رواية ليتني لم أذهب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رحمة العواني

رواية ليتني لم أذهب الحلقة الثانية والعشرون 22 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب الجزء الثاني والعشرون 22 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب البارت الثاني والعشرون 22 بقلم رحمة العواني
رواية ليتني لم أذهب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رحمة العواني

رواية ليتني لم أذهب الفصل الثاني والعشرون 22 بقلم رحمة العواني

فجأه شاف يزن قدامه جري عليه وبداء يضرب في باقصي ما عنده 
فارس وهو بيضربه بعصبيه............. انا هجيب حقها منك يا كلب 
يزن.........ابعد عني انت بتضربني ليه حق مين 
فارس..............انت عامل نفسك عبيط بقي تعمل كده فيها يا حيوان وهي محبتش قدك 
يزن....... في مين انا عملت ايه ابعد عني 
فارس........ انا هقولك عملت ايه....... 
وكمل ضرب بالبوكس وبرجله الكل كان بيحوشه بس مفيش فايده غضبه كان اعمي 
طلعت من الاوضه وهي خايفه ومخضوضه وكانت عايزه تشوف ف ايه لانها سامعه صوت فارس بس مش عارفه ايه بيحصل وخايفه يكون حصل حاجه واول ما فتحت الباب لقته قدمها بيضرب يزن واول ما شافت يزن افتكرت كل اللي حصل وابتدت تعيط وترجع لورا بخوف بس لما لقت يزن شبه فاقد للوعي وبينزف وهيموت ف ايده وقفت قدامه وهو بيضرب يزن وحركت دمغها بمعني لا 
فارس اول ما شاف نظره الخوف اللي ف عنيها افتكر علشان يزن وبصلها بصه ناريه لو كانت النظرات تحرق لكانت احترقت من نظراته لها ومسك ايديها بعصبيه....... انتي لسه هدافعي عنه لسه هتحاميله مش كفايه اللي هو عمله فيكي ولا حبك لي عماكي واتنزلتي عن كرامتك كمان 
كانت دموعها بتنزل بالم ومش قدره تقوله انها كانت خايفه عليه هو يتحبس بسبب حيوان زي ده 
اغم عليها من التعب شلها وودها الاوضه ويزن خدوه ع الاوضه اللي كان فيها  يعالجه جروحه 
حطها ع السرير وادتها الممرضه موهدئ وفهم من الدكتور ان عدم كلمها ده صدمه من اللي حصلها كان قاعد جنبها وهي نايمه قرب منها وبداء يحسس ع شعرها ودموعه نزلت 
فارس بالم......... تعرفي ان دي تاني مره اتوجع بالشكل ده بعد موت امي اكتر حد اتوجعت علشانه نفس الوجع هو انتي انا كنت متجوزك علشان احميكي مش علشان تتهاني وانتي معايا 
وكمل بدموع........ ليه توجعيني عليكي يا ايلين ليه انا ما صدقت انك اتحسنتي شويه بعد اللي حصلك بسببي 
كمل بحزن........ ليه مسمعتيش كلامي ليه وجعتيني عليكي كل ما افتكر منظرك وانتي ع الارض وهدومك متقطعه وجرحك بينزف ابقي عايز اقتله علشان عمل فيكي كده 
حس بحركه صحينها مسح دموعه بسرعه وقام من ع السرير وقعد ع ابعد كورسي وعمل نفسه مشغول ف الفون وفي نفس الوقت مركز معها برده 
فاقت ايلين وفتحت عنيها براحه وبدات تدور عليه بعنيها لقته قاعد ع الفون مش مديها اي اهتمام حاولت تحرك اي حاجه جنبها علشان تلفت انتباه بس لا حياه لمن تنادي 
قامت من ع السرير وهو كان شايفها وخايف عليها تقع بس عامل نفسه مش مهتم بيها نزلت من ع السرير ومشيت ناحيته وقربت منه ومسكت ايده فارس بعد ايده عنها 
فارس ببرود عكس العاصفه اللي كانت جواه.........ياريت ترجعي مكانك يا ايلين 
ايلين بدموع وبتشاورله ب ايديها انها مقصدتش تعمل كده 
فارس بسخريه............. امال لو قصدك كنتي عملتي ايه انتي دمرتي نفسك ودمرتيني معاكي 
وكمل بجديه عكس اللي جواه........ اللي بنا يا بنت الناس ان احميكي وبس ومفيش بنا اكتر من كده واول ما ابن عمك وابوكي يمشه من هنا هطلقك ع طول 
هنا قلبها دق بوجع وبدات تعيط ب هستريا وتحرك رسها ب لا 
فارس بوجع..........انتي اللي عملتي كده مش انا ياريت بقي تروحي ع السرير 
ايلين مسكت ايده وبدات تعيط اكتر 
فارس كان قلبه مكسور وهو شايفها كده بس مكنش قادر يسامحها ع اللي وصلوله بسببها بعد ايده عنها براحه وطلع برا الاوضه علشان ميضعفش قدمها كان ماشي ف المستشفي ومش عارف هو رايك فين كان حاسس بوجع رهيب ف قلبه من عيطها وطلع برا  المستشفي وفضل واقف ومش عارف هيروح لفين او لمين كل اللي عارفه انه عايز يقتل يزن كان خلاص مش قادر يفكر وخايف يسبها اكتر من كده لوحدها تعمل حاجه ف نفسها اتنهد بتعب وطلع الاوضه من تاني فتح الباب 
فجأه 
يتبع...
لقراءة الفصل الثالث والعشرون اضغط على : ( رواية ليتني لم أذهب الفصل الثالث والعشرون )
لقراءة باقي الفصول اضغط على : ( رواية ليتني لم أذهب )
تعليقات



حجم الخط
+
16
-
تباعد السطور
+
2
-