رواية حرب العشق الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هالة أحمد

رواية حرب العشق الحلقة الخامسة والعشرون 25 بقلم هالة أحمد
رواية حرب العشق الجزء الخامس والعشرون 25 بقلم هالة أحمد
رواية حرب العشق البارت الخامس والعشرون 25 بقلم هالة أحمد
رواية حرب العشق الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هالة أحمد

رواية حرب العشق الفصل الخامس والعشرون 25 بقلم هالة أحمد

فجأه اسرر رفع المسد*س لفوق وقال بعصبيه: انت اتجننت يا حمزه 
حمزه بزعيق وهو بيبعدو عنو: لييييييه عملت كده ليييييييه 
سيف بزعيق: حمزززززه مينفعش كده انت كنت هتضيع نفسك حرام عليك 
امجد بتمثيل الحزن: شوف يا باشا شوف وبرضو مسامح في حقي 
سليم ببرود: اظن ان مهمتي خلصت كده عن اذنكم 
حمزه بجري وراه: انت مجنون ولا اييييه مهمه مين اللي خلصت يا حبيب اخوك ده لسه هتبدأ 
اسر بعدو عنو وقال: يا حمززززززه احنا في النيابه انت مستوعب 
امجد ببرود: يلا يا عشق تعالي معايا 
بس عشق جريت ع حمزه وحضنتو وعيطت وقالت: متسبنيش يا حمزه انت قولت انك هتفضل جنبي بالله عليك متسبني 
حمزه دمعه نزلت منو غظبن عنو وقال: هششششش اهدي يا عيون حمزه مش هسيبك والله مش هسيبك صدقيني 
امجد راح عندها وكان لسه هيشدها بس حمزه مسك ايدو بعنف وقال بنبره كلها تهديد: لو فكرت تحط ايدك عليها هقطعها*لك فااهم ولا لا 
امجد شد ايدو بخوف منو وقال بتوتر: يا باشا دلوقتي مراتي في حضن راجل غيري قدامك اعمل اي انا دلوقتي انا استحملت كتيرررر 
سيف كان باصص عليهم بحزن وقال: بيودعو بعض اي في اي مالك 
اسر ببرود: بقولك اي يا امجد 
امجد: نعم 
اسر بص حواليه وقال: مش ملاحظ ان سليم سابك ومشا 
امجد اتخض جدا وبص حواليه لقا فعلا ان سليم سابو ومشا قال بخوف وتوتر وهو بيرجع لورا: بقولكو اي اللي هيفكر يأذنيني هروح فيه في داهيه انا بتحما في الحكومه
وراح نحيه سيف وقال: احميني يا باشاااا احميني 
بس سيف بعد عنو وقال: هسيبلك المكتب 10دقايق يا حمزه تكون خليته يعترف بكل حاجه 
امجد بصلو بصدمه وحمزه ضحك بسخريه وراح عندو وقال: مفكر ان حد هيحميك مني ده انت لو رجعت بطن امك تاني هجيبك برضو. 
اسر بضحك: لا وكان بتحما في سليم وجاي فارد عضلاتو علينا 
عشق فرحت من جواها وقالت فنفسها: يارب خليك معايا.. 
حمزه شد كرسي وقعد قدامو وحط رجل ع رجل وقال ببرود: ها يا امجد هنعترف بكل حاجه ولا لا 
امجد بارتباك: لا مش هتعرف بحاجه 
اسر بسخريه: اممممم بقول اي يا حمزه احنا نتصل بأدهم الي واقف قدام بيت امجد عند امو واختو واخوه الصغير ونقولو يجبلنا امو تشوف ابنها الحلو كده واهي بلمره تعترف بأسم ابنها وحقيقتو كلها 
عشق شهقت بصدمه وقالت: اختو وامو اخوه دول فين دول ده كان قايلي انو ملوش حد 
حمزه ضحك بسخريه وقال: اهي كدبه من ضمن اكاذيبو الكتيررر اوووووي 
امجد نزل عند رجل حمزه وقال برجاء: هعملك كل اللي انت عاوزو بس بلاش ارجوك امي واخواتي ابوس رجلك بلاش 
حمزه بعدو برجلو وقال ببرود: تمام يبقا اتفقنا 
اسر راح جاب سيف.. 
