رواية ليتني احببتك اكثر الحلقة الثانية عشر 12 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الجزء الثاني عشر 12 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر البارت الثاني عشر 12 بقلم أسيل باسم
رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسيل باسم |
رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الثاني عشر 12 بقلم أسيل باسم
جذبته للداخل تقب*له اماهو انصدم وهي تقبله بعشوائية يبدو أنها عديمة الخبرة إذ فليعلمها جنون الحب جذبها من خصرها يضمها الي صدره يعتصر شفتي*ها بين خاصته ابتعد عنها بعدما تركها شبه فاقد الوعي تحته ببوس في رقب*تها بعنف وقوة هو لسا مشبعش منها
حور بهمس ياسين بس
ياسين وهو ببوس*ها بشوق* عيون ياسين وكل حياته بحبك
حور بتاثي*ر وانا كمان..
كانت بتبكي نور بشدة اذاي سمحتله يبوس*ها طول الليل م نامتش بتفكر فيه رغم انه قلبها اتحرك جامد بس مكنش ينفع يعمل ال عمله فيها ده سرق بوسته*ا الأولى
انتفضت وخرجت من أفكارها على صوت رنين هاتفها ردت وكانت صاحبتها في المستشفى
ومالحقت تقول حاجة حتى سمعت صوته الغاضب
خلال نص ساعة القاكي مزروعة قدامي والا اعتبري نفسك راسبة ومعندكيش شهادة عندي
وقفل في وجها بصت للتلفون بصدمة مش مصدقة انه هيعمل كده وقفت بسرعة عشان تلحق مستقبلها وهي بتتوعد له خرجت لقت ابوها بيفطر بهدوء صبحت عليه بحب فاجاءها سليم لما قالها خلى يوسف يوصلك
نور بس انا اقدر اجي لوحدي
بصلها بحدة تنحنحت حاضر ي بابا
وغادرت اما سليم ابتسم بهدوء وهو كمان طلع وراح شركته .
وصلت المستشفى وحلفت تتجاهله بس هو ازاي يسمح بكده
الممرضة الدكتور يوسف عايزك في مكتبه ي دكتورة
هزت راسها بنعم ولبست وجه الخشب ودخلتله بعدما سمحلها نعم ي دكتور
بصلها ببرود وهو ببص في ساعته شغلك هيكون معايا النهارده و بعد الدوام هوصلك
اوماءت براسها وهي تحاول أن تختصره وان لا تنظر لوجهه بعد الذي فعله بها وقف امامها مبتلصليش ليه وانا بكلمك ي نور
نور ببرود احنا في مكان عمل ي دكتور المفروض التعامل مع بينا يكون برسميا اكثر من كده عشان انا قريب و هتجوز و مش اخلاق و رجولة انك تكرر ال عملته امبارح مع مرات حد غيرك
بصلها بصدمة وهي بتقول كده ضرب الحائط ال وراءها انتفضت بخوف
يوسف بهدوء هنسى انه الكلام ده طلع منك انتي دلوقتي روحي على شغلك ي دكتورة
لف ظهره لها معلنا نهاية الحديث خرجت وهو يتوعد لها بغضب
اهداء ي يوسف انت هتربيها على ال قالته بس تبقى بتاعتك هتدفعي التمن مش بيحقلك تقولي انك مرات حد غيري هي ليك وبس ي يوسف
وخرج خلفها وهو يتوعد لها سوف يجعل يومها هذا عصيبا..
احتجزها على حائط الحمام وهو يدفن راسه في عنقه*ا
بتزوقي مني وانا نايم ي حور دي مش اخلاق ناس متجوزة ي حبيبتي
حور بتا*ثر ياسين بس انا عايزة اخذ شاور وانت
ياسين ببراءة منا كمان هاخذ شاور
حور بغيظ انا مبحزرش ي ياسين سبني
ياسين بضحك في أحلامك اني اسيبك وبرضو هاخذ شاور بس من نوع تاني ي قلب ياسين
شهقت حينما سحب*ها الي عالمه ابتعد عنها عندما رن هذا الهاتف ال** للمرة الألف
ياسين بغيظ بطلي ضحك ي حور
حور حاضر بس رد يمكن مهم
رد ياسين وهو غاضب بس اتصدم لما سمع
الحق عمك العزيز ي ياسين بيه
يمكن معدتش هتشو*ف والدور والباقي عليك انت و اخوك ال**
انا حذرتك بعدين اوعى تقول مراد مقاليش ي سيد قلبي
انتفض من فوقها يلبس ملابسه تنظر له بقلق من تلك الحالة
حور بقلق ياسين مالك
لم يرد عليها اخذ مفاتيحه وخرج الي الخارج ركض
لبست هي أيضا ملابسها كي تلحق به لكن اوقفها والدته
داليدا مالك ي بنتي
حور ياسين خرج بسرعة ومقاليش رايح فين وانا قلقانة عليه وهروح وراءه
داليدا تروح ورءاه فين بس ي بنتي ده الوقت اتأخر اوي
يمكن شغل مهم دلوقتي هيرجع متقلقيش
اوماءت بنعم وصعدت وقلبها منقبض بشدة
ياسين وهو يحاول ان يتصل بعمه لكن لم يرد عليه
ياسين بغضب والله لقت*لك لو حصله حاجة ي مراد ال**
بعض وقت رد سليم على هاتفه
ياسين بلهفة الحمد لله رديت ي عمي انت كويس طب انت فين
سليم كنت في اجتماع وتلفوني صامت ولسا خارج في اي
زفر ياسين براحة لا مفيش ي عمي انا بس كنت بطمن عليك
وجاء يدور يرجع معرفش الفرامل مش شغالة
كان سايق بسرعة كبيرة وهو على التلفون مقدرش يس*يطر على السيارة وانحرف*ت عن مسا*رها وحصل انف*جار 💥 حائل...ي
يتبع....
لقراءة الفصل الثالث عشر اضغط على : ( رواية ليتني احببتك اكثر الفصل الثالث عشر )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ليتني احببتك اكثر )