يا حورريه لازم تقوي
لبست حورييه ونزلت تدور علي بيت بس ملقتش الي عيزاه
مريم كلمتها
الو حوريه
حوريه اهلا بيا مريم
مريم فينك
حوريه اديني بدور علي بيت ايجار
مريم انتي بتهزري يا حوريه بيتنا كبير
حوريه لا مش عايزة ازعجكم
مريم تزعجي مين وبعدين نتسلي مع بعض وتبقي معايا
حوريه خلاص هقعد معاكي علي ما الاقي مكان
حوريه اخدت شنطها وراحت عند مريم
مريم فتحتلها واخدتها ب الحضن تعالي ادخلي دخلت حوريه وهي بتقولهها دخليني اي اوضه اريح
دخلت حوريه الاوضه ونامت لانها بقالها كذا يةم مش بتنام
مريم اصحي يا حوريه من الصبح نايمه قومي الغدا وجاسر تحت ناكل مع بعض
نزلت حوريه ومريم اكلوا ومريم بتقول انا هجيب بيبسي وهاجي
حوريه وجاسر
جاسر كنت عايز اقول ل مريم بس مجتش فرصه
حوريه هطلقها يا دكتور جاسر
جاسر انا مكنتش بحبها وانتي عارفه امها كانت موصياني عليها ف مكنش هينفع بس دلوقتي
مريم سمعتهم وجرت ع اوضتها
جاسر بس دلوقتي اتعودت عليها وبحبها وعايز اعترفلها
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والثلاثون اضغط على : ( رواية أريد الحياة الفصل الثالث والثلاثون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أريد الحياة )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-