سيف: هاا كلو تمام 
حمزه: عيب عليك تقول كده والله وانت معاك الرائد حمزه الفيومي 
سيف بضحك: مكنش فيه شك واحد في الميه يا صاحبي والله 
امجد وقف واعترف بكل حاجه.. 
سيف: عاوزين اوراق تثبت صحه كلامك يعني بطاقتك الحقيقه وشهاده ميلادك وكمان شهادة الوفاه المزيفه 
امجد: كل ده في بيتي العنوان ******في دولاب اوضه الاطفال 
اسر: هروح انا عشر دقايق وهكون هنا 
وبالفعل اسر مشااا... 
عشق بفرحه: انا مش مصدقه نفسي يا حمزه بجد 
حمزه ببتسامه تخطف القلب: قولتلك مش هسيبك حتي لو ع مو*تي يا عشق 
وبعد شويه وصل اسر ومعاه كل الاوراق اللي تثبت صحه كلام امجد 
سيف: تمام كده قررنا نحن سيف احمد وكيل نيابه الاهرام ان يتم حبس امجد محمد حسام اربع ايام ع ذمه التحقيق.. لتزيف مو*تو وتزيف هو*يه.. 
عشق بفرحه: الحمدلله يااارب الحمدلله 
حمزه قام حضن اسر وقال: اخويا والله العظيم 
اسر: تحت امرك يا حمزه انت اخويا 
حمزه: طبعا كده جوازي مفهوش حاجه وتمام صح يا سيف 
سيف: اكيد يا حمزه يلا طير انت بقا وعاوزك تعزمني انا والمدام قريب عندكو هااا 
حمزه بضحك: بس كدااا حاضر 
حمزه اخد عشق وراحو ع الفيلا.. 
عدا اسبوع ع ابطالنا ومفيش حاجه جديده في حياتهم غير ان حمزه طول الوقت جنب عشق وبيحاول يخفف عنها تعبها وكل اللي حصلها الفتره اللي فااتت وعشق الصغننه بقا اسمها عشق حمزه الفيومي رسمي.... وكل يوم حمزه وعشق بيقربو اكتر لبعض وكل يوم كان بيزيد كرهه وحقد شروق اكتر واكتر ل عشق... 
عشق بحب: جهز العربيه يا حمزه عاوزه نروح مشوار 
حمزه قام بسرعه وقال: عيوني يا حبيبت حمزه 
ونزل وهيا قامت جابت شنطه وجهزت فيها شويه حجات واخدتها وطلعت من اوضتها 
صفاء بضحك: خدي راحتك وملكيش دعوه بعشق الصغننه انا هاخد بالي منها ماشي 
عشق باحراج: ماشي حاضر بحبك يا صوفي 
صفاء بغمزه: انا مش عوزاكي تحبيني اناا هاا 
عشق ضحكت وقالت: حاضر 
ونزلت لحمزه حمزه استغرب من الشنطه اللي معاها وقال: اي دااا 
عشق بتوتر: ملكش دعوه 
حمزه: حاضر عاوزه تروحي فين يا ست البنات 
عشق: عاوزه نروح الشقه اللي كنت وديتني فيها غظبن عني دي فاكرها 
حمزه بستغراب: اشمعنا 
عشق: اصل عاوزه اهدي اعصابي شويه من كل اللي حصل ده 
حمزه بستغراب: حاضر يا حبيبتي 
عشق: عاوزين نعدي ع سوبر ماركت نجيب شويه حجات علشان الاكل وكده 
حمزه: عيوني
ووصلو بعد ساعات وعشق نزلت واخدت الشنطه وحمزه نزل وراها وهو مستغرب ومش عارف اي اللي بيحصل... 
