رواية أنتي حياتي الحلقة السابعة 7 بقلم شروق خالد
رواية أنتي حياتي الجزء السابع 7 بقلم شروق خالد
رواية أنتي حياتي البارت السابع 7 بقلم شروق خالد
رواية أنتي حياتي الفصل السابع 7 بقلم شروق خالد |
رواية أنتي حياتي الفصل السابع 7 بقلم شروق خالد
جسور..بجمود عايز حاجه
حور..تنزل راسها فيه الارض جسور انا
جسور يمسك البدله بعدين انا مشغول دلوقتي ريح اشوف عروستي وصح اجهزي علي شان ساعه كده وهاجي اخدك علي شان نخلص من الموضوع ده
حور...ببكاء جسور انا
جسور...خلاص يا حور انا لاقيت اللي بحبها وانتي حب كان وهم من نسببلي اهو انتي تشوفي حياتك وانا كمان سلام ويخرج ويترك خلفه قلب مكسور 💔
حور..تبكي اهو اللي انت عايزه حصل ليه زعلانه بس انا بحبه
عقلها... لا انت بتكدبي علي نفسك لو كونت صح حبيتيه ولو نص حبه ليكي ما كونتيش عملتي ده كله اهو ساحب وراح لي حد تاني
حور..تقوم وتجهز نفسها
بعد ساعه ياتي جسور
ويدخل عليها الاوضه يلا
حور..انت ليه مستعجل كده
جسور..بفرحه علي شان النهارده فرحي هكون مستعجل ليه
حور..انت بتحبها
جسور..اه واكتر من نفسي هيا بالنسبالي الحياه انا مش عارف كونت عايش اذاي من غيرها وهي كانت علي طول في وشي اول مره اخد بالي منها
يلا تلاقيها مستنياني وانا مش بحب اتأخر عليها ويخرج من الاوضه
حور ..تخرج خلفه
جسور..يركب السياره
حور ..يا يا جسور حتي مش شايفني
جسور..يشغل السياره ايه هستنا كتير
حور...تفتح الباب وتكتم دموعه من النزول وتركب وتضع راسها علي الشباك
جسور..يشغل اعاني رمنسيه ويعني معاها
.....هات ايدك تخض ايدي قربت اقول يا سيدي راح اموت في هوام......
ينظر اليها عقبالك يا حور
حور..تنظر الي الشارع ولا ترد عليه
جسور..يعني بفرحه ويطبل علي الدركسون السياره
بعد مده يقف السياره وينزل جسور من السياره يلا انا هدخل تعالي ورايا
حور..تفتح الباب وتدخل خلفه وتلاقي اسرتها في وشها تجري تترمي في خضن امها وتبكي
الام..اهدي يا حبيبتي
الاب..يمسح علي راسها
حور..تخرج من خضن امها وتترمي في خضن ابوها وتبكي بجنون
الاب..اهدي يا قلبي والف مبروك انت ليه زعلانه دلوقتي
حور..في نفسها بتبارك علي ايه انتي هتطلق منه وتستمر في البكاء
محمد..بفرحه يلا يا جماعه الماذون وصل خلينا نخلص من الليل دي
حور..استنا انت مستعجل ليه
الام والاب ..نحنا كلينا مستنين اليوم ده من زمان يلا يا بنتي
تدخل حور معاهم وهي خزينه وفجاه تلاقي جسور وبجواره منه تقف مصدومه منه
جسور..يلا تعالي تجلس بجوار منه وتنظر الي منه بحزن
منه تنظر اليها بفرحه كبيره وتضمها اليه رايك في المفاجأة دي
حور..دي احلي مفاجأه شفتها في حياتي
منه..انتي ليه زعلانه مش فرحانه لي صحبتك
حور .تحاول أن تداري دموعها لا بردو كده ده انا هموت من الفرحه وتبتسم لها بحزن
منه...مش مهم المهم انا لاقيت حب حياتي اللي بحلم بيه وتنظر اليه وتبتسم
الماذون ..فين العريس
جسور .انا اهو
الماذون ..وفين العروسه
منه..انا اهو
الماذون علي بركت الله ويتكلم وحور تنظر إليهم بحزن
فجأه الماذون يقول
حور...تقبلي الجوز من جسور الحسيني
منه..تقرص حور في رجلها
حور...اه
الماذون ..يارك لكم وبارك عليكم وجمع بينهما في خير وعافية أولادكم
جسور..يقول لي حور امضي
حور...تمضي وهي تبكي وتجري من المكان
الام.والاب ومحمد ومنه يضحكون عليها
جسور ..سلام انا مبروك يا منه مبروك يا محمد
منه.ومحمد الله يبارك فيك
جسور..يجري خلفها ويمسكها من يدها ويشدها اليه
حور. ابعد عني ما لاقيتش غير صحبتي اللي ما ليش غيرها
جسور...له هو انا هلاقي احسن منها ده اكون مجنون
منه..من خلفه كفايا بقا يا جسور وتضم حور أنتي مجنونه انا اتجوزت المجنون اخوكي يا حيوانه
جسور..ما تقوليش عليها كده
منه..بقولك ايه انا اقول برحتي واللي الماذون موجود يا بابا
جسور..خلاص انا ماشي
حور...انا مش فاهم حاجة
منه..ما أنتي حماره والحمار مش بيفهم المهم انا اتجوزه اخوكي عارف ليه
حور..تبتسم ليه
منه..علي شان مش احمل واكون بطيخه ههههه اهو معاه اتنين كفايا عليه
محمد. اربع يا حبيبتي
منه.وحور يخضنو محمد ويضحكو
حور...ومروه فين
محمد...انا طلاقتها علي شان عرفت انها هي اللي عملت كل ده
حور...تنظر اليه بصدمه ايه
محمد...يلا مع السلامه انا مش فاضي
حور...تضحك
جسور..فجأه يرفع حور في خضنه ويخدها ويجري من المكان
حور...نزلني يا مجنون
فجأه جسور ينزل حول
ويصرخ انتو ايه اللي جابكم
وائل...محمد...شذا..ينزلو رأسهم في الارض بكسوف
عمر...انا اللي جبتهم سامح يا صحابي كفايا بعاد لحد كده ونحنا كلنا كونا غلطانين من الاول
شذا..تمسك يد حور
سمحيني يا حور اما عارف انتي غلطانه بس شطاني اللي حلني اعمل كده حقك عليا
جسور..لا
حور. .بسرعه خلاص يا جسور خلينا نفتح صفحه جديده مع بعض
شذا..تضم حور بفرحه انا اسفه
حور...خلاص يا قلبي حصل خير
وائل ...ومحمد ..يخضنو جسور حلاص ما يباش قلبي اسود كده
جسور ..بعدين انا مش فاضي دلوقتي ويغمز بعينه لحور ويحملها ويخرج من المكان
الجميع ..يصفرو يا جامد
حور....نزلني يا مجنون
جسور ..لا انا انا صدقت ما انك رضيتي عليا ودخل بيها جناح في الاوتيل ويغلق الباب
حور...جسور ممكن اسالك سؤال
جسور...يضحك عارف
يتبع....
لقراءة الفصل الثامن اضغط على : ( رواية أنتي حياتي الفصل الثامن )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية أنتي حياتي )