رواية هوس الحورية الحلقة الثامنة والعشرون 28 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية الجزء الثامن والعشرون 28 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية البارت الثامن والعشرون 28 بقلم أسيل باسم
رواية هوس الحورية الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم أسيل باسم |
رواية هوس الحورية الفصل الثامن والعشرون 28 بقلم أسيل باسم
مش موااافقة ي شيخناا قالتهاا حور بغضب
عمرو " شكلك مبتجيش ااالا بالعاافية
اااقت.....لي كل الموجودين ي بنى
نظرت له بعدم تصديق وهي تفتح فمهاا على آخره
لقد نزع المااسك عن وجهه ونزع جهاز مغير الصوت عند حنجرته
عمرو بضحك على شكلهااا " هااا هتتجوزيني ولاا ابداا
اقت.....لهم كلهم
ملك بمرح " واافقي ي حور اخويااا مجنون ويمكن يق....تلنا كلنا
عمرو للجميع " شكلهاا مش عاايزاني ي جماااعة
احداااهن بدلع " طب م تسيبك منهاا واتجوزني بداالهاا وانت اامور بالشكل ده
نظرت لهااا بشراااسة فجذبته من عنقه تق....بله اماام الكل تثبت للجميع ان هذااا الصيااد ملك لهااا فحسب هو من احتل قلبهاا هو والد طفلها وسوف يظل لهااا مهماا حصل
وهو مصدوم من ردة فعلهااا لكن نفض المفاجأة وانقض عليهاا ابعدته بعد فترة وهي خجلة من نفسهاا
اجلسته على الكرسي كأنه طفل وجلست بجانبه كان شي لم يكن
حور بشي من الخجل " ابدااا ي شيخنااا
ابتسم لهااا بحنان وعشق ضمها بعشق من كتفهااا وهو ينظر لعينهاا ويجب على أسئلة الشيخ .....
بااارك الله لكما وجمع بينكما في الخير _________$
قبل...هاا على شفتي..ها بعشق وهمس باذننهاا
اطلعي فوق في مفااجاءة مستنيااكي
نظرت. له باستفاهم كادت تسااله لكن جذبتهاا كل من ملك و داليداا وهم يصعدون بهاا للااعلى وهو ينظر لهاا بابتساامة واسعة
نزلت بعد دقائق ليتفاجاوء بحوريته الفاااتنة بفستاانهاا الأبيض مجسم على جسدهااا المثير غضب عند هذه الفكرة
كانت تنزل واخيهاا ممسك يدهاا وتنظر للوسيم ذو العيون الفيروزية محتل افكارها وقلبها وعقلها وروحها وابتسمتها تزيد وهي تشعر بكثيراا من الفخر انه أصبح زوجهاا هي فقط.
احتضن خصرهاا وهو يقبل جبينهاا عندماا استلمهاا من كرم شعر بالغير من الجميع يرد ان ينفرد بهااا
اخذ كل من الشبااب زوجته لسااحة الرقص
عمرو " قمر ي حورية
حور بحب " ااانت ال قمر ي عمرو
مش قادر أصدق السعادة ال انا حاسة فيهاا دلوقتي.
عملتلي فرح كل بنت بتتمنااه وجبت. ابن عمي يسلمني ليك برغم انك بتغااار عليااا من ااي راجل ربناا يقدرني واسعدك ذي م بتسعدني
عمرو بحب " خليكي جنبي. انتي سعادتي ووجودك معااياا كأني ملكت الدنياا ومافيهااا
حور. " واناا مش هبعد بعد كده ي عمرو حتى لو انت بعدت هفضل قاعدة على قلبك ومش هسيبك بعد اليوم
عمرو. " قلبي وعقلي وروحي ملكك اقعدي على. راحتك في المكان ال يعجبك
حور وهي بتضع رااسه على صدره " بحبك ي روحي
عمرو " ووانااا بعشقك ي حورية
_____
سليم " مبسوطة ي حبي
داليداا بحب " طول م انت حبيبي اناا مبسوطة دايما
سليم بحزن على حبيبته " بحبك اوي ي ديداا
داليدا بحب " وانا بعشقك
____
ايهم بضيق " مش يلااا بقى ي ملك
ملك " لا وسبني اارقص الحفل حلوة اااوي
تنهد بضيق وانخفض وحملهااا بين ذرااعيه وهو يتجه للخارج
ملك بخجل " نزلني ي ااايهم اانت ي سافل نزلني بقولك
ايهم " ده بعدك مش هنزلك الا في سريري ي حبيبتي
همس باذنها بحب " ده انتي هتتقطعي ي روح ااايهم.......
اخفضت رااسه بخجل في عنقه وهي تبتسم بخجل على زوجهااا
بعد وقت وصل بهاااا على الميناااااء
حملهاا وصعد بهاا على متن الخااارب انزلها على قدميها وامسك وجههاا بحب ويقب....لها قبلات متتالية وهو يسحب سحاب الفستاان ويتلمس ضهرها العااري بجرااءة ابتعدت عنه بخجل
انزلي تحت في أوضة صغيرة غيري فيها الفستاان والبسي وتعااالي
هزت رااسهاا بنعم وهي تتشبت بالفستان كي لا يقع ويعريهاا
دخلت لتلك الغرفة ووجدت ماايو سباحة من قطعتين فقط
شهقت بخجل "" بقى كده والله مش خارجة وابقى اتجوز على نفسك ي اايهم ي ساافل
ذهبت واغلقت البااب عليهااا بالمفتاااح ابدلت فستانها لكن لم تجد ما قد ترتديه الا بورنس احكمت ربطه وجلست تسرح شعرهاا
وتتخيل ردت فعله عندماا يعلم بفعلتهااااا.....
بعد ربع ساعة استمعت لصوته الغاضب وهو ياامرهاا بفتح البااب
ايهم بغضب من الخارج " هزعلك ي ملك لو مفتحتيش البااب ده
ملك "" مش هفتح انا عرفة دماغك فيهاا ااي وبقولك مش هيحصل الدكتورة حظرتني وقالتلي ميحصلش حاجة بينا يحدماا الحمل بثبت وده مش هيحصل االا بعد ٣ شهور
ايهم " انتي اتجننتي عايزني مقربش منك ٣ شهور ي جاحده ليه كده
بص افتحي البااب والا هدخل وافتح...لك دمااغ.ك بايدي
ملك " مش فااتحة
ايهم " للدرجادي مش عايزااني ي ملك خلاص اناا هريحك مني وهرمي نفسي في البحر
كانت تظنه يمزح لكنهاا تفااجاءت به يلقى نفسه حقااا
همست مجنون م هو بيعرف يسبح
فجاءة سمعته يصرخ بااسمهاا ركضت عند حاافت اليخت عندما سمعته يقول الحقني قرش ي ملك الحقيني. هيااكلني
قفزت اليه من غير تفكير وهي تبحث عنه هنا وهناااك وتبكي عليه بشدة فجااءهاا عندماا رفعهااا من خصرهااا للأعلى
ايهم بخبث " اهو طلعتي ي قطة ونزلتي معاياا البحر
ضربته على كتفه بغيظ " والله انك غشيم ي. ايهم في حد يخض مرااته بالطريقة بتاعتك دي
حملهاا وهو يصعد بهاا للأعلى " عشان تبقى تقفلي علياا الباب
هتمنعني عنك ازاي ي ملوكة ده انااا بعشقك ي عمري
اختاارري عقابك ي حبيبة ااايهم
ملك وهي تتعلق برقبته " حبني
انزلها على سريرهم " اكتر من كده يمكن يجراالي حاجة
مللك بخجل وهمس " بعد الشر عنك ي حبيبي
ايهم بخبث " بحبك ي قطتي ..........
___________
كان يجلس يشعر بالذنب لمااا. قد حدث لهااا فهو. يعتقد انه السبب في بعدهاا عن ابيهااا
نظرت له بعشق صعدت للأعلى وخلعت فستاانها لبست قميص نووم عاري بعد الشي
نزلت اليه تحاول أن تتدلع عليه ابتسم لفعلتهاا نظرت لها بنظر حاولت جعله جرئية
انفجر من الضحك " وده اااسمه ااي بقى
جلست على حجره وهي تشتعل من الخجل هي بدلع
ده بيقولك انه عااايزك
قبل جبينهاا بعشق ثم انفها ووعينهاا ووجنتيها ثم الخاتمة شفتيهاا حاولت الهرب لكن امسهاا من خصرهاا بقوة وهو يقول بمرح " مش ده ال كان عاايزني
داليداا بخجل " اااه بس.
قاطعهاا عندما. وضع شفته...على خاصتهاا حملهاا بين ذراعيه
وهو يصعد بهااا للأعلى يريهاا انه مجنون بهاااا.......
__________
اخذهاا من الفرح هي وابنه ووصل بهم لبيته الجديد
نظرت له بدهشة واستغرب أيعقل ان هذاا عشهاا هي و زوجهاا وابنهم
دمعة فرت من عينه مسحهاا بشفتيها
عمرو " بلااااش دموع انت تستااهلي الجنة
حور بفرح " ان شاء الله عايز اشوفه من جو
بس كده عنياا ليكي ي حورية قال هذاا وحملهاا بين ذراعيه وابنهم بين ذرااعيهاا فحملهم الاثنين معااااا
حور وهي تتشبت بيوسف النائم وهي تمنحه ابتسامة عااشقة
ادخلهااا المنزل وهو يقول نورتي بيتك ي عروسة
تحبي تتفرجي عليهاا ولا ندخل على علطول ومعهاا غمزةة 😉
وانا ارجح انناا ندخل علطول ااي راايك
حور بدلال " لا احنااا ندخل ونثبت بقى وبكرة نتفرج على الفيلا
قبلهاا على شفتيهاا بحبك وانتي فاهمني ي عمري
وركض بهاا للأعلى وهي تضحك على جنونه
انزلهاا برفق وحمل يوسف ووضعه على السرير والتفت لهاا
وهي تتراجع وهو يتقدم نحوهاا بخبث
حور بضحك " انا كنت بهزر ي عمرو مالك قلبتهاا جد
عمرو ببخبث " بس انا محستش انك بتهزري ي عمري
قبل عنقهاا وكل شي بهاا حتى كادت تنصهر لكنهاا وضعت يدهاا على صدره توقفه
حور بجدية " عمرو اناا جادة مينفعش اناا لساا متمتش ال ٤٠
نظر لهاا بصدمة استغلت وضعه وانسحبت للحمام واغلقت خلفهاا البااب نظر للبااب بصدمة وهو يشت.م بغيظ وبعد فترة وهي بالداخل
عمرو " خلاص ي عمري مش هعمل حااجة هناام وأمري لله
خرجت تبتسم له بعشق حملهاا ووضعهاا على الفراش بجانب ابنها قبلته على خدهااا
عمرو بتهكم " زمانهم هاايصن اولاد ال اااي وانااا هناا اتبااس على خدي ولا كأني اخوهااا
ضحكت على منظره المتذمر وضع المخدة على وجهها يضربها
عمرو " نامي ي عمري والا هه.دفك من الشباااك
حور" انل بحبك اوي ي عمرو
عمرو بتنهيدة " ووانا بعشقك ي بنت مهاااب
اتهدي وناامي بقى ..........النهااية
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية هوس الحورية )