عشق دخلت نضفت الشقه وكمان جهزت اكل وحمزه كان بيساعدها بكل حب... 
عشق بتوتر: بقولك اي يا حموزتي 
حمزه بضحك: نعم يا عيون حموزتك 
عشق: عوزاك تنزل تجبلي بيبس علشان نسيت 
حمزه: بتهزري صح ده اقرب سوبر ماركت هنا هيكون بعيد عن هنا بنص ساعه ومش هقدر اسيبك هنا لوحدك 
عشق اخدت منو الاطباق اللي كانت في ايدو وقالت: يلا بقاا اخلص 
حمزه: حاضر يستي عاوزه حاجه تانيه 
عشق: ممكن شويه شيبسي ع شكولاته وكده يعني 
حمزه برفع حاجب: ده انتي داخله ع طمع بقا 
عشق بضحك: يلا بقا يا رخممم
حمزه طبع بوسه رقيقه ع خدها ونزل... 
عشق جريت طلعت الحاجه اللي في الشنطه وكان فستان اسود رقيق طويل وليه فاتحه ضهر طويله وميكب وبرفيوم وسلسله رقيقه وبسيطه خالص... 
دخلت اخدت شاور وطلعت لبست الفستان وفردت شعرها الاسود الطويل وحطت ميكب سيمبل خالص وكأنها اميره هربانه من ديزني... وطلعت جهزت الاكل مع جو هادي وجميل وقعدت تستنا حمزه 
بعد شويه وصل حمزه واتفجأ من شكل الاكل الجميل والجو التحفه ده وفجأه طلعت عشق من الاوضه بخطوات بطيئة حمزه شهق بصدمه وقال: عشق 
عشق قربت منو وحمزه غمض عينو مستمتع برائحه البرفيوم بتاعتها فتح عينو ببطئ وقال: اي الجمال ده اي القمررررر ده 
عشق بكسوف: بجد 
حمزه قرب منها وحضن وشها الصغنن بكف ايدو وقال: مفيش اجمل من كده حقيقي مفيش اجمل منك في الدنيا دي كلها يا عشقي
عشق بعدت بكسوف وقالت: طب يلا علشان تاكل
حمزه ضحك بسخريه وقال: اكل اي بقاااا 
وشالهاا 
عشق بصدمه: حمزه نزلني 
حمزه بضحك: هشششش 
عشق بكسوف: حمزه استنا بس 
حمزه بحب: بحبك 
ودخلو الاوضه وحمزه حطها ع السرير بهدوء وبدأ يقرب منها وووو............  سكتت شهر ذات عن الكلام اللي مش مرحب بيه خالص ده... 
الصبح تشع اشعه الشمس الدافئه الجميله كان نهار لذيذ ومختلف عن اي نهار تاني عدا في حيات حمزه وعشق حمزه فتح عينو ببطئ وحس بحاجه تقيله ع صدرو بص وابتسم تلقائي لما لقا عشق في حضنو ونايمه بعمق وهدوء حمزه زاح شعرها وفضل يتأملها بحب..وقال: ياااااه اخيراااا يا عشق بقيتي ليااا وجنبي وفي حضني دلوقتي ده حلم ولا حقيقه.. 
قطع لحظتهم الجميله دي اتصال ع تلفون حمزه بص لقاه صفاء.. 
حمزه: اي يا حبيبتي 
صفاء بدموع: الحقني يا حمزه انا مش لقيه عشق كانت نايمه جنبي وصحيت ملقتهاش وقلبت الدنيا عليها انا خايفه يا حمزه ليحصل زي اللي حصل لاختها 
حمزه بصدمه: اقفلي انا جااااي حالاااا 
يتبع....
لقراءة الفصل السادس والعشرون اضغط على : ( رواية حرب العشق الفصل السادس والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية حرب العشق )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-