رواية وقعت في حب عرباوي الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفى

رواية وقعت في حب عرباوي الحلقة الرابعة 4 بقلم شروق مصطفى
رواية وقعت في حب عرباوي الجزء الرابع 4 بقلم شروق مصطفى
رواية وقعت في حب عرباوي البارت الرابع 4 بقلم شروق مصطفى
رواية وقعت في حب عرباوي الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفى

رواية وقعت في حب عرباوي الفصل الرابع 4 بقلم شروق مصطفى

نهار انت مين يا غبي انت 
فهد في نفسه ام واحده هبله هعوز اي 
فهد انا تبع بنتك حور 
انهار بدموع بنتي هي فين
فهد ادخل طيب الاول اتفاهم معاكي 
انهار خش واد ياكريم انزل جيب ببسي 
فهد لاء شكرا مش بحبه انا جاي في كلمتين وهمشي 
انهار قول بسرعه تعرف مكانها فين وهي فين 
فهد ايوا انا جاي علشان هي طلبت مني اطمنك عليها 
انهار يابنت الجز...مه هي فين 
فهد اسمعي الاول 
وقعد حكي ل انهار كل الي حصل مع حور 
انهار ذئب عبيط يوم ميفكر ياكل ياكل حور بنتي اغبي خلق الله 
فهد التصالح النفسي 
انهار كلت لحمه بنت الاي من غيري ماشي ياحور
فهد ب استغراب نعم 
انهار خدني لبنتي 
فهد تمام اتفضلي معايا 
هناك عند العرب 
عائشه كانت بتعلم حور تعمل سجاده يدويه 
حور الله انا عملتها شكلها حلو اوي
عائشه شكل الفهد اشمعنا 
حور انا همشي قريب حابه اسيب ذكري حلوا معاكم انا اتعلقت بيكم في ال ٤ ايام دي انتي حرفيا بقيتي اكتر من اخت ليا ولما اعرفك علي دلال هتحبيها اوي اوي ليفه قلبي والله 
عائشه بضحك بس شكلك بتتأثري بسرعه ب اي حاجه بتحصل 
حور انا اسمي الحقيقي عيوطه اساسا 
صالح حور انتي هنا دوختيني يابنتي عليكي 
عائشه تعالا ياخال 
صالح ازيك يا أش أش 
عائشه بخير يا خال حور اهي انا خارجه اشوف الباقي بقي 
صالح وريني رجليكي 
حور اتحسنت عن الاول 
صالح عالج رجليها وربطهلها وسكت 
حور انت سكت لي ياابو الصوالح 
صالح اتعودت عليكي وعلي جنونك وانتي خلاص هتمشي وتسبينا 
حور بدموع انت بجد حسستني بنعمه الاب انا عمري م هنساك علي طول خلي فهد يجي ياخدني ليك علي طول 
صالح مينفعش يابنتي انتي بنت وسمعتك وانتي ماشيه مع شاب دي غلط 
حور اجيلك بنفسي يا صلوحه متزعلش
صالح انا اعتبرتك زاي بنتي واكتر متنسنيش ياحوريتي 
حور فضلت تعيط هي وصالح كتير اوي
فهد كان سايق العربيه وكريم عمال يضربوا بالقفا كل شويه 
انهار عيب ياحبيبي 
فهد ب ابتسامه غضب ولا يهمك ياخاله وكان بيجز علي سنانه 
كريم متجزش وضربه قفا كمان
فهد فرمل العربيه جامد ونزل انهار وابنها وحطهم فوق العربيه وربطهم 
انهار يابن العبيطه نزلني ياض انا قد امك يابن الجزمه ياكريم يا جيبلي الكلام علي طول 
كريم ب فرحه بصي الحمامه ياماما السما جميله 
وصلوا المكان وفهد نزل انهار وكريم عند حور 
انهار اه ياصداع انت يالا غشيم متتكلمش معايا تاني فين بنتي 
فهد جوه وبص لكريم حتته بصه 
كريم بخوف يله يله يماما ندخل دا ممكن يبلعنا
انهار دخلت علي حور وقالت بنتي قره عيني فلزه كبدي وحشاني ياجزمه 
حور حضنت امها وانتي اكتر ياست الكل 
انهار شوفتي الي مش بيسمع كلام ايه الي بيحصله 
حور شوفت ياست الكل شوفت 
حور جهزت حاجاتها وخلاص هتمشي 
صالح خلاص ياحور
حور خلاص يابابا بس علي وعدنا واه فهد دي ليك 
فهد ايه دي 
حور دي ذكري حلوه مني ليك سلام يامُهره 
مُهره ابتسمت اكنها فاهمه 
حور هتوحشيني يا اوشا 
عائشه انتي اكتر ياحوري والله 
انهار شكرا انكم عملتوا بنتي الفتره دي اكنها واحده منكم وسعدتوها وكمان رجعتوها لحضني تاني جملكم د فوق رقبتي 
صالح عايزه تردي الجميل 
انهار جداا
صالح خليها تيجي تزورنا علي طول 
انهار اكيد أنشأ الله يله يا حور
حور سلاموز يا قمرات وشاورت ب ابتسامه ومشيوا وكل واحد رجع لحياته الطبيعية.........
يتبع...
لقراءة الفصل الخامس اضغط على : ( رواية وقعت في حب عرباوي الفصل الخامس )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية وقعت في حب عرباوي )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-