رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة الحادية عشر 11 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الجزء الحادي عشر 11 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر البارت الحادي عشر 11 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسيل باسم

رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الحادي عشر 11 بقلم أسيل باسم

جذبته للداخل تقب*له اماهو انصدم وهي تقبله بعشوائية يبدو أنها عديمة الخبرة إذ فليعلمها جنون الحب جذبها من خصرها يضمها الي صدره يعتصر شفتيها بين خاصته ابتعد عنها بعدما تركها شبه فاقد الوعي تحته ببو*س في رقبت*ها بعن*ف وقوة هو لسا مشبعش منها 
حور بهمس ياسين بس
ياسين وهو ببوس*ها بشوق بحبك بحبك
حور بتاثير وانا كمان.. 
كانت بتبكي نور بشدة اذاي سمحتله يبو*سها طول الليل م نامتش بتفكر فيه رغم انه قلبها اتحرك جامد بس مكنش ينفع يعمل ال عمله فيها ده سرق بوست*ها الأولى 
انتفضت وخرجت من أفكارها على صوت رنين هاتفها ردت وكانت صاحبتها في المستشفى 
ومالحقت تقول حاجة حتى سمعت صوته الغاضب 
خلال نص ساعة القاكي مزروعة قدامي والا اعتبري نفسك راسبة ومعندكيش شهادة عندي 
وقفل في وجها بصت للتلفون بصدمة مش مصدقة انه هيعمل كده وقفت بسرعة عشان تلحق مستقبلها وهي بتتوعد له خرجت لقت ابوها بيفطر بهدوء صبحت عليه بحب فاجاءها سليم لما قالها خلى يوسف يجيبك البيت مش عايز الحصل المرة الفاتت تتكر  
نور بس انا اقدر اجي لوحدي ي بابا 
بصلها بحدة تنحنحت حاضر ي بابا
وغادرت اما سليم ابتسم بهدوء وهو كمان طلع وراح شركته .
وصلت المستشفى وحلفت تتجاهله بس هو ازاي يسمح بكده بعت لها الممرضة تقولو انه هو عايزها 
الممرضة الدكتور يوسف عايزك في مكتبه ي دكتورة 
هزت راسها بنعم ولبست وجه الخشب ودخلتله بعدما سمحلها 
نور بجمود نعم ي دكتور 
بصلها ببرود وهو ببص في ساعته شغلك هيكون معايا النهارده و بعد الدوام هوصلك البيت 
اوماءت براسها وهي تحاول أن تختصره وان لا تنظر لوجهه بعد الذي فعله بها وقف امامها مبتلصليش ليه وانا بكلمك ي نور
نور ببرود احنا في مكان عمل ي دكتور المفروض التعامل مع بينا يكون برسميا اكثر من كده عشان انا قريب و هتجوز و مش اخلاق و رجولة انك تكرر ال عملته معايا امبارح مع مرات حد غيرك
بصلها بصدمة وهي بتقول كده ضرب الحائط ال وراءها انتفضت بخوف 
يوسف بهدوء هنسى انه الكلام ده طلع منك انتي واعتبر انك مقولتيش حاجة و دلوقتي روحي على شغلك ي دكتورة 
لف ظهره لها معلنا نهاية الحديث معها خرجت وهو يتوعد لها بغضب اتصل بوالدته النهارده هنطلب ايد الآنسة نور ي ماما جهزي كل ال هتحتاجي عايزه يكون يوم تتذكروا طول حياتها 
ياسين وهو يحاصرها على حائط الحمام من بهمس بقى تزوقي مني ي حور وانا نايم دي مش اخلاق ناس متجوزينعلى فكرة  
حور بهمس انت كنت نايم وبعدين انا عايزة اخذ شاور وانت..
ياسين وهو بيع*ض رقبتها براحة وانا اي ي روحي 
حور بتاثر بس بقى ي ياسين 
ياسين برغ*بة منا كمان عايز اخذ شاور بس معاكي...
ابتعد عنها بصعوبة وهو يغلق ذالك الهاتف ال** الذي لا يكف عن الرنين
حور بهمس رد ي ياسين 
ياسين مش لازم خلينا في حالنا انا لس.
نظر للهاتف الذي لا يكف عن الرنين بانزعاج حقيقي  
رد ياسين على هاتفه بغضب مين
لكن صدم عندما سمع   الحق عمك العزيز ي ياسين بيه لانه هيو*دع الدنيا دي ومافيها كمان ساعة  والدور عليك انت وكل عيلتك بس متقولش مراد مقالكش .
يتبع....
لقراءة الفصل الثاني عشر اضغط على : ( رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الثاني عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ليتني احببتك اكثر )